Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503873 Comunicació Interactiva | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L’assignatura no té cap prerequisit oficial. Les classes s'impartiran en català, però en alguns casos el material docent pot ser en anglès, per tant, l'alumnat ha de tenir comprensió lectora d'aquesta llengua.
Els principals objectius de l'assignatura són:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de problemes | 9 | 0,36 | 3, 7, 5, 6, 4 |
Classes de teoria | 21 | 0,84 | 3, 7, 5, 6, 4, 10 |
Pràctiques de laboratori | 18 | 0,72 | 3, 7, 5, 4, 11, 13 |
Tipus: Supervisades | |||
Treballs tutoritzats proposats a classe | 16 | 0,64 | 3, 7, 5, 6, 4, 11, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació i estudi | 24 | 0,96 | 3, 7, 5, 6, 4, 10 |
Preparació proves d'avaluació | 30 | 1,2 | 3, 7, 5, 6, 4, 10 |
Pràctiques de laboratori | 26 | 1,04 | 3, 7, 5, 6, 11, 13 |
L’assignatura consta d’una part teòrica, part pràctica, i part de treball personal de l’alumne/a. S’imparteix un total de 48 hores presencials. La dedicació total és de 150 hores, i per això hi ha una dedicació no presencial de 102 hores. Al llarg de l’assignatura es duran a terme les següents activitats:
Classes de teoria (21 hores)
Sessions de teoria, on el professor subministrarà informació sobre els coneixements de l'assignatura i sobre estratègies per adquirir, ampliar i organitzar aquests coneixements. Es fomentarà la participació activa dels i les estudiants durant aquestes sessions, per exemple plantejant discussions en aquells punts que admetin solucions tecnològiques diverses.
Classes de problemes (9 hores)
Sessions de problemes, on els/les estudiants hauran de participar activament per consolidar els coneixements adquirits resolent, presentant i debatent problemes que hi estiguin relacionats.
Pràctiques de laboratori (18 hores)
Sessions de pràctiques al laboratori, on es plantejarà un projecte relacionat amb els temes de l’assignatura. Aquest projecte es portarà a terme en grups de dues persones. Les sessions hauran estat preparades, documentades i programades pel professor/a amb antelació i els/les estudiants les hauran de preparar abans d'assistir‐hi, revisant els coneixements teòrics relacionats i els aspectes tècnics bàsics del desenvolupament.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Classes de teoria i problemes | 0.45 | 2 | 0,08 | 3, 7, 5, 6, 4, 10 |
Pràctiques de laboratori | 0.45 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 7, 5, 6, 4, 18, 9, 8, 11, 14, 15, 16, 17, 13, 12 |
Seguiment de teoria i problemes | 0.1 | 2 | 0,08 | 3, 7, 5, 6, 4, 10 |
L’assignatura consta de les activitats d’avaluació següents:
- Activitat A, 10% sobre la qualificació final: assistència i seguiment a les classes de teoria i entrega de problemes.
- Activitat B, 45% sobre la qualificació final: proves d’avaluació individual per les sessions de teoria i problemes (pràctiques d'aula). Aquesta activitat comptarà amb dues proves presencials realitzades durant el curs per valorar el grau de coneixements assolits per l’alumne/a individualment. En cadascuna d’aquestes proves s’avaluarà parcialment el contingut de l’assignatura. Cadascuna de les proves tindrà un pes del 50% en la nota final de l’activitat B. Per poder aprovar l’assignatura mitjançant l’avaluació continuada aquestes proves parcials s’han d’aprovar en conjunt amb una mitja de 5 entre les dues.
- Activitat C, 45% sobre la qualificació final: seguiment i avaluació de les pràctiques de laboratori a través d’un seguiment de les sessions i l’avaluació tècnica de la documentació entregada per l’estudiant al final de l’activitat. S'han d'entregar i aprovar totes les pràctiques de laboratori per poder obtenir la mitja de pràctiques.
Per poder aprovar l’assignatura, caldrà treure una nota mínima de 5 en les activitats A, B, i C.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura. Per l’activitat d’avaluació B hi haurà una prova de recuperació per aquells/es estudiants que no hagin aconseguit un 5 en la primera o segona prova d’avaluació individual. A causa de la naturalesa pràctica de les pràctiques de laboratori, l’activitat d’avaluació C no disposarà de mecanisme de recuperació.
En cas de segona matrícula, l’alumnat podrà fer una única prova de síntesi que consistirà en l’avaluació conjunta de teoria, problemes i sessions de laboratori. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació de la prova síntesi.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 61 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 62 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 61 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 62 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 63 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 6 | Català | segon quadrimestre | tarda |