Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313767 Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Atès que l'estudiant ha completat un grau, haurà de ser capaç d'expressar-se amb correcció oralment i per escrit. Per aquesta raó, els eventuals errors ortogràfics i d'expressió que pogués cometre comportaran un descens de la puntuació en la qualificació final.
Les activitats, pràctiques i treballs presentats en l'assignatura hauran de ser originals i no s'admetrà, sota cap circumstància, el plagi total o parcial de materials aliens publicats en qualsevol suport. L'eventual presentació de material no original sense indicar adequadament el seu origen ocasionarà, automàticament, la qualificació de suspens (0).
De la mateixa manera, es considera que l'estudiant coneix les normes generals de presentació d'un treball acadèmic. No obstant, podrà aplicar les normes específiques que pugui indicar-li el professor de l'assignatura, si així ho creu necessari.
L'objectiu principal de l'assignatura és proporcionar una visió integral dels aspectes fonamentals que constitueixen l'objecte d'estudi de l'anàlisi del discurs, integrant les aportacions teòriques i metodològiques de diverses disciplines.
El curs se centrarà a identificar i analitzar els factors lingüístics i extralingüístics crucials per a la construcció i interpretació del discurs. A més, s'aprofundirà en l'estudi de fenòmens específics que demostren la interacció entre gramàtica i discurs, així com entre prosòdia i discurs.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
Discussió i debat | 6,8 | 0,27 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
Pràctiques a l'aula | 15,7 | 0,63 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats | 7,5 | 0,3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22 |
Lectures obligatòries | 7,5 | 0,3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de les activitats | 76 | 3,04 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
L'alumne/a haurà de realitzar un seguiment continuat de l'assignatura.
Per assolir els objectius assenyalats, es combinaran les explicacions teòriques per part del professor amb la realització d'exercicis i amb la discussió de determinats aspectes relacionats amb els continguts, que comportaran la participació activa de l'alumnat. L'aprenentatge d'aquesta assignatura per part de l'alumnat es reparteix de la següent manera:
- Aquestes activitats estan distribuïdes en classes teòriques (57%), pràctiques (30%) i debats i discussió (13%)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitat escrita 1 | 50 | 3,25 | 0,13 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 |
Activitat escrita 2 | 50 | 3,25 | 0,13 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21 |
El/la professor/a avaluarà aquesta assignatura a partir de la realització de dues activitats que tindran un pes del 50% cadascuna.
• Activitat 1: Exercici escrit (temes 1-3).
• Activitat 2: Exercici escrit (temes 4-6).
L'avaluació de l'assignatura s'efectuarà, per tant, a partir de la realització de dues activitats en les quals es valoraran els següents aspectes:
• L'assimilació de continguts teòrics;
• l'aplicació pràctica dels continguts; i
• l'adequació als requisits de l'activitat en qüestió.
Per a superar l'assignatura, s'hauran de realitzar totes les activitats. La nota mínima que es requerirà per a aprovar cadascuna de les proves i considerar-la en la mitjana haurà de ser igual o superior a 5 punts. La nota final s'obté de la suma de la qualificació de les dues activitats amb el seu respectiu percentatge.
En el moment de realització de cada activitat d'avaluació, el professor o professora informarà l'alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
El procediment de recuperació de les activitats d'avaluació es determinarà al començament del curs.
L'estudiant rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat la meitat de les activitats d'avaluació.
Avaluació única
• Activitat 1: Exercici escrit (primera part del temari).
• Activitat 2: Exercici escrit (segona part del temari).
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que per a l'avaluació continuada.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acted’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |