Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502904 Direcció Hotelera | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
En finalitzar l’assignatura l’alumne haurà de ser capaç de:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 45 | 1,8 | 2, 1, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 17, 18, 6, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 2 | 0,08 | 2, 1, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 17, 18, 6, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball a partir de casos pràctics | 55 | 2,2 | 2, 1, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 17, 18, 6, 8 |
La docència d'aquesta assignatura s'impartirà en anglès
L’assignatura es basarà en tres metodologies complementàries:
Els temes principals de l’assignatura seran explicats a les classes presencials, on també s’analitzaran exemples i casos diversos.
L’alumne, de manera individual, haurà de cercar informació sobre alguna qüestió específica relacionada amb la publicitat i les relacions públiques, qüestió que serà debatuda a la classe següent. En començar la sessió següent, el professor triarà tants estudiants com cregui convenient per tal que exposin davant la classe els seus comentaris.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitat participativa | 10% | 6 | 0,24 | 2, 1, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 17, 18, 6, 8 |
Examen | 45% | 2 | 0,08 | 2, 1, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 17, 18, 6, 8 |
Treball pràctic | 45% | 40 | 1,6 | 2, 1, 3, 4, 5, 21, 7, 10, 9, 12, 11, 13, 14, 17, 18, 6, 16, 15, 19, 20, 8, 22 |
L’avaluació continuada consisteix en l’elaboració d’un treball en grup i una prova escrita complementària
L’avaluació única consisteix en un examen final on entra de manera completa tot el temari de l’assignatura.
La recuperació serà un examen similar a l’examen d’avaluació única, només accessible per l’alumnat que hagi obtingut entre un 3,5 i un 4,9.
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a l’examen final.
Castellblanque, Mariano R. (2006): Perfiles profesionales de publicidad y ámbitos afines. Barcelona: Editorial UOC.
Fernández Cavia, José y Huertas, Asunción (2009): Redacción en relaciones públicas.Madrid: Pearson Prentice Hall.
Govers, Robert y Go, Frank (2009): Place Branding. Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced. London: Palgrave Macmillan.
Herreros, Mario (2000): La Publicitat : fonaments de la comunicació publicitària. Barcelona: Pòrtic.
Jiménez, Mònika (2007): Manual de gestió d'esdeveniments: la construcció de la imatge de marca. Vic: Eumo.
Moilanen, Teemu y Rainisto, Seppo (2009): How to build brand nations, cities and destinations. A planning book for place branding. London: Palgrave Macmillan.
Morgan, Nigel, Pritchard, Annette y Pride, Roger (2005): Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition. Oxford: Elsevier.
Romero, Mª Victoria (coord.) (2005): Lenguaje publicitario. Madrid: Ariel.
Romo, Manuela (1997): Psicología de la creatividad. Barcelona: Paidós.
San Eugenio, Jordi de (ed.) (2011): Manual de comunicación turística. Barcelona: Documenta Universitaria.
Tellis, Gerard J. y Redondo, Ignacio (2002): Estrategias de publicidad y promoción. Madrid: Addison Wesley.
Victoria, Juan Salvador (coord.) (2005): Reestructuras del sistema publicitario. Barcelona: Ariel.
Wilcox, Dennis L., Cameron, Glen T. y Xifra, Jordi (2006): Relaciones Públicas. Estrategias y tácticas.Madrid:Pearson Addison Wesley.
Microsoft Teams
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |