Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500798 Educació Primària | OT | 4 | 2 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No hi ha prerequisits.
- Mètodes d´ensenyança, principis de distintes instruccions de material didàctic i ICT
- Mètodes i probes d’avaluació formatives i sumaries
- Mètodes per a l’observació, la recol·lecció de dades i la documentació
- Comunicació, entorns d’aprenentatge captivadors, la motivació i el benestar dels alumnes
- L’organització i el desenvolupament de entorns d´aprenentatge acadèmics i socials dels alumnes
- El contacte i el vincle amb els alumnes, els col·legues, els pares i altres parts interessades rellevants en l´escola
El pràcticum internacional (I.P) consisteix en 10 dies en els que el alumne realitza observació a una escola: un bloc d’observació de l´ensenyament i els dies d´entrega de projectes a l’escola.
Els alumnes treballaran en grups, la col·laboració es realitzarà durant el IP. Quan hagin dies d´entrega de projectes els tutors del programa del semestre els assignaran tasques per a treballar. L’escola d´acollida assignarà un professor de contacte del centre a cada alumne, aquest professor es farà responsable de proporcionar informació sobre el seu progres i sobre el seu rendiment a cada estudiant durant el IP.
Objectius de destreses ‐ els estudiants podran:
- Observar pràctiques docents i el aprenentatge de cada alumne amb l’objectiu de desenvolupar els seus propis mètodes d´ensenyament.
- Dialogar amb els alumnes i amb els seus companys de treball per a fer adaptacions en les activitats d´ensenyament i aprenentatge i germanitzar, d´aquesta forma, la participació activa dels alumnes.
- Establir i desenvolupar un marc del desenvolupament dels alumnes i un entorn
social del aula clars i positius.
- Crear i mantenir una bona relació laboral amb els alumnes, els col·legues, els pares i amb altres figures d’interès de l´escola, també tindre en compte la importància que tenen aquestes relacions per al aprenentatge dels alumnes i per al seu benestar en l’escola.
La metodologia que s´empra es basa en la premissa de que els estudiants tinguin un procés d´aprenentatge actiu.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Observació a l'escola | 100 | 4 | |
Seminaris | 20 | 0,8 | |
Tipus: Autònomes | |||
Portafoli | 30 | 1,2 |
Els treballs corresponents a cadascuna de les parts s'indicaran el primer dia de classe. La còpia o plagi d'un examen o treball es considera un 0 en l'activitat.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Observació a l'escola | 30 | 0 | 0 | 1, 2, 3 |
Portafoli | 50 | 0 | 0 | 1, 2, 3 |
Seminaris | 20% | 0 | 0 | 1, 2, 3 |
La bibliografia es donarà el primer dia de classe.
No cal