Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Empresa i Tecnologia | OP | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cap
Treballar sobre la estratègia i lideratge digital que hauria de tindre el rol del CIO o del CDO en una organització actual:
I, tot això equilibrant el talent (persones), dades i tecnologia amb ètica i eficiència.
Algun Vectors Clau que hauríem de dominar:
1. El CIO como encarregat de la Gestió i Administració de les TIC
2. El CIO i la organització del Departament de TI
3. El CIO i la Gestió interna del servei de SI
4. El CIO i el Talent
5. El CIO i les dades
6. El CIO i la tecnologia del negoci
7. El CIO i la gestió del canvi
8.El CIO i la Transformació Digital
9. El CIO i la Ètica digital
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estudi | 69 | 2,76 | CM25, KM22, KM23 |
Seminaris, Casos i Exercicis | 20 | 0,8 | CM25, KM22, KM23 |
Teoria | 25 | 1 | CM25, KM22, KM23 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 2 | 0,08 | CM25, KM22, KM23 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de casos, redacció de treballs i resolució de problemes | 32 | 1,28 | CM25, KM22, KM23 |
Aspectes generals
Aquesta assignatura té com a base metodològica l'aprenentatge basat en els coneixements impartits en les sessions de teoria i l'aplicació del mateixos en els casos, problemes o exercicis i seminaris desenvolupats en el curs.
Classes magistrals
En les sessions de teoria s'expliquen els conceptes que els alumnes aplicaran en els exercicis, casos i problemes.
Seminaris, casos, problemes i exercicis
En aquestes sessions l'alumnat tindrà la oportunitat de incorporar els conceptes teòrics en situacions similars a la realitat.
Ús de la Intel·ligència Artificial (IA):
En aquesta assignatura, es permet i es fomenta l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una contribució significativa de l'estudiant en l'anàlisi i la reflexió personal. En entregues, a menys que es digui explícitament el contrari, l'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat. No es permet l'ús de la IA en exàmens.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació continuada | 60% | 0 | 0 | CM25, KM22, KM23 |
Examens | 40% | 2 | 0,08 | CM25, KM22, KM23 |
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
L'avaluació de la assignatura te en compte els següents elements:
Càlcul de la qualificació final:
Segons Normativa acadèmica de la UAB: La programació de les proves d’avaluació no es podrà modificar, tret que hi hagi un motiu excepcional i degudament justificat pel qual no es pugui realitzar un acte d’avaluació. En aquest cas, les persones responsables de les titulacions, prèvia consulta al professorat i a l’estudiantat afectat, proposaran una nova programació dins del període lectiu corresponent.
Els estudiants i les estudiantes de la Facultat d'Economia i Empresa que d'acord amb el paràgraf anterior necessitin canviar una data d'avaluació han de presentar la petició omplint el document Sol·licitud de reprogramació de prova: https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves
Procediment de revisió de les qualificacions
Coincidint amb l'examen final s'anunciarà el dia i el mitjà en que es publicaran les qualificacions finals. De la mateixa manera s'informarà del procediment, lloc, data i hora de la revisió d'exàmens d'acord amb la normativa de la Universitat.
Procés de Recuperació
Segons Normativa acadèmica de la UAB: Per participar al procés de recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats que representi un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul. Cal haver obtingut una qualificació mitjana de l’assignatura entre 3,5 i 4,9.
La data d’aquesta prova estarà programada en el calendari d'exàmens de la Facultat. La part recuperable és la part de exàmens.
La nota resultant seguirà el mateix càlcul anterior. Qui superi la recuperació, la nota resultant serà el màxim entre 5 i 0.6*AC+0.4*3.5
Irregularitats en actes d’avaluació
Segons normativa acadèmica UAB: Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0".
Gestionar el rol del CIO i el departament de TI:
Gestió de serveis de TI i metodologies àgils:
Gestió del talent, dades i transformació digital:
Ètica digital i l' impacte social de la tecnologia:
Gestió del canvi i transformació digital:
cap
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 211 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 21 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |