Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502443 Psicologia | OT | 4 | 2 |
Aquesta assignatura no té prerequisits.
1.- PSICOLOGIA SOCIAL I PERSPECTIVES DE L’ACCIÓ COL·LECTIVA
2.- MOVIMENTS SOCIALS: ACCIÓ COL.LECTIVA I CANVI SOCIAL
3.- INSTITUCIONS SOCIALS, CONTINUÏTAT DE L’ORDRE SOCIAL
Sessions teòriques en gran grup on el docent desenvolupa elements teòrics de l’assignatura a partir de lectures prèvies.
Sessions pràctiques d’anàlisi de casos de dinàmiques de canvi i reproducció social.
Debats virtuals dinamitzats pels docents de discussió de temàtiques diverses.
Nota: La metodologia docent i l'avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries. L’equip docent detallarà a través de l’aula moodle o el mitjà de comunicació habitual el format presencial o virtual/on-line de les diferents activitats dirigides i d’avaluació, tenint en compte les indicacions de la facultat en funció del que permeti la situació sanitària.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Anàlisi de casos pràctics | 12 | 0,48 | 1, 3, 4, 5, 6, 7 |
Classes Teòriques | 24 | 0,96 | 6, 8, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Debats virtuals | 7 | 0,28 | 11 |
Tutories | 15 | 0,6 | 11 |
Tipus: Autònomes | |||
Cerca de documentació | 9 | 0,36 | |
Elaboració de treballs en grup | 15 | 0,6 | 9 |
Elaboració de treballs individuals | 6 | 0,24 | 2, 9, 11 |
Estudi | 30 | 1,2 | |
Lectura de texts | 30 | 1,2 | 2 |
Elements d’avaluació
Evidència d’aprenentatge 1: Informe grupal del cas pràctic.
Aquesta evidència suposa un 40% de la nota total de l'assignatura.
Data: segon període avaluatiu
Evidència d’aprenentatge 2a: Prova escrita individual sobre 1a part dels continguts teòrics.
Aquesta evidència suposa un 22,5% de la nota total de l'assignatura.
Data: primer període avaluatiu
Evidència d’aprenentatge 2b: Prova escrita individual sobre 2a part dels continguts teòrics.
Aquesta evidència suposa un 22,5% de la nota total de l'assignatura.
Data: segon període avaluatiu
Evidència d’aprenentatge 3: Exposició oral d'una lectura vinculada amb la sessió teòrica
Aquesta evidència suposa un 15% de la nota total de l'assignatura
Data: Durant les sesions teòriques.
L'estudiant que lliuri evidències d'aprenentatge amb un pes igual o superior a 40% no podrà constar com a "no avaluable"
Definició d'assignatura superada: haver obtingut un total d'almenys 5 punts en l'avaluació continuada.
Recuperació final: pot optar l'alumnat que al llarg de l'avaluació continuada hagi realitzat evidències amb un pes igual o major a 2/3 de la qualificació total i hagi obtingut una nota inferior a 5 punts i major o igual a 3.5 punts. El criteri d'assignatura superada serà el mateix que per l'avaluació continuada, substituint només les notes de la/es evidència/es recuperada/es. La nota màxima no podrà ser superior a 5, exceptuant les i els estudiants que no s'hagin pogut presentar per motius justificats (l'equip docent avaluarà aquests casos).
Tambépodran presentar-se a recuperació els qui per motius justificatsno hagin pogut presentar-se a l'avaluació de les evidències 2a i/o 2b.
La prova de recuperació inclourà les evidències 2a i 2b.
No es preveu que l’alumnat de 2ª o posterior matrícula s'avalui mitjançant una única prova de síntesi no recuperable.
Pautes d'avaluació de la facultat: https://www.uab.cat/web/estudiar/graus/graus/avaluacions-1345722525858.html
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
EV1. Informe grupal cas pràctic | 40 | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 |
EV2a: Prova escrita teoria | 22.5 | 1 | 0,04 | 5, 6, 8, 10 |
EV2b: Prova escrita teoria | 22.5 | 1 | 0,04 | 5, 6, 8, 10 |
EV3. Exposició oral d'una lectura vinculada amb la sessió teòrica | 15 | 0 | 0 | 2, 11 |
Chihu Amparán, Aquiles. (2000). El análisis cultural de los movimientos sociales. Sociológica, 15(42), 209-230.
Chihu Amparán, Aquiles (2012). La teoría del framing: un paradigma interdisciplinario. Acta Sociológica, (59). Recuperado a partir de http://www.revistas.unam.mx/index.php/ras/article/view/33119