Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Haver cursat Grec Modern I o bé tenir uns coneixements previs similars.
- Assegurar la gramàtica de base per tal d’agilitzar-ne l’ús al temps que s’amplia el vocabulari i el ventall de temps verbals i altres formes gramaticals.
- Llegir de manera fluida i comprendre textos de dificultat mitjana-baixa (notícies, descripcions, receptes, cançons...)
- Interactuar amb fluidesa en situacions comunicatives quotidianes senzilles.
- Morfosintaxi nominal i adjectival avançada.
- Morfosintaxi verbal: aorist i perfet. Verbs irregulars d’ús habitual.
- Consolidació del lèxic assolit i ampliació de nous camps lèxics i semàntics.
- Llengua, cultura i societat: Diferències entre Καθαρεύουσα (llengua pura) i Δημοτική (llengua popular). Els fonaments de la cultura grega moderna: l’herència clàssica, el món bizantí i la dominació turca.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Ampliació gramàtica | 40 | 1,6 | 4, 1, 5, 6, 2, 7, 3, 31 |
Tipus: Supervisades | |||
Audiovisuals | 20 | 0,8 | 4, 5, 2, 3, 20, 24, 23, 22, 21 |
Expressió oral | 47 | 1,88 | 4, 1, 5, 6, 2, 7, 3, 31 |
Tipus: Autònomes | |||
Expressió escrita i comprensió lectora | 40 | 1,6 | 20, 24, 23, 22, 21, 15, 16, 17, 18, 14, 19, 12, 11, 9, 10, 13, 8, 30, 27, 25, 28, 29, 26, 31 |
La metodologia preveu, com a eina bàsica per a l'aprenentatge del vocabulari i la posada en pràctica dels fonaments gramaticals, la implantació gradual i paulatina del grec com a llengua vehicular fins al seu ús quasi exclusiu dins de l'aula.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exposició oral | 20% | 0,5 | 0,02 | 4, 1, 5, 6, 2, 7, 3, 15, 16, 17, 18, 14, 19, 8 |
Expressió escrita | 30% | 1 | 0,04 | 4, 5, 2, 3, 15, 16, 17, 18, 14, 19, 27, 25, 28, 29, 26 |
Participació regular a l'assignatura | 10% | 0 | 0 | 4, 1, 5, 6, 2, 7, 3, 9, 13, 8, 31 |
Prova escrita final de trimestre | 40% | 1,5 | 0,06 | 4, 1, 5, 6, 2, 7, 3, 20, 24, 23, 22, 21, 15, 16, 17, 18, 14, 19, 12, 11, 9, 10, 13, 8, 30, 27, 25, 28, 29, 26, 31 |
Avaluació continuada
Hi haurà quatre registres d’avaluació:
- Redaccions de lliurament regular (30%)
- Prova escrita a final del trimestre (35%) > nota mínima per a l'obtenció de la nota mitjana: 4
- Exposició oral durant el trimestre (20%)
- Participació regular (15%)
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació
Podran accedir a la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, la professora o el professor comunicarà per escrit el procediment de recuperació. Es pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o es poden agrupar diverses activitats en una de sola.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En casque es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Avaluació única
Aquesta assignatura preveu avaluació única en els termes establerts en la normativa acadèmica de la UAB i els criteris d’avaluació de la FTI.
L’estudiant ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la facultat i enviar-ne una còpia al docent responsable de l’assignatura perquè en tingui constància.
L’avaluació única es farà presencialment en un sol dia de la setmana 16 o 17 del semestre. La Gestió acadèmica publicarà la data i hora a la web de la facultat.
El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI/NIE o passaport).
Activitats d’avaluació única
L’avaluació única inclourà un mínim de tres activitats d’avaluació d’almenys dues tipologies diferents, segons indica la normativa.
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació de l’assignatura (segons escaigui) són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada. Vegeu més amunt en aquesta guia docent.
Material propi
.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Català | segon quadrimestre | tarda |