Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 | 1 |
No hi ha prerequisits
Tècniques de coordinació
La metodologia docent combina les classes magistrals dels docents amb la discussió i resolució de casos pràctics amb els estudiants. També és plantegen temes de discussió sobre temes exposats prèviament llegits o explicats. La pràctica avaluadora de Mòdul s’orienta a fixar els coneixements desenvolupats durant el Mòdul.
1. Presencials:
2. No presencials tutoritzades:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 1, 3, 4, 6, 9, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució casos | 35,5 | 1,42 | 3, 5, 8, 9, 12 |
Treballs aula | 15 | 0,6 | 1, 2, 9, 11 |
Tutories | 15,5 | 0,62 | 1, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 90 | 3,6 | 2, 3, 6, 8, 9, 12 |
Per aprovar el Mòdul l’assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%
Avaluació continua (assistència, observacions puntuades): 25%
Realització de treballs ( individuals o en grup): 25%
Proves escrites/ prova avaluadora del Mòdul: Lliurament treball MS Project: 50%
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Debats-Forums | 40% | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10, 12 |
Presentacions orals | 10% | 7 | 0,28 | 1, 3, 4, 7, 8, 9, 11 |
Prova escrita avaluadora de Mòdul | 50% | 20 | 0,8 | 1, 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12 |
Ocaña Albar, Inmaculada (2020) La gestión de eventos y productos turísticos (2.ª edición revisada y actualizada). Síntesis. Madrid
Roca Prats, José Luis (2012): Comercialización de eventos. Síntesis. Madrid
Sánchez González, Dolores del Mar (2016): Técnicas de organización de eventos. Síntesis. Madrid
Vázquez Esteban, Marco (2018): Organización de eventos empresariales. Síntesis. Madrid
Ajuntament de Barcelona (2010). Guía de congresos más sostenibles. Barcelona
Ayuntamiento de Vitoria Gasteiz (2010). Guía de eventos sostenibles. Directrices para la organización de eventos sostenibles en Vitoria-Gasteiz. Vitoria-Gasteiz.
BCF Consultors (2006), Estudio del Turismo de Negocios en España. Turespaña.
BCF Consultors (2009), Informe de medición del Turismo de Reuniones en España 2008. Turespaña.
BCF Consultors (2010), Auditoría del Mercado Ferial 2009. AFE – Asociación de Ferias Españolas.
BCF Consultors (2011), Actividad del mercado de Reuniones en España 2010. Spain Convention Bureau.
BCF Consultors (2012), Estudio del mercado congresual en Barcelona. Barcelona Convention Bureau.
BCF Consultors (2013). Estudio del mercado congresual en Barcelona. Barcelona Convention Bureau.
Clark, Greg (2008), Local Development. Benefits from Staging Major Events. OECD
Eurostat (2000), Methodological manual for statistics on congresses and conferences. Eurostat Press.
Flamarich, M. (2012)“La financiación de los congresos” Conexo – 162. Madrid. 2012. Página 2.
Flamarich, M. (2010), “Turismo de Negocios en España. Balance y perspectivas”. Índice UAB de Actividad Turística 2010, 59-82. Universitat Autònoma de Barcelona, Escola de Turisme i Direcció Hotelera.
Flamarich, M. (2011), Turismo de Negocios (eventos) en España. Análisis y perspectivas”. Papers de Turisme, 59-76. Generalitat Valenciana, Conselleria de Turisme, Cultura i Esport.
OMT. (2014) Informe global sobre la indústria de reuniones. 2014
PNUMA (2009). Guía para reuniones verdes 2009. París.
PNUMA – OMT (2006). Por un turismo más sostenible. Madrid.
Ramírez Avila, Esthela A. (2005). Turismo de Negocios. Editorial Trillas.
Spain Convention Bureau (2014). Actividad del Mercado de Reuniones en España, 2013.
Spain Convention Bureau (2017) Medición del Turismo de Reuniones relativo al año 2016 en las ciudades asociadas al Spain Convention Bureau, 2017
Torrents Fernández, Raimond (2008), Eventos de empresa. Deusto. VV.AA. 2008
Turismo de Negocios y reunions. Convenciones, congresos e incentivos. (2008). Turismo Universidad y Empresa. Ed. Tirant lo Blanc