Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | FB | 1 | 1 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | FB | 1 | 1 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | FB | 1 | 1 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | FB | 1 | 1 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | FB | 1 | 1 |
Es demana un nivell d’anglès corresponent al B2/C1 de la Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) per poder seguir l'assignatura ja que requereix la lectura, comprensió i explicació de textos avançats sobre gramàtica en anglès.
Aquest curs ofereix una introducció a les propietats dels mots, dels sintagmes i de les oracions angleses, tant les simples com complexes. Els estudiants aprendran conceptes i terminologia lingüística que els permetran descriure la llengua anglesa de manera científica.
Unitat 1: Paraules i classes de paraules
Unitat 2: Funcions gramaticals dins la frase
Unitat 3: Frases i oracions
Unitat 4: Predicats i arguments
Unitat 5: Consituents i sintagmes
Unitat 6: La coordinació
Unitat 7: La subordinació
La metodologia d'aquesta assignatura es basa en classes magistrals, exercicis pràctics i tutories en grup.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals amb suport TAC | 30 | 1,2 | 1, 3, 4, 5, 7, 9 |
Comentari d'exercicis | 15 | 0,6 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Feedback individualitzat dels exercicis | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Resolució de dubtes | 15 | 0,6 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 34 | 1,36 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Lectura i resum de textos | 10 | 0,4 | 1, 2, 8, 11 |
Resolució d'exercicis | 30 | 1,2 | 1, 2, 8 |
Avaluació
Aquesta assignatura s'avalua mitjançant un examen final (50%), diverses proves (30%), i un conjunt d'exercicis pràctics i de preguntes sobre textos (20%).
Les dates de realització i lliurament de cada ítem d'avaluació es publicaran al Moodle a principis de curs. Si hi ha canvis es publicaran al Moodle.
Un exercici o qüestionari no lliurat i un examen o quiz no fet es comptarà com un 0, si no està degudament justificat.
L'estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi completat més d'un 35% de les activitats d'avalaució.
Procediment de revisió d'activitats d'avaluació
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà a l'alumnat (a través de Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant un examen de síntesi amb les següents condicions:
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Exercicis pràctics, qüestionaris sobre lectures i quizzes.
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament unSUSPENS (0) de l’exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a la recuperació. Si es repeteix la situació, es suspendrà l’assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendrea respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams o altres plataformes, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen final | 50% | 2 | 0,08 | 1, 3, 4, 6, 7, 9 |
Exercicis pràctics i preguntes sobre lectures | 20% | 2 | 0,08 | 1, 2, 6, 8, 10, 11 |
Proves temàtiques | 30% | 2 | 0,08 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Aarts, Bas. (2001) English Syntax and Argumentation. 2nd edition. London: Macmillan Press.
Berry, Roger (2012). English Grammar. A resource book for students. New York: Routledge.
Börjars, Kersti and Burridge, Kate (2010). Introducing English Grammar. 2nd edition. London: Arnold.
Capdevila, Montserrat, Curell, Hortènsia & Llinàs, Mireia (2007) An Introduction to English Descriptive Grammar. Volume I. Bellaterra: Servei de Publicacions.
Capdevila, Montserrat, Curell, Hortènsia, Llinàs, Mireia & Cuartero, Néstor (2008) An Introduction to English Descriptive Grammar. Volume II. Bellaterra: Servei de Publicacions.
Huddleston, Rodney & Pullum, Geoffrey (2007) A Student's Introduction to English Grammar, Cambridge: C.U.P.
Miller, Jim (2002) An Introduction to English Syntax. Edinburgh: Edinburgh University Press.
Nelson, Gerald and Greenbaum, Sidney (2016). An Introduction to English Grammar. 4th Edition. London: Routledge.
Tallerman, Maggie (2011) Understanding Syntax. 3d edition, London: Hodder Education.