Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502758 Humanitats | FB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d'anglès equivalent al nivell B1 (nivell llindar) del Marc Europeu Comú de referència per a les llengües. Aquest nivell s'assoleix al final de l'etapa secundària pot-obgligatòria, i serà el punt de partida de l'assignatura.
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara les maneres de expressar el comparatiu i el superlatiu o el present simple, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 1: Why do we sleep?
Grammar: The perfect aspect.
Vocabulary: Collocations to talk about sleeping habits.
Unit 2: Image, Identity and Clothing.
Grammar: Structures to talk about amounts and comparisons.
Vocabulary: Vocabulary to talk about image, identity and clothing.
Unit 3: Dealing with groupthink.
Grammar: Cleft sentences.
Vocabulary: Dealing with groupthink.
Unit 4: Challenges.
Grammar: Structures to talk about approximations.
Vocabulary: Obstacles and opportunities.
Unit 5: Inspiration.
Grammar: Unreal past.
Vocabulary: Softening negative statements.
Unit 6: Solutions.
Grammar: Structures to express purpose.
Vocabulary: Solutions collocations.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats Dirigides | 50 | 2 | |
Activitats Supervisadas | 25 | 1 | |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònoms | 50 | 2 |
Activitats dirigides: En les activitats dirigides pel professor s’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita. Activitats supervisades: En les activitats de pràctica (supervisades pel professor) es practicaran les diverses formes d’expressió oral; es treballarà la lectura de diversos tipus de text; es resoldran dubtes lingüístics i es revisaran aspectes gramaticals, lèxics i de pronúncia. Es potenciarà també l’escriptura i revisió de textos. Les activitats tutoritzades permetran al professor fer un seguiment més individualitzat del progrés i de les dificultats amb què es trobi l'alumnat, així com resoldre dubtes o dificultats que se li puguin plantejar. Activitats autònomes: Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes. En finalitzar el programa, els i les estudiants hauran de lliurar un portfoli prèviament auto-corregit que reculli tot el treball que hagin fet autònomament.
|
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Deures i exercicis | 15% | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Examen final | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4 |
Examen parcial | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4, 5, 7 |
Presentació oral | 15% | 5 | 0,2 | 2, 3, 4, 6, 8 |
La nota final es calcularà de la manera següent:
L’avaluació del curs serà continuada, i inclourà la feina feta al llarg del curs, tant les diverses proves de nivell com els treballs lliurats durant tot el curs.
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 35% de les activitats d’avaluació.
Per aprovar l’assignatura, cal tenir com a mínim una nota de 5 de mitjana.
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, la professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Les activitats següents no poden ser recuperades: participació a classe, exercicis fets aclasse i presentació oral.
MOLT IMPORTANT
Llibre de text: Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Llibre de referència - Swan, Michael. 2104. Practical English Usage. 4th ed. Oxford: OUP.
Diccionaris: -Cambridge Advanced Learner’s Dictionary -Collins Cobuild English Language Dictionary -Collins Dictionary Spanish-English / English-Spanish -Longman Dictionary of Contemporary English (with CD-ROM) -Macmillan English Dictionary for Advanced Learners of English (with CD-ROM) -Oxford Dictionary of Spanish-English / English-Spanish
Bibliografia de temàtica específica
- Fawcett, Susan & Alvin Sandberg. 2014. Evergreen. Boston: Houghton Mifflin. - Raimes, Anne.1991. Keys for Writers: a Brief Handbook.Boston: Houghton Mifflin. - White, Ronald & Valerie Arndt. 1991. Process Writing.London: Lognman.
- Baker, Anne. 2006. Ship or Sheep? An Intermediate Pronunciation Course. 3rd edition. Cambridge: CUP - Hancock, Mark. 2012. English Pronunciation in Use. Cambridge: CUP.
-Penguin Readers Selection (levels 4 to 5) -Mikulecky, Beatrice S. & Linda Jeffries. More Reading Power. London: Longman.
|
Aquesta assignatura no requereix l'ús o coneixement d'eines específiques de programari.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |