Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cal un nivell inicial d’anglès de C2 (Proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Amb C2 l’estudiant pot comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeix o sent; resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites, reconstruir fets i arguments i presentar-los d’una manera coherent; expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat fins i tot en les situacions més complexes.
Es recomana haver aprovat les assignatures de la matèria Lingüística Anglesa de primer i segon curs.
L'assignatura introdueix l’estudiant a la lingüística diacrònica, aplicada a la llengua anglesa. Es nodreix de les assignatures en matèria de lingüística sincrònica cursades en els dos cursos anteriors i requereix haver-ne assolit les competències.
En completar l’assignatura, l’estudiant podrà:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes | 50 | 2 | 1, 3, 4, 8, 2 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 15 | 0,6 | 4, 5, 7, 8, 2 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi personal i exercicis pràctics | 60 | 2,4 | 1, 4, 5, 6, 7, 8, 2 |
Activitats dirigides:
Activitats supervisades:
Activitats autònomes:
IMPORTANT: Algunes de les unitats d'aquesta assignatura es duran a terme seguint l'enfocament de l'aula invertida. És a dir, els i les estudiants revisaran el material d'aprenentatge a casa (ja sigui en forma de lectures o de vídeos) i a l'aula aplicaran els nous coneixements. Per aquest motiu, les activitats autònomes seran essencials per tal d'assegurar l'aprenentatge.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen 1 (Orígens i anglès antic) | 35% | 8 | 0,32 | 1, 3, 4, 5 |
Examen 2 (Anglès medieval i modern) | 35% | 8 | 0,32 | 1, 3, 4, 5 |
Participació i exercicis a l'aula | 10% | 1 | 0,04 | 1, 3, 5, 7, 8 |
Tasca 1 | 10% | 4 | 0,16 | 1, 5, 6, 7, 8, 2 |
Tasca 2 | 10% | 4 | 0,16 | 1, 5, 6, 7, 8, 2 |
Avaluació:
Revisió:
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació:
Avaluació única:
Els alumnes que optin per avaluació única realitzaran en un únic dia les següents activitats:
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que per l'avaluació continuada.
Algeo, John. (2010) The Origins and development of the English Language. Boston: Wadsworth, Cengage Learning. ISBN: 978-1-4282-3148-1
Akmajian, Adrian, Demers, Richard A., Ann K. Farmer i Robert M. Harnish. (2001). Linguistics: An Introduction to Language and Communication. Cambridge, Mass.: MIT Press [capítol 8]
Baker, Peter S. (2012). Introduction to Old English. Hoboken: John Wiley & Sons Inc. [disponible enlínia a https://bibcercador.uab.cat/permalink/34CSUC_UAB/1c3utr0/cdi_proquest_miscellaneous_2131098757]
Baldi, Philip. (1983). An Introduction to the Indo-European languages. Carbondale: Southern Illinois University Press.
Barber, Charles. (1976) Early Modern English. London: Deutsch.
Baugh, Albert i Thomas Cable. (1993). A history of the English language. London: Routledge.
Comrie, Bernard, Stephen Matthews i Maria Polinsky (eds). 1996. The Atlas of Languages. The Origin and Development of Languages throughout the World. London: Quarto Publishing.
Freeborn, Dennis. (1992). From Old English to Standard English: A Coursebook in Language Variation across Time. Houndmills: Macmillan Press.
Hogg, Richard. (2002). An Introduction to Old English. Edinburgh: Edinburgh University Press.
Shay, Scott. (2008). The History of English. A Linguistic Introduction. San Francisco: Wardja Press.
Various authors / various years, The Cambridge History of the English Language. Cambridge: CUP.
No aplica
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |