Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 | 2 |
No hi ha prerequisits
La metodologia docent combina les classes magistrals dels docents amb la discussió i resolució de casos pràctics amb els estudiants. També és plantegen temes de discussió sobre temes exposats prèviament llegits o explicats. La pràctica avaluadora de Mòdul s’orienta a fixar els coneixements desenvolupats durant el Mòdul.
1. Presencials:
2. No presencials tutoritzades:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18 |
Tutories | 15,5 | 0,62 | 1, 15, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució casos | 35,5 | 1,42 | 1, 15, 16, 19 |
Treballs aula | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 6, 14, 15, 16, 19 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 90 | 3,6 | 1, 2, 3, 8, 13, 16, 19 |
Per aprovar el Mòdul l’assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%
Avaluació continua (assistència, observacions puntuades): 25%
Realització de treballs ( individuals o en grup): 25%
Proves escrites/ prova avaluadora del Mòdul: 50%
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Debats-Forums | 40% | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 14, 15, 16, 18, 19 |
Presentacions orals | 10% | 7 | 0,28 | 1, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 16, 18 |
Prova escrita avaluadora Mòdul | 50% | 20 | 0,8 | 1, 3, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 17 |
Fernández y Vázquez, Jorge (2018): Guía de protocolo y ceremonial para la organización de eventos deportivos. Síntesis. Madrid
Torrecillas, Carles (2017): Tópicos, retos, realidad y ficción. Estudio 360º del sector nupcial.Esade
Bowdin, G.A., McDonnel, I., Allen, J. and O'Toole, W., (2001). Events Management, Butterworth Heinemann, Reed Educational an dProfessional Publishing Ltd., Woburn, MA 01801.
Goldblatt, Dr. Joe, CSEP, Nelson, Kathleen S. CSEP, editors (2001). The International Dictionary of Event Management, second edition, John Wiley & Sons, Inc. NY, NY.
Event Marketing Institute y Freeman XP (2015). The Viral Impact of Events: Extending & Amplifying Reach via Social Media. Disponible en https://goo.gl/is32BM
Martos Molina, M. (2013). El papel del turismo de eventos en el desarrollo urbano. El caso de Expo Zaragoza. Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 11(1), 57-71. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2013.11.004
Malouf, Lena, CSEP, AIFD (1999). Behind The Scenes at Special Events. John Wiley & Sons, Inc, NY,NY.
Manual de gestió del voluntariat. Obra Social Fundació La Caixa. 2009
Moran, Jill S., CSEP, (2004). How To Start a Home-Based Event Planning Buisness. Globe Pequot Press., Guilford, CT 06437.
Morrison, Terri, Conaway, Wayne A., Borden, George A Ph.D (1994). Kiss, Bow or Shake Hands. Adams Media Corporation. Holbrook, Mass.
Torrents, R. (2005). Eventos de Empresa. El poder de la comunicación en vivo. Bilbao: Deusto.
Vasey, John. Concert Production Management. Focal Press, (1997)
Wigger, G. Eugene (1997). Themes, Dreams and Schemes. John Wiley & Sons, NY, NY.
Wiersma, Elizabeth A. CSEP, Strolberg, Karl E. (2003). Exceptional Events, Concept to Completion, second edition. Chips Books, Weimar, TX 78962.
Wohlfeil, M. & Whelan, S. (2005). Consumer Motivations to Participate in Marketing-Events: The Role of Predispositional Involvement. In K. M. Ekstrom & H. Brembeck (Eds.), E- European Advances in Consumer Research, 7 (pp. 125-130). Goteborg, Suiza: Association for Consumer Research.