Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OT | 3 |
2504212 Estudis Anglesos | OT | 4 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OT | 3 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OT | 4 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 3 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 4 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 0 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 3 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 4 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 3 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Un nivell d'anglès parlat i escrit de C2 (MECR) és un requisit fonamental per a aquesta assignatura.
Es recomana que els estudiants de la UAB que cursin aquesta assignatura hagin completat amb èxit totes les assignatures obligatòries de literatura de primer i segon any del pla d'estudis.
Es recomana que els estudiants que cursin aquesta assignatura i que provinguin d'un grau o universitat diferent hagin cursat i aprovat almenys una assignatura de literatura.
Si el vostre grau és diferent d'aquest àmbit d'estudi, es recomana que presteu molta atenció a les lectures enumerades en la bibliografia del curs i reflexioneu atentament sobre la vostra pròpia experiència com a lector de textos literaris.
Aquesta assignatura tracta menys d'ensenyar literatura que d'entendre com enfocar i comprendre la literatura a un nivell pragmàtic, per discutir com funciona i debatre com es pot o s'ha de presentar. En un cert sentit, es tracta del que necessitem saber sobre la literatura, no principalment com a lectors o estudiants, sinó com a crítics que poden analitzar i comunicar els seus components fonamentals.
De manera més àmplia, el curs té els següents objectius:
Un fil conductor constant, però, serà aquesta pregunta: "si haguéssiu d'ensenyar això, què faríeu, i per què?"
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes tèoriques | 30 | 1,2 | 2, 3, 1, 8, 6, 9, 10, 28, 16, 15, 17, 18, 19, 26, 27, 39, 35, 37, 40, 42, 22, 47, 48, 11, 24, 13, 14, 29 |
Lectura i debat dels textos a l'aula | 20 | 0,8 | 2, 3, 1, 8, 10, 16, 15, 23, 17, 46, 18, 19, 26, 27, 35, 37, 38, 39, 40, 45, 47, 48, 11, 25, 24, 14, 29 |
Tipus: Supervisades | |||
Pràctica de l'ús de recursos bibliogràfics | 10 | 0,4 | 6, 9, 28, 15, 19, 34, 36, 37, 48, 14, 30 |
Redacció de comentaris | 20 | 0,8 | 2, 3, 1, 8, 4, 5, 6, 9, 10, 28, 16, 15, 17, 46, 18, 19, 26, 27, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 42, 45, 21, 44, 47, 48, 11, 25, 24, 30, 29, 49 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi personal | 20 | 0,8 | 2, 3, 1, 8, 4, 5, 6, 9, 16, 15, 17, 18, 19, 31, 39, 32, 33, 35, 37, 38, 42, 21, 47, 11, 25, 24, 13, 49 |
Lectura de textos individual autònoma | 25 | 1 | 2, 3, 1, 7, 9, 28, 15, 18, 19, 32, 33, 35, 36, 37, 39, 40, 11, 25, 24, 12, 30, 49 |
1 crèdit ECTS = 25 hores de docència/avaluació > 6 crèdits = 150 hores.
El curs es basa en la presentació, anàlisi i discussió—des de perspectives pràctiques i pragmàtiques—d'una gamma de textos literaris i no literaris, incloent-hi novel·les, contes, poemes, contes populars, cançons, periodisme, publicitat, textos d'internet, textos tipus SMS/Whatsapp, etc., i textos comercials, entre d'altres.
Nota: Dins del calendari establert pel centre o programa de grau, es reservaran 15 minuts d'una classe perquè els estudiants avaluïn els seus professors i els seus cursos o mòduls a través de qüestionaris.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistencia i participació als debats a clase | 10% | 5 | 0,2 | 2, 3, 1, 8, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 28, 16, 15, 23, 17, 46, 18, 19, 27, 31, 39, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 41, 42, 45, 22, 44, 47, 11, 25, 24, 14, 30, 29, 49 |
Treball escrit 1 | 45% | 10 | 0,4 | 2, 3, 1, 8, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 28, 16, 15, 23, 17, 46, 18, 19, 20, 26, 27, 31, 39, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 40, 41, 42, 45, 21, 22, 43, 44, 47, 48, 11, 25, 24, 12, 13, 14, 30, 29, 49 |
Treball escrit 2 | 45% | 10 | 0,4 | 2, 3, 1, 4, 5, 6, 9, 10, 28, 16, 15, 23, 17, 18, 19, 27, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 45, 22, 44, 48, 11, 25, 24, 13, 30, 29 |
L'avaluació es basa en els següents ítems:
Condicions de reavaluació
Plagi
En cas que un estudiant cometi alguna irregularitat que pugui comportar una variació significativa en la nota atorgada a una activitat d'avaluació, se li assignarà un zero per aquesta activitat, independentment de qualsevol procés disciplinari que pugui tenir lloc.
En cas de diverses irregularitats en activitats d'avaluació de la mateixa assignatura, se li assignarà un zero com a nota final d'aquesta assignatura.
Les irregularitats es refereixen, per exemple, a copiar en un examen, copiar de fonts sense indicar-ne la autoria o un mal ús de la IA, com presentar treballs com a originals que han estat generats per una eina o programa de IA.
Aquestes activitats d'avaluació no es reavaluaran.
Avaluació Única
Els estudiants que optin per aquesta hauran de realitzar la següent avaluació, que s'assignarà en un sol dia:
Procediment per Revisar les Notes
En dur a terme cada activitat d'avaluació, els professors informaran els estudiants (a Moodle) dels procediments a seguir per revisar totes les notes atorgades i la data en què tindrà lloc aquesta revisió.
L'obra principal de referència per a aquesta assignatura és:
Altres obres a les quals es farà referència inclouen:
Moodle/Campus virtual de la UAB
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |