Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4317933 Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat | OB | 0 | 1 |
No hi ha prerequisits
L'objectiu d'aquest mòdul és adquirir les competències i les bases psicosocials necessàries per intervenir en una mediació, tenint en compte els requeriments del context i el marc jurídic i administratiu vinculat a l'acte de la mediació. Així mateix, també té com a objectiu conèixer el rol de la persona mediadora i el codi deontològic i aplicar tècniques i estratègies (de comunicació, negociació i mediació) per saber gestionar i desenvolupar una mediació eficaç i efectiva.
Aquest mòdul es desenvolupa a través d'activitats dirigides, supervisades i autònomes caracteritzades per:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats dirigides | 75 | 3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats supervisades | 37,5 | 1,5 | 1, 2, 6, 9, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats autònomes | 137,5 | 5,5 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Aquest mòdul s'avaluarà a partir de les següents evidències:
La nota del mòdul s’establirà seguint les proporcions que es detallen a la taula d’activitats d’avaluació.
La copia o plagi, en qualsevol tipus de prova avaluativa, constitueixen un delicte, i es penalitzarà amb un 0 com a nota de l'assignatura perdent la possibilitat de recuperar-la. Es considerarà que un treball o activitat està “copiat” quan reprodueix tot o una part significativa del treball d'un/a altre/a company/a. Es considerarà que un treball o activitat està “plagiat” quan es presenta com a propi una part d’un text d'un autor sense citar les fonts, independentment que les fonts originàries siguin en paper o en format digital. https://wuster.uab.es/web_argumenta_obert/unit_20/sot_2_01.html
Així mateix, per aprovar aquest mòdul, també cal demostrar una bona competència comunicativa general, tant oralment com per escrit, i un bon domini de la llengua o les llengües vehiculars que consten a la guia docent. En totes les activitats es tindrà en compte la correcció lingüística, la redacció i els aspectes formals de presentació. L’alumnat ha de ser capaç d'expressar-se amb fluïdesa i correcció i ha de mostrar un alt grau de comprensió dels textos acadèmics.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa | 10% | 0 | 0 | 3, 4, 5, 8, 10, 12, 13 |
Lliurament exercicis resolució casos | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 6, 7, 9 |
Lliurament informes i treballs | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 |
Realització activitats complementàries | 10% | 0 | 0 | 1, 6, 9 |
Serrano, S. (2003). El regal de la comunicació. Ara Llibres
Suares, M. (2005). Mediación. Conducción de disputas, comunicación y técnicas. Paidós.
Ury, W. (2012). Supere el No. Como negociar con personas que adoptan posiciones inflexibles. Gestión 2000.
Usmanova, E., Khokhlova, E., & Fedoseev, R. (2021). Mediation and communication practices in education. Revista Tempos e Espaços em Educação, 14(33), e16562. http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v14i33.16562
No es requereix programari específic