Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L'assignatura es desenvolupa el segon semestre del primer curs i no té prerequissits
Els objectius d'aquest modul son:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes Magistrals | 32 | 1,28 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i Tallers | 17 | 0,68 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura, treballs i estudi | 61 | 2,44 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Dirigides
Supervisadas
Autònomes:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
EV1. Avaluació crítica de la recerca existent | 25% | 10 | 0,4 | 1, 2, 4, 6, 7, 9, 12 |
EV2. Plantejar una recerca original | 25% | 10 | 0,4 | 3, 5, 7, 8, 10, 11 |
EV3. Avaluació de taules i figures publicades | 25% | 10 | 0,4 | 2, 4, 6, 8, 9, 12 |
EV4. Presentació projecte TFM | 25% | 10 | 0,4 | 5, 9, 12 |
Codi Evidencia |
Denominació |
Pes |
Format |
Autoria |
Via |
Setmana |
Ev1. |
Avaluació crítica de la recerca existent |
25 |
Escrit |
Individual |
Presencial |
4 |
EV2. |
Plantejar una recerca original |
25 |
Escrit |
Individual |
Presencial |
5 |
EV3. |
Avaluació de taules i figures |
25 |
Escrit |
Individual |
Ambdós |
7 |
EV4. |
Presentació projecte TFM |
25 |
Oral |
Individual |
Presencial |
11 |
Tipus de Retorn |
Evidència |
Setmana |
Escrit |
|
|
Eina digital |
EV4 |
12 |
A l’aula |
EV1 |
4 |
Tutoria |
EV2 EV3 |
7 10 |
L'estudiant que presenti un 40% o menys del pes avaluatiu de les evidències es considerarà no avaluable.
L'avaluació única es farà al final de semestre. Consistirà en una prova presencial de 4 hores en la que s'avaluaran les 4 evidències d'avaluació en format: a) Reflexió escrita, b) Presentacions oral, i c) Prova escrita de pregunta oberta.
En aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una contribució significativa de l'estudiant en l'anàlisi i la reflexió personal. L'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat
American Psychological Association. (2020). Publication manual of the American Psychological Association (7th ed.). https://doi.org/10.1037/0000165-000
-
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Català | segon quadrimestre | tarda |