Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 | 0 |
Les assignatures específiques que cal haver superat per a poder cursar les pràctiques externes són les següents:
103133 Màrqueting i Gestió Documental
103134 Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
103136 Teoria i Estructura de les Relacions Públiques
103137 Teoria i Estructura de la Publicitat
103142 Processos i Tècniques Creatives
103144 Disseny en Publicitat i Relacions Públiques
103146 Creativitat Publicitària
103163 Comunicació de les Organitzacions
103863 Tecnologies de la Informació i la Comunicació o 104894 Tecnologies i comunicació persuasiva
103864 Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals o 104895 Expressió Escrita, Oral i Audiovisual
103868 Mètodes de Recerca en Comunicació o 104899 Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva
Durant aquesta assignatura, l’alumnat hauria de:
1. Conèixer el món professional.
2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient.
3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades a través d’un informe de les pràctiques externes.
4. Ser capaç d’autoavaluar-se.
Els continguts depenen del lloc de realització de l'estada de pràctiques.
L'alumnat desenvolupa la tasca professional assignada pel centre de pràctiques sota la supervisió del tutor de l'empresa.
Al llarg de l'estada l'alumnat mantindrà tutories amb el tutor de l'empreses i a l'almenys una amb el tutor assignat per la Facultat.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 21 | 0,84 | 2, 3, 5, 6, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Estada a la institució | 270 | 10,8 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
La qualificació de les pràctiques s'obtindrà a partir de les qualificacions de tres evidències.
1. L'elaboració d'un informe de pràctiques. La forma d'aquest informe la decidirà el tutor de pràctiques assignat per la Facultat. A tall orientatiu convé consultar les indicacions fixades per la Facultat sobre aquest informe: https://www.uab.cat/doc/informefinaldepracticum.pdf (10% de la nota final).
2. Informe d'avaluació elaborat pel tutor de l'empresa / centre de pràctiques (80 % de la nota final).
3. Informe d'autovaluació elaborat per l'alumnat (10% de la nota final).
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informe de pràctiques | 100% | 9 | 0,36 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
Castellbanque, Mariano (2006). Perfiles profesionales de publicidad y ámbitos afines. Barcelona: UOC:
Tibbs, Andy (2010). Advertising : its business, culture and careers. New York: Routledge.
L'assignatura no requereix de cap programari específic.