Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 2, 10, 4, 3, 15, 5, 9, 12, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució casos | 35,5 | 1,42 | 16, 1, 14, 13 |
Treballs aula | 15 | 0,6 | 16, 14, 13 |
Tutories | 15,5 | 0,62 | 16, 1, 14, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 90 | 3,6 | 2, 10, 14, 15, 6, 7, 8, 13 |
La metodologia docent combina les classes magistrals amb la discussió i resolució de casos pràctics amb l'estudiantat. També és plantegen temes de discussió sobre temes prèviament llegits o explicats. La pràctica avaluadora de Mòdul s’orienta a fixar els coneixements desenvolupats durant el Mòdul.
1. Presencials:
2. No presencials tutoritzades:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Debats-Forums | 40% | 6 | 0,24 | 16, 14, 13 |
Presentacions orals | 10% | 7 | 0,28 | 16, 1, 14, 13 |
Prova escrita avaluadora Mòdul | 50% | 20 | 0,8 | 2, 10, 4, 3, 15, 5, 6, 7, 9, 8, 12, 11 |
Per aprovar el Mòdul l’assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%
Avaluació continua (assistència, observacions puntuades): 25%
Realització de treballs ( individuals o en grup): 25%
Proves escrites/ prova avaluadora del Mòdul: 50%
Dowson, Ruth (2015): Event Planning and Management: A Practical Handbook for PR and Events Professionals (PR in Practice) Paperback – September 28, 2015
De la Serna Ramos, María · Escudero López-Cepero, Marta (2017): Guía de organización de congresos, eventos feriales y exposiciones. Síntesis. Madrid
Fisher, J. (2001). Como organizar convenciones y congresos. Editorial Gedisa. Madrid
Herrero Blanco, Paloma (2017): La organización de congresos en el mundo de las reuniones. Síntesis. Madrid
Herrero Blanco, Paloma. (2014). Gestión y organización de congresos. Editorial Síntesis.
Ledergor, Udi (2015): The 50 Secrets of Trade Show Success: Everything you need to know to succeed at your next trade show, from maximizing lead generation, through choosing the best giveaways to measuring accurate ROI. Kindle Edition
Mesalles, L (2003). Eventos, reuniones y banquetes. Organización, gestión y comercialización de los servicios contratados en un establecimiento de calidad. Laertes.
Barcelona.
Miller, Steve (2000): How to Get the Most Out of Trade Shows Paperback – July 1, 2000
Navarro García, Fernando (2001): Estrategias de Marketing Ferial. Ed. ESIC
Rogers, Tony (2003): Conferences and Conventions (Events Management) 2nd Edition
Sánchez González, Dolores del Mar (coord.) (2017): Guía de organización de congresos, eventos feriales y exposiciones.Madrid, Síntesis
Siskind, B. (2007): Marketing de Eventos. Estrategias clave para ferias comerciales,
presentaciones, conferencias y otros eventos. Deusto. Barcelona
Tarr, Mitch (2013): The World's Greatest Trade Show Marketing Guide Paperback– December 31, 2013
Triviño,Yolanda (2006): Gestión deeventosferiales: diseño y organización. Ed. Síntesis, 2006
UFI (2015-2016): The Global Asociation for the Exhibition Industry. www.ufi.org.Surveys and Studies News and Media 2015/16
Dins del calendari establert es reservaran 15 minuts d’una classe per a que l’alumnat complimenti les enquestes d’avaluació del professorat i del mòdul
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | matí-mixt |