Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4316022 Gestió Esportiva / Sport Management | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi han prerequisits
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. En concret els objectius a nivell formatiu són:
Tema 1: Introducció a l'màrqueting esportiu: mercats i oportunitats de l'màrqueting esportiu
Tema 2: El paper de les metodologies d'investigació en el màrqueting esportiu.
Tema 3: Consumidors esportius.
Tema 4: Aplicacions d'investigació de mercats en les 4 P 's de l'màrqueting Esportiu.
Tema 5: Estratègia de màrqueting esportiu.
Tema 6: Producte i marca en el màrqueting esportiu.
Tema 7: Política de preus a l'estratègia de màrqueting esportiu.
Tema 8: Estratègia en Màrqueting Digital aplicat als Esports.
Tema 9: Social Media Management i Màrqueting de Influencers en l'entorn esportiu
Tema 10: Engagement i User Generated Content
Tema 11: SEO / SEM i Mitjans Digitals
Tema 12: Elaboració i desenvolupament d'un pla de màrqueting esportiu
Tema 13: Introducció a la Comunicació Digital
Tema 14: Elaboració d'un Pla de Comunicació Digital
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | 8 | 0,32 | |
Sessions magistrals participatives | 30 | 1,2 | |
Tipus: Supervisades | |||
Presentacions / exposicions | 8 | 0,32 | |
Realització de treballs / informes | 16 | 0,64 | |
Tutories Grupals | 10 | 0,4 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi Personal | 50 | 2 | |
Realització de treballs / Informes | 20 | 0,8 |
Modalitat en línia
En el cas de la modalitat en línia, la metodologia s'ajustarà per tal que els alumnes puguin assolir tots els resultats de l'aprenentatge especificats en aquesta guia i alhora desenvolupar les competències i habilitats pròpies de la matèria impartida.
A tal efecte, s'optimitzaran els recursos disponibles en les aules modle per tal de maximitzar la implicació i la motivació dels estudiants (fòrums, debats, jocs de simulació, casos de estudi, presentacions en línia, etc...)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | KA09, KA10, SA13, SA14, SA15, SA16 |
Proves teòriques-pràctiques | 30% | 2 | 0,08 | CA05, CA06, KA09, KA10, SA13, SA14, SA15, SA16 |
Treballs individuals i pràctics | 40% | 4 | 0,16 | CA05, CA06, KA09, KA10, SA13, SA14, SA15, SA16 |
Proves teòric-pràctiques: Lliurament exposició i defensa dels exercicis i treballs realitzats (podran ser individuals i/o en grup).
Treballs teoricopràctics individuals: Lliurament d'exercicis i treballs realitzats, així com participació en fòrums i debats.
L'equip docent detallarà les activitats específiques a l'inici del mòdul.
N/A
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 10 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |