Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OB | 2 | 2 |
Se li demana a l'alumnat un alt nivell de motivació.
Objetius
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic.
2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Continguts
1.Creativitat universal
2.Creativitat, innovació, emprenedoria i comunicació
3.Connexions creatives. L'eina secreta de les ments innovadores
4.Persona creativa. Creativitat i intel·ligència
5.Tècniques creatives.
6.Estratègies i eines de comunicació
7.Estratègies creatives publicitàries
8.Camins creatius
9.Brífing de l'anunciant
10.Brífing creatiu de l'agència
11.Origen de les idees (insights, big idea…)
12.El món de les agències de comunicació
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Eix pràctic | 100 | 4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Eix teòric | 42,5 | 1,7 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Avaluació
Activitat A: Teoria 30% sobre la qualificació final.
Activitat B: Pràctiques de classe 30% sobre la qualificació final.
Activitat C: Pràctica BA 10% sobre la qualificació final.
Activitat D: Pràctica BCA 10% sobre la qualificació final.
Activitat E: Pràctica CC 20% sobre la qualificació final.
La metodologia docent i l'avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Recuperació
L'alumnat que obtingui una nota menor a 1,5 (sobre 3) de teoria i una nota menor de 3,5 (sobre 7) de pràctiques haurà de presentar-se a recuperació de la part suspesa.
Requisits per a aprovar l'assignatura
Per a poder aprovar l'assignatura cal aprovar indistintament totes les activitats avaluables especificades anteriorment.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Eix pràtic | 70% | 6,5 | 0,26 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Eix teòric | 30% | 1 | 0,04 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Bibliografia
Nielsen Dorte y Thurber Sarah (2018). Conexiones creativas. GG.
Lamarre, Guillaume. (2018) La vía del creativo. Guía para reinventar nuestra práctica y nuestra mirada. GG.
Catmull Ed (2014). Creatividad S.A. Conecta.
Mahon Nik. (2012). Ideación. Cómo generar grandes ideas publicitarias. Gustavo Gili. Barcelona.
Arroyo, Isidoro. (2005). La profesión de crear. Laberinto.
Baños, Miguel. (2002). Creatividad y Publicidad. Laberinto.
Kleon Austin. (2012). Roba como un artista. Aguilar.
Veksner, Simon. (2009). Ser un buen creativo publicitario. Blume, Barcelona.
Kelley Tom, Littman Jonathan (2010). Las diez caras de la innovación. Estrategias para una creatividad excelente. Paidos.
www.anuncios.com
www.periodicopublicidad.com
https://www.reasonwhy.es/
www.elpublicista.com
www.ipmark.com
www.controlpublicidad.com
www.marketingdirecto.com
www.puromarketing.com
www.yorokobu.es