Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500894 Turisme | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha cap prerequisit per cursar aquesta assignatura.
Aquesta assignatura vol dotar a l'alumnat del segon curs del Grau en Turisme de les habilitats informàtiques necessàries per a desenvolupar la seva carrera professional a les empreses del sector turístic, especialment a les d'intermediació, transport aeri i empreses d'allotjament. L'assignatura treballa amb diferents sofwares específics del sector com ara el Sistema Global de Distribució Amadeus amb continuació a l'assignatura optativa de Comercialització Informatitzada.
A la finalitazació de l'assignatura, l'alumnat serà capaç de :
PART I: GDS: AMADEUS
Unitat 1: Introducció als sistemes de distribució Global i les seves funcionalitats
Unitat 2: Codificació i descodificació
Unitat 3: Disponibilitat aèria
Unitat 4: reserves aèries
PART II: PMS HOTELER
Unitat 5: Introducció a un PMS, funcions principals: reserves, perfils, opcions de caixers, back office i administració d'ingressos
Unitat 6: Reserves d'Hotel. Tipus de reserves, clients i tarifes
Unitat 7: Creació i manteniment d'arxius i reserves i gestió d'habitacions
Unitat 8: Operacions de recepció: entrada i sortida de clients, facturació i informes.
PART III: SISTEMA DE GESTIÓ D'AGÈNCIES DE VIATGE
Unitat 9: Introducció als sistemes de gestió per agències de viatge i les seves funcionalitats
Unitat 10: Creació, control i manteniment d'arxius
Unitat 11: Creació, control i tancament d'expedients de viatge
Unitat 12: Serveis de facturació i generació de documents
PART IV: INTRODUCCIÓ AL REVENUE MANAGEMENT
Unitat 13: Introducció als principis bàsics de Revenue Management
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes pràctiques | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 5, 7, 6, 10, 9, 2, 8 |
Classes teòriques | 15 | 0,6 | 3, 4, 7, 6, 9, 2, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 11 | 0,44 | 3, 4, 7, 6, 10, 9, 2 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 89 | 3,56 | 4, 7, 10, 9, 2 |
Preparació treballs | 6 | 0,24 | 1, 3, 4, 7, 6, 10, 9, 2, 8 |
Idiomes d’impartició
Grau de Turisme: Castellà
Grau de Turisme en Anglès: Anglès
L'assignatura s'imparteix aplicant dues metodologies d'aprenentatge diferents:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats pràctiques | 70% de la nota final | 12 | 0,48 | 1, 3, 4, 5, 7, 6, 10, 9, 2, 8 |
Examen pràctic d'Amadeus | 30% de la nota final | 2 | 0,08 | 1, 4, 7, 9, 2 |
L'avaluació de l'assignatura serà de la manera següent:
Avaluació Contínua. La valoració contínua consisteix en el sistema següent:
Per poder fer promig entre totes les notes d'avaluació continua és condició imprescindible obtenir una nota minima de 4 sobre 10.
Avaluació única.
Els alumnes que optin per aquest sistema d'avaluació hauràn de realitzar un dossier d'activitiats pràctiques que valdrà el 40% de la nota final, un examen d'Amadeus que val un 30% de la nota final de l'assignatura, un examen de PMS hoteler que val un 15% de la nota final de l'assignatura i un examen de Front office d'agències de viatge que val un 15% de la nota final
Re-avaluació. Aquells estudiants que no hagin superat l'avaluació única i tinguin una nota final superior a 3,5 tindran la possibilitat de fer aquest examen. La nota final màxima a obtenir és d'un 5 sobre 10.
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a l’examen final.
Amadeus España (2009): Manual de Amadeus Selling Platform, Madrid.
Amadeus España (2009): Prontuario de Amadeus Ticketing, Madrid.
Amadeus España (2009): Prontuario de Reservas, tarifas y emisión, Madrid.
CompaniesandMarkets.com: Global Distribution Systems (GDS) Market Is Led by Amadeus, Sabre and Travelport. Chatham: Newstex, 2015. Print.
Del Pico, Fátima. (1997): Manual de Reservas Savia Amadeus, Madrid: Opentour Ediciones.
Micros-Sysme-Hotel España (2006): Manual de producto: Sysme-Hotel , Madrid.
Pipeline Software (2007):Manual de producto: Orbis, Castellón.
GDS: AMADEUS
PMS HOTELER
FRONT OFFICE: ORBIS
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |