Degree | Type | Year | Semester |
---|---|---|---|
2503998 Catalan Philology: Literary Studies and Linguistics | OB | 2 | 2 |
there isn't
Characterize the most important dialectal variants of Catalan sounds and transcribe them. Identify and characterize the principal phonological processes of the language.
Phonetics and phonologya. Articulatory phonetics and phonetic transcription
Distinctinve featuresand natural classes. Phonological form, phonetic form and phonologica processes
The syllable. Catalan vocalic system and dialectal variation.
Consonant system. Lexical and postlexical processes and dialectal variation
Presentacions de la matèria amb discussió dels problemes objecte d'estudi.
Pràctiques d'aula a partir de l'estudi de casos concrets amb exercicis específics.
Title | Hours | ECTS | Learning Outcomes |
---|---|---|---|
Type: Directed | |||
explanation of the syllabus and discussion of problems | 45 | 1.8 | 17, 1, 2, 3, 6, 5, 7, 8, 4, 12, 14, 10, 13, 15, 20, 21, 22 |
Type: Supervised | |||
practices and problem resolutions | 45 | 1.8 | 17, 1, 2, 16, 3, 6, 5, 7, 8, 19, 4, 12, 14, 10, 13, 11, 15, 20, 9, 18, 24, 21, 22 |
Type: Autonomous | |||
study and specific text lecture | 54 | 2.16 | 17, 1, 2, 16, 6, 5, 7, 19, 4, 12, 14, 10, 13, 15, 9, 18, 21, 23 |
1. Final exam (50%)
2. Secondary exercices, 2 (40%)
3. Addicional practice (10%)
Els errors de normativa penalitzaran en la forma que s'estableixi per a cada activitat.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. Si es produeixen diverses irregularitats en els actes, la qualificació final d’aquest assignatura serà zero.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
La nota final de l'assignatura serà la suma (ponderada) de les puntuacions obtingudes en cada activitat. Després decada prova, hi haurà sempre un procediment de revisió del resultat. El calendari de les proves s'anunciarà acomençament de curs. L'assignatura serà "no avaluable" quan no s'hagi fet la prova final. Només tindran accés a la reavaluació els estudiantsque hagin obtingut com a mínim un 3,5 de la nota global i hagin estat avaluats en un mínim de 2/3 parts de laqualificació de l'assignatura. Només es podrà recuperar l'examen final i la nota màxima serà 5. Els errors de normativa penalitzaran en la forma que s'estableixi per a cada activitat.
Title | Weighting | Hours | ECTS | Learning Outcomes |
---|---|---|---|---|
additional work | 10% | 1 | 0.04 | 17, 1, 2, 16, 3, 6, 5, 7, 8, 19, 4, 12, 14, 10, 13, 11, 15, 20, 9, 18, 24, 21, 23, 22 |
final exam | 50% | 2 | 0.08 | 17, 1, 16, 6, 5, 7, 4, 12, 14, 10, 13, 15, 21 |
secondary exercices | 40% | 3 | 0.12 | 17, 1, 2, 16, 3, 6, 5, 7, 8, 19, 4, 12, 14, 10, 13, 11, 15, 20, 9, 18, 24, 21, 22 |
Bonet, E, i M-R Lloret (1998) Fonologia catalana. Ariel
Lloret, M-R. (2011) La fonologia del català. Santillana
Prieto, P. (2004) Fonètica i fonologia Ed. UOC
Recasens, D. (1993) Fonètica i fonologia. Enciclopèdia Catalana
Solà, J. el al. (2002) Gramàtica del català contemporani. Vol-I. Empúries