Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Publicitat i Relacions Públiques | OP | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No requisits previs
Definir el paper dels Gabinets de comunicació al mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de treball fins avui.
- Conéixer les diferents tipologies de gabinets de comunicació.
- Tenir capacitat per fer el Pla de Personal Branding
- Establir una visió 360º "integrada" a la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucions.
- Saber construir la comunicació corporativa i de producte a les societats empresarials actuals.
- Establir el plan de comunicació tant a nivell intern com extern.
- Aplicar els coneixements teòrics en seminaris i casos basats en “Case Historys” reals.
- Coneix les sortides professionals des del vessant publicitari i de relacions públiques.
Estudi de les metodologies i fonts utilitzades per a la planificació de mitjans publicitaris.
- Estudi de les estratègies per al desenvolupament daccions de màrqueting.
- Estudi de les característiques funcionals de la direcció de comptes.
- Desenvolupament operatiu del planner dels gabinets de comunicació.
- Estratègia de mitjans i suports publicitaris dels gabinets de comunicació
- Estudi i desenvolupament de les relacions públiques als diferents sectors organitzadors de l'activitat social,
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s'exposarà el dia de presentació de l'assignatura i estarà disponible al Campus Virtual de l'assignatura, on l'alumnat podrà trobar els diversos materials docents i tota la informació necessària per al seguiment adequat de l'assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per motius de força major segons les autoritats competents, el professorat informarà dels canvis que es produiran a la programació de l'assignatura ia les metodologies docents.
El contingut de la asignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere i amb lús del llenguatge inclusiu.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques, pràctiques i seminaris | 52,5 | 2,1 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i revisió d'exercicis | 7,5 | 0,3 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi individual, lectures, realització d'exercicis | 82,5 | 3,3 | KM30, SM25 |
Classes magistrals i participació de l'alumne.
- Casos pràctics per a debat i desenvolupament
- Desenvolupament d'un pla de comunicació basat en un cas real.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Exercicis i treballs | 70% | 5,5 | 0,22 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Avaluació continuada: està formada per tres ítems:
a) Examen: 30 %.
b) Pràctiques 4/10%: 40%
c) Treball curs: 30%
És obligatòria la presència a l'aula per a l'exposició dels treballs i casos desenvolupats. Cal aprovar el test de coneixements per aprovar l'assignatura.
Recuperació de l'avaluació continuada
Totes les activitats, tant de teoria com de pràctiques (seminaris i laboratoris), són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
a) Treball global de l’assignatura amb un valor de nota del 50% i recuperable per l’alumnat.
b) Dues pràctiques de classe amb un valor de nota del 20, és a dir, un 10% cadascuna.
c) Un test de coneixements amb un valor de nota del 30%.
Totes les activitats són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
No avaluable
L’alumnat que no hagi completat almenys el 33% de les activitats d’avaluació previstes en l’assignatura serà considerat com a ‘no avaluable’ i així constarà en la qualificació final.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Ús de la IA
En aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Inteŀligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una contribució significativa de l’alumnat en l'anàlisi i la reflexió personal. L’alumnat haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat.
A les aules Moodle es penjarà la bibliografia i lectures de consulta.
L'assignatura no requereix de cap programari.
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |