Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Nanociència i Nanotecnologia | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
CAP
BLOC I. INTRODUCCIÓ
BLOC II. FONAMENTS
BLOC III. MATERIALS FUNCIONALS
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 32 | 1,28 | |
Resolució d'exercicis demostratius | 12 | 0,48 | |
Tipus: Supervisades | |||
Classes teoricopràctiques | 8 | 0,32 | |
Tipus: Autònomes | |||
Treball en grup | 30 | 1,2 | |
Treball individual | 59 | 2,36 |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Diversos tests de coneixements obligatoris disponibles a l'aula moodle | 0 | 3 | 0,12 | |
Entrega de treball en grup | 20 | 0 | 0 | CM17, SM24, SM28 |
Primer parcial | 40 | 3 | 0,12 | CM16, CM17, KM27, SM24 |
segon parcial | 40 | 3 | 0,12 | CM16, CM17, KM27, SM24 |
L’avaluació de l’assignatura es realitzarà de manera continuada i consta de:
A l’aula Moodle de l’assignatura es detallaran les dates límit per a cada evidència i per a cada activitat o grup de treball.
Per superar l’assignatura caldrà:
L’alumnat que s’hagi acollit a la modalitat d’avaluació única haurà de realitzar, dins dels terminis acordats:
Per superar l’assignatura en avaluació única caldrà:
En cas que l’estudiant cometi alguna irregularitat que pugui alterar significativament la qualificació d’un acte d’avaluació, aquest serà qualificat amb un 0, independentment del procés disciplinari que es pugui obrir. Si es detecten diverses irregularitats dins d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta serà 0.
En aquesta assignatura es permet l’ús de tecnologies d’Intel·ligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una contribució significativa de l’estudiant en l’anàlisi i la reflexió personal. L’estudiant haurà de:
(i) identificar quines parts han estat generades amb IA;
(ii) especificar les eines utilitzades; i
(iii) incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat.
La manca de transparència en l’ús de la IA en una activitat avaluable es considerarà una falta d’honestedat acadèmica i comportarà que l’activitat sigui qualificada amb un 0 i no es pugui recuperar, o sancions majors en casos greus.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/uab/detail.action?pq-origsite=primo&docID=6798944
https://ebookcentral.proquest.com/lib/uab/detail.action?pq-origsite=primo&docID=287960
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 2 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 1 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 2 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 3 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Català | primer quadrimestre | tarda |