Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Bon nivell d’anglès, interès per la temàtica de l’assignatura i desig de participar, aportar i desenvolupar-se personalment i acadèmicament.
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit.
- Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips.
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient.
- Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per a negociar de forma efectiva.
- Desenvolupar el potencial personal i professional per a poder exercir el lideratge i la negociació.
- Els líders... neixen o es fan?
- Estils de lideratge
- El Poder
- Motivació
- Habilitats de Comunicació
- Treball en equip, diferència entre exclusió, integració e inclusió
- El conflicte
- Tipus de negociacions
- Preparar una negociació
- Tàctiques de negociació
- Negociació basada en interessos
- Tancament d’acords
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
15h Classes de teoria / 37,5h Sessions de Seminari | 52,5 | 2,1 | CM29, KM30, SM24, SM25, SM27, CM29 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | SM27, SM27 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de lectures, treballs i presentacions. | 82,5 | 3,3 | CM29, KM30, SM24, SM25, SM27, CM29 |
Les classes són dinàmiques i participatives.
Combinen, per una part, una part teòrica, i per l’altra, la seva aplicació pràctica grupal i individual a través de dinàmiques de coaching, treballs i presentacions diverses.
A totes les classes es fomentarà sempre el debat constructiu i obert, el creixement personal i la reflexió individual i col·lectiva.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència a classe i participació | 20% | 0,5 | 0,02 | CM29, KM30, SM24, SM25, SM27 |
Examen Final | 30% | 2 | 0,08 | CM29, SM25, SM27 |
Treballs pràctics | 50% | 5 | 0,2 | CM29, KM30, SM24, SM25, SM27 |
Les activitats de l’avaluació continuada són:
a) Examen, 30% sobre la qualificació final
b) Assistència a classe i participació, 20% sobre la qualificació final
c) Treballs pràctics, 50% sobre la qualificació final
Per superar l’assignatura l’alumnat haurà d’obtenir una mitjana ponderada dels tres ítems d’avaluació no inferior a 5. En cas contrari haurà d’anar a la recuperación de l’assignatura.
Recuperació de l’avaluació continuada
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Les activitats que queden excloses del procés de recuperació són l’assistència a classe i participació.
Les activitats de l’avaluació única són:
a) Examen, 50% sobre la qualificació final.
b) Lliurament d’un treball: resum de 5 llibres de la bibliografia, 25% de la nota final.
c) Aplicació pràctica en casos reals, 25% de la nota final.
Per superar l’assignatura l’alumnat haurà d’obtenir una mitjana ponderada dels tres ítems d’avaluació no inferior a 5. En cas contrari haurà d’anar a la recuperación de l’assignatura.
Recuperació de l’avaluació única
Els ítems de l’avaluació única recuperables són l’examen i l’aplicació práctica en casos reals.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Alberoni, Francesco (2003). El arte de liderar.
Anderson, Dana. (2005). Coaching that counts.
Ariely, Dan (2010). The upside of irrationality.
Barak, Michelle. (2005). Managing diversity: Toward a globally inclusive workplace.
Brown, Brené. (2012). Daring greatly: How the courage to be vulnerable transforms the way we live, love, parent, and lead
Bryman, Alan. (1992). Charisma and leadership in organisations.
Carnegie, Dale. (1936). How to win friends and influence people.
Chouinard, Yvon. (2005). Let my people go surfing.
Ciadlini, Robert. (2006). Influence: The psychology of persuasion.
Connors, Roger & Smith, Thomas. (2011). Change the culture, change the game.
Covey, Stephen (1989). The 7 habits of highly effective people.
Coyle, Daniel. (2016). The culture map.
Cuddy, Amy (2015). Presence.
Duckworth, Angela. (2016). Grit.
Dweck, Carol. (2006). Mindset: The new psychology of success.
Gallo, Carmine. (2014). Talk like TED.
Grant, Adam (2013). Give and take.
Grant, Adam (2016). Originals.
Lencioni, Patrick. (2003). Las cinco disfunciones de un equipo: un inteligente modelo para formar un equipo cohesionado y eficaz.
McGonigall, Kelly (2015). The upside of stress.
Mnookin, Robert. (2002). Resolver conflictos y alcanzar acuerdos.
Navarro, Joe. (2008). What everybody is saying.
Palomo, Mª Teresa (2010). Liderazgo y motivación de equipos de trabajo.
Pease, Allan. (2012). El arte de negociar y persuadir.
Pink, Daniel (2009). The surprising truth about what really motivates us.
Sandberg, Sheryl. (2013). Lean in.
Schwartz, Barry (2015). Why we work.
Scott, Kim (2017). Radical Candor: How to get what you want by saying what you mean.
Senge, Peter. (1995). La quinta disciplina: cómo impulsar el aprendizaje en la organización inteligente.
Sharma, Robin (2010). The leader who had no title.
Sinek, Simon (2009). Start with why.
Sinek, Simon (2023). Los líderes comen al final (8a edición).
Ury, William & Fisher, Roger. (1981). Getting to yes.
Ury, William. (2005). Alcanzar la paz: resolución de conflictos y mediación en la familia, el trabajo y el mundo. Munduate, Lourdes. (2005). Gestión de conflicto, negociación y mediación.
Ury, William. (2012). ¡Supere el no! Cómo negociar con personas que adoptan posiciones inflexibles.
Winkler, John. (2004). Cómo negociar para mejorar resultados.
No es necessita cap software especial
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Anglès | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Anglès | primer quadrimestre | tarda |