Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313767 Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Els alumnes d'aquesta assignatura han d'estar en possessió d'un títol de grau en el qual hagin adquirit els coneixements i destreses bàsics que els facultin per cursar el programa de máster: formació básica en Llengua i Literatura Espanyoles o disciplines afins, utilització d'eines bibliogràfiques i domini de la llengua espanyola que els permteti redactar el treballs en espanyol científic.
L'objectiu del mòdul és analitzar els conceoptes bàsics de la llengua espanyola, l'ELE i la literatura hispànica de manera que l'estudiant pugui aprofundir en l'estudi de les diverses àrees abarcades per el programa de màster. Igualment, en el mdòdul es proporcionara als estudiants els recursos necessaris perquè sigui capaç, individualment, d'utilitzar-los per documentar-se i/o reunir un corpus de treball en cadascuna de les temàtiques que estudia el màster.
Els continguts s'organitzaenb en tres blogs:
1) ELE: Relacions entre la teoria lingüistica i la metodologia de l'ensenyament de l'ELE desde principis del segle XX. Principals orientacions metodològiques en ELE en el segle XXI.
2) LLENGUA ESPANYOLA: Principals problemes que planteja l'estudi científic de la llengua espanyola en el segle XXI.
3) LITERATURA: Principals corrents i autors de la Literatura escrita en espanyol a Espanya i a Amèrica Llatina.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes expositives | 75 | 3 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 23, 24, 25, 28, 29, 30 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats pràctiques | 100 | 4 | 3, 5, 6, 7, 8, 9, 15, 17, 22, 25, 26, 27 |
Tipus: Autònomes | |||
redacció treballs | 200 | 8 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 |
En les tres parts de les que consta l'assignatura es realitzaran activitats expositives sobre els principals punts del programa.
Els alumnes realitzaran també una sèrie d'actititats dirigides per els professors dedicades a la resolució de problemes i a debats organitzats sobre determinats punt relñlevants dels continguts.
Finalment, els alumnes haura de realizar activitats autònomes d'estudi i elaboració del treballs que seran objecte d'avaluació.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Un treball del blog LITERATURA | 33 | 0 | 0 | 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30 |
Un treball del blog de LENGUA ESPAÑOLA | 33 | 0 | 0 | 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30 |
Un treball sobre el blog de ELE | 34 | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 31, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 |
L'avaluació de l'assignatura es realitzarà calculant la nota mitja dels tres treballs que hauran de realitzar els estudiants:
1) Un treball del blog ELE
2) Un treball del blog LLENGUA
3) Un treball del blog LITERATURA
Els professor de cada blog indicaran, el primer dia de classe, la bibliografia específica que s'utilitzarà durant el desenvolupament del programa.
No es requereix programari específic
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |
(TEm) Teoria (màster) | 2 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |