Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500894 Turisme | OB | 2 | 1 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
No hi ha cap prerequisit per cursar aquesta assignatura.
Aquesta assignatura vol dotar a l'alumnat del segon curs del Grau en Turisme de les habilitats informàtiques necessàries per a desenvolupar la seva carrera professional a les empreses del sector turístic, especialment a les d'intermediació, transport aeri i empreses d'allotjament. L'assignatura treballa amb diferents sofwares específics del sector com ara el Sistema Global de Distribució Amadeus amb continuació a l'assignatura optativa de Comercialització Informatitzada.
A la finalitazació de l'assignatura, l'alumnat serà capaç de :
PART I: GDS: AMADEUS
Unitat 1: Introducció als sistemes de distribució Global i les seves funcionalitats
Unitat 2: Codificació i descodificació
Unitat 3: Disponibilitat aèria
Unitat 4: reserves aèries
PART II: PMS HOTELER
Unitat 5: Introducció a un PMS, funcions principals: reserves, perfils, opcions de caixers, back office i administració d'ingressos
Unitat 6: Reserves d'Hotel. Tipus de reserves, clients i tarifes
Unitat 7: Creació i manteniment d'arxius i reserves i gestió d'habitacions
Unitat 8: Operacions de recepció: entrada i sortida de clients, facturació i informes.
PART III: SISTEMA DE GESTIÓ D'AGÈNCIES DE VIATGE
Unitat 9: Introducció als sistemes de gestió per agències de viatge i les seves funcionalitats
Unitat 10: Creació, control i manteniment d'arxius
Unitat 11: Creació, control i tancament d'expedients de viatge
Unitat 12: Serveis de facturació i generació de documents
PART IV: INTRODUCCIÓ AL REVENUE MANAGEMENT
Unitat 13: Introducció als principis bàsics de Revenue Management
Idiomes d’impartició
Grau de Turisme: Castellà
Grau de Turisme en Anglès: Anglès
L'assignatura s'imparteix aplicant dues metodologies d'aprenentatge diferents:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes pràctiques | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Classes teòriques | 15 | 0,6 | 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 11 | 0,44 | 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 89 | 3,56 | 2, 4, 7, 9, 10 |
Preparació treballs | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 |
L'avaluació de l'assignatura serà de la manera següent:
Avaluació Contínua. La valoració contínua consisteix en el sistema següent:
Avaluació única. Hi haurà un examen final amb tots els continguts del curs per estudiants que no han passat el sistema d'avaluació referit en el punt anterior i per estudiants amb característiques específiques (repetidors, estudiants amb mobilitat, etc.). El seu valor és del 100% de la nota final.
Re-avaluació. Aquells estudiants que no hagin superat l'avaluació única i tinguin una nota final superior a 3,5 tindran la possibilitat de fer aquest examen. La nota final màxima a obtenir és d'un 5 sobre 10.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats pràctiques | 60% de la nota final | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Examen pràctic d'Amadeus | 40% de la nota final | 2 | 0,08 | 1, 2, 4, 7, 9 |
Amadeus España (2009): Manual de Amadeus Selling Platform, Madrid.
Amadeus España (2009): Prontuario de Amadeus Ticketing, Madrid.
Amadeus España (2009): Prontuario de Reservas, tarifas y emisión, Madrid.
CompaniesandMarkets.com: Global Distribution Systems (GDS) Market Is Led by Amadeus, Sabre and Travelport. Chatham: Newstex, 2015. Print.
Del Pico, Fátima. (1997): Manual de Reservas Savia Amadeus, Madrid: Opentour Ediciones.
Micros-Sysme-Hotel España (2006): Manual de producto: Sysme-Hotel , Madrid.
Pipeline Software (2007):Manual de producto: Orbis, Castellón.
GDS: AMADEUS
PMS HOTELER
FRONT OFFICE: ORBIS