Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | FB | 1 |
2500249 Traducció i Interpretació | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
En començar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
La funció d’aquesta assignatura és consolidar el desenvolupament de les competències comunicatives bàsiques de l’estudiant en Idioma C per preparar-lo per a la traducció directa.
En acabar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
Continguts comunicatius
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Realització d'activitats de comprensió lectora | 15 | 0,6 | 8, 14, 35 |
Realització d'activitats de comprensió oral | 13 | 0,52 | 1, 19, 38 |
Realització d'activitats de producció escrita | 17 | 0,68 | 8, 25, 46 |
Realització d'activitats de producció oral | 17,5 | 0,7 | 1, 31, 50 |
Resolució d'exercicis | 16 | 0,64 | 1, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Supervisió i revisió d'activitats orals i escrites | 20 | 0,8 | 1, 8, 25 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de les activitats d'avaluació | 29 | 1,16 | 1, 8, 14, 25, 31, 35, 46, 50 |
Preparació d'activitats de comprensió lectora | 30,5 | 1,22 | 1, 8, 14, 31, 35, 50 |
Preparació d'activitats de producció escrita | 25 | 1 | 8, 25, 46 |
Resolució d'exercicis de gramàtica i de vocabulari | 28 | 1,12 | 8, 14, 25 |
La metodologia emprada a classe es basa en l'enfocament comunicatiu i en la pràctica de la llengua a través d'activitats variades.
L’ús del campus virtual és indispensable pel seguiment de l’assignatura: publicació de materials de classe, revisió de les activitats d’avaluació, dates de lliurament de treballs, etc.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats d'avaluació de comprensió lectora: 2 exàmens (20%) i activitats de classe (10%) | 30% | 3,5 | 0,14 | 5, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 33, 34, 35, 36, 37 |
Activitats d'avaluació de comprensió oral : 2 exàmens | 15% | 1,5 | 0,06 | 1, 3, 4, 18, 19, 20, 21, 38, 39, 40, 41 |
Activitats d'avaluació de producció escrita: 2 exàmens | 20% | 3 | 0,12 | 6, 7, 8, 9, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 54 |
Activitats d'avaluació de producció oral : 1 examen (10%) 1 presentació oral (5%) | 15% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 28, 29, 30, 31, 32, 48, 49, 50, 51, 52, 53 |
Activitats d'avaluació de coneixements lèxico-gramaticals: 3 exàmens | 20% | 2 | 0,08 | 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Avaluació continuada
L’alumnat ha de demostrar el seu progrés fent diverses activitats d’avaluació. Aquestes activitats apareixen detallades a la taula del final d’aquesta secció de la Guia Docent.
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació
Podrà accedir a la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, la professora o el professor comunicarà per escrit el procediment de recuperació. Es pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o es poden agrupar diverses activitats en una de sola. En cap cas la recuperació pot consistir en una única activitat d'avaluació final equivalent al 100% de la qualificació. En cas de recuperació, la nota màxima que pot obtenir l’estudiant és un 5.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’alumne/a equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Avaluació única
Aquesta assignatura preveu l’avaluació única en els termes establerts per la normativa acadèmica de la UAB i els criteris d’avaluació de la FTI.
L’estudiant ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la Facultat i enviar-ne una còpia a la persona responsable de l’assignatura perquè en tingui constància.
L’avaluació única es farà en un sol dia de la setmana 16 o 17 del semestre. La Gestió Acadèmica publicarà la data i hora a la web de la Facultat.
El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI o passaport).
Activitats d’avaluació única
La qualificació final de l’assignatura s’establirà d’acord amb els següents percentatges:
1. Activitat de comprensió lectora: 30%
2. Activitat comprensió oral: 15%
3. Presentació oral (enregistrament): 15%
4. Activitat producció escrita: 20%
5. Exercici de coneixements lèxics i gramaticals: 20%
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació de l’assignatura són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada. Vegeu-los més amunt en aquesta guia docent.
El llibre de text s'indicarà al mes de setembre Els llibres de lectura i altres recursos complementaris es publicaran al campus virtual a l'inici del curs.
No hi ha programari especific per aquesta assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Francès | segon quadrimestre | matí-mixt |