Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cap en particular
• Practicar el recurs Storytelling per al desenvolupament del discurs.
• Posar en pràctica els coneixements adquirits prèviament sobre la comunicació en contextos de treball, especialment en situacions d'entrevista
• Conèixer els punts forts i febles del propi estil de comunicació en aquestes situacions.
• Establir un pla de millora guiat per a optimitzar les competències relatives a la tècnica de l'entrevista
· Identificar els punts clau per a una reunió eficaç.
· Conèixer recursos o alternatives per a dinamitzar reunions.
· Posar en pràctica les habilitats comunicatives i tècniques per a dinamitzar reunions.
· Aconseguir un resultat concret i útil, amb pressió de temps i fruit d'una reunió amb nombre elevat de participants.
• Habilitats bàsiques d'escolta activa, formulació de preguntes obertes i estructuració conversacional.
• Aplicació pràctica de les fases del model GROW.
• Comprensió del valor del coaching en contextos professionals.clima, cultura i comunicació.
Parlar en públic
L'entrevista
Presa de decisions participatives: les reunions
Negociació i resolució de conflictes.
Coaching
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Role play | 40 | 1,6 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució de casos | 78 | 3,12 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Tipus: Autònomes | |||
Resolució de situacions | 24 | 0,96 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Resolució de casos i situacions pràctiques en les quals s'apliquen i experimenten directament els continguts i el seu grau de domini en l'aplicació.
Feedback del professor i companys.
Visualització i gravació de vídeos.
Anàlisi i resolució de casos organitzatius.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Evidència 1: Comunicació en públic | 25 | 2 | 0,08 | CA10, CA11, KA15, SA18 |
Evidència 2a: L'entrevista | 12,5 | 2 | 0,08 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Evidència 2b: Reunions | 12,5 | 0 | 0 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Evidència 3: Negociació i gestió de conflictes | 25 | 2 | 0,08 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Evidència 4: Coaching | 25 | 2 | 0,08 | CA10, CA11, KA14, KA15, KA16, SA18 |
Situació pràctica de presentació en públic, durant la classe
Anàlisi i resolució d'un cas
Resolució d'una situació pràctica, sota pressió de temps i amb un resultat a aconseguir complex i reptadora
Anàlisi i plantejament de la resolució d'un conflicte
Pràctica d'una conversa de coaching (GROW)
Recursos on line
Canvas, Powerpoint o similar
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |