Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500894 Turisme | OT | 4 | 0 |
No hi ha prerequisits
L’assignatura optativa “Publicitat i Relacions Públiques”, té com a objectiu principal introduir els alumnes a la teoria general de la publicitat i les relacions públiques, als conceptes fonamentals de les dues disciplines, la seva vessant pràctica professional i l’aplicació específica al sector del sector turístic.
L’assignatura es basarà en tres metodologies complementàries:
Els temes principals de l’assignatura seran explicats a les classes presencials, on també s’analitzaran exemples i casos diversos.
L’alumne, de manera individual, haurà de cercar informació sobre alguna qüestió específica relacionada amb la publicitat i les relacions públiques, qüestió que serà debatuda a la classe següent. En començar la sessió següent, el professor triarà tants estudiants com cregui convenient per tal que exposin davant la classe els seus comentaris.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 45 | 1,8 | 3, 4, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 2 | 0,08 | 3, 4, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració del treball | 55 | 2,2 | 3, 9 |
Les activitats d'avaluació seran tant a nivell individual com grupal. Les característiques de cadascuna de les proves es presentarà, explicarà i analitzarà amb detall durant la sessió inicial del curs.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitat participativa | 10% | 6 | 0,24 | 3, 4, 9 |
Examen | 45% | 2 | 0,08 | 3, 4, 9 |
Treball pràctic | 45% | 40 | 1,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
Castellblanque, Mariano R. (2006): Professional Profiles Advertising and Related Fields. Barcelona: Editorial UOC.
Fernández Cavia, Joseph and Huertas, Asunción (2009): Writing in Public Relations. Madrid: Pearson Prentice Hall.
Govers, Robert and Go, Frank (2009): Place Branding. glocal, virtual and physical identities constructed, imagined and experienced. London: Palgrave Macmillan.
Blacksmiths, Mario (2000): The Publicitat: Fonaments of Advertising Communication. Barcelona: Porch.
Jimenez, Monika (2007): Manual Gestió d'esdeveniments: The CONSTRUCCIO of brand image. Vic: Eumo.
Moilanen, Teemu and Rainisto, Seppo (2009): How to build brand nations, cities and destinations. Planning a book mark the site. London: Palgrave Macmillan.
Morgan, Nigel Pritchard, Annette and pride, Roger (2005): Destination Branding: Creating the unique destination proposition. Oxford: Elsevier.
Romero, Mª Victoria (coord.) (2005): advertising language. Madrid: Ariel.
Romo, Manuela (1997): Psychology of creativity. Barcelona: Paidos.
San Eugenio, Jordi (ed.) (2011): Manual Communication tour. Barcelona: Documenta Universitaria.
Tellis, Gerard J. and Redondo, Ignacio (2002): advertising and promotion strategies. Madrid: Addison Wesley.
Victoria, Juan Salvador (coord.) (2005): Restructuring of the advertising system. Barcelona: Ariel.
Wilcox, Dennis L., Cameron, Glen T. and Xifra, Jordi (2006): Public Relations. Strategies and tactics. Madrid: Pearson Addison Wesley.