Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4317563 Medicina Transfusional i Teràpies Cel·lulars i Tissulars | OB | 0 | 2 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
Cal tenir un nivell B2 d’anglès o equivalent.
El treball de fi de màster constitueix un mòdul obligatori (15 ECTS) dins dels estudis de màster proposats. En termes generals, els estudiants treballen individualment, sota la direcció del seu tutor assignat, en un treball final que pot tenir caràcter experimental o no, segons els objectius que es proposin, i que ha de versar sobre un tema directament relacionat amb la medicina transfusional. o teràpies cel·lulars i tissulars.
Al final del mòdul, els estudiants escriuen una dissertació sobre el treball realitzat, que després passen a exposar i defensar oralment per videoconferència.
El tribunal avalua la capacitat dels estudiants per idear, implementar i presentar un projecte final, basant-se en el seu judici sobre les tesis presentades i com es presenten i defensen oralment.
1. Etapa de planificació.
2. Etapa de desenvolupament.
3. Etapa de presentació.
L'estructura de la tesi de mestratge és:
• Introducció.
• Context.
• Objectius generals i específics.
• Objectiu general del projecte i objectius específics dels subapartats.
• Materials i mètodes.
• Resultats.
• Discussió.
• Conclusions.
• Bibliografia.
El treball de fi de màster constitueix un mòdul obligatori (15 ECTS) dins dels estudis de màster proposats aquí. En termes generals, els estudiants treballen individualment, sota la direcció del seu tutor assignat, en un treball final que pot tenir caràcter experimental o no, segons els objectius que es proposin, i que ha de versar sobre un tema directament relacionat amb la medicina transfusional. o teràpies cel·lulars i tissulars.
Al final del mòdul, els estudiants escriuen una dissertació sobre la feina feta, que després passen a exposar i defensar oralment, per videoconferència.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 40 | 1,6 | 3, 5, 10, 6, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració del Treball | 150 | 6 | 2, 1, 3, 4, 5, 10, 9, 6, 7, 8 |
1. Treball escrit: 60%.
2. Presentació oral: 30%.
3. Procés: 10%.
Aquest mòdul no preveu el sistema d’avaluació única.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Lliurament de la tesi | 40% | 85 | 3,4 | 2, 1, 3, 4, 5, 10, 9, 6, 7, 8 |
Presentació Oral de la Tesi | 40% | 85 | 3,4 | 2, 1, 3, 4, 5, 10, 9, 6, 7, 8 |
Tutories amb el professor | 20% | 15 | 0,6 | 2, 1, 3, 4, 5, 10, 9, 6, 7, 8 |
Oriol Amat. ANÁLISIS ECONÓMICO FINANCIERO. 17ª Edición. GESTIÓN 2000; Barcelona, 2000.
Oriol Amat; Pilar Soldevila. COMPTABILITAT I GESTIÓ DE COSTOS. 1 ª Edición. GESTIÓN 2000; Barcelona,
1998.
Joan M. Amat. CONTROL PRESUPUESTARIO. 4ª Edición. GESTIÓN 2000; Barcelona, 1994.
Joseph M. Rosanas; EduardBallarín. SISTEMAS DE PLANIFICACIÓN Y CONTROL. 7ª Edición.
Robert S. Kaplan; David P. Norton. CUADRO DE MANDO INTEGRAL. 2 ª Edición. GESTIÓN 2000;
Barcelona, 2000.
Fernando Pereira; EduardBallarín; Josep M. Rosanas CONTABILIDAD PARA DIRECCIÓN. IESE.
Bayón M., Fernando "Organizaciones y Recursos Humanos". Síntesis Economía de la empresa (2002).
Berry, Leonard: "Un buen servicio ya no basta: más allá de la excelencia en el servicio" Deusto (1999).
Kofman, Fredy "Metamanagement" Granica (2007).
Phillips, Jack J.; Ph. D. "Invertir en el capital humano". Deusto (2006).
Pin, José Ramón "Consistencia" FT Prentice Hall (2006).
Rucci, Steven P.Kirn y Richard T.Quinn: "The Employee-Customer-Profit Chain at Sears" Harvard
Bussinesseview (1998).
Ulrich, Dave; Wayne Brockbanck "La Propuesta de valor de Recursos Humanos". Deusto (2006).
Uscher, Ernesto; Alcaraz, José M. "Organizando la arquitectura de recursos humanos para crear valor".
Capital Humano (2005).
Porret, Miquel. "Recursos Humanos. Dirigir y gestionar personas en las organizaciones" (2007).
Adler, N.J. "International dimensions of organizational behavior." (1991).
Kotter, John P. "Leading change." (1996).
No hi ha programari específic per a aquest Mòdul.