Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Estudis Globals d'Àsia Oriental | OP | 1 |
Estudis Territorials i Planejament | OP | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No n'hi ha, malgrat s'espera un interés pels temes de les dinàmqiues del turisme en el territori. Es farà èmfasi sobre dinàmiques globals, nacionals i locals a nivell de turisme.
Es recomana el domini de la llengua anglesa a nivell de lectura
Objectius generals
Objectius específics
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions de classes teòriques | 30 | 1,2 | |
Tipus: Supervisades | |||
Sessions de presentacions orals i participació a l'aula | 30 | 1,2 | |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de lectures, estudi i elaboració d'un informe | 90 | 3,6 |
Les activitats que no es puguin fer presencialment s'adaptaran a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els exercicis, projectes i classes teòriques es realitzaran a través d'eines virtulals, com tutorials, vídeos, sessions de Teams, etc. El professor o professora vetllarà perquè l'estudiant hi pugui accedir o li oferirà mitjans alternatius, que estiguin al seu abast.
Aquesta assignatura permet l’ús de tecnologies d’Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de [a definir, per exemple recerca bibliogràfica o cerca d’informació i correcció de textos o traduccions. L’estudiant ha de (i) identificar les parts que han estat generades amb IA; (ii) especificar les eines utilitzades; i (iii) incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i comporta que l’activitat s’avaluï amb un 0 i no es pugui recuperar, o sancions majors en casos de gravetat.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informes de seguiment del curs | 30% | 0 | 0 | CA22, CA23, CA24, CA27, CA28, KA11, KA26, SA19, SA21, SA23, SA25 |
Participació i presentació de sessions a l'aula | 25% | 0 | 0 | CA22, CA24, CA26, CA27, CA28, KA11, KA26, SA19, SA20, SA21, SA23, SA24, SA25 |
Treball final de curs | 45% | 0 | 0 | CA22, CA23, CA24, CA26, CA27, CA28, KA11, KA12, KA13, KA26, KA27, KA28, SA19, SA20, SA21, SA23, SA24, SA25 |
Per participar a la recuperació l’alumnat ha d’haver estat prèviament avaluat en un conjunt d’activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total.
L’estudiant rebrà la qualificació de “No avaluable” si ha lliurat zero evidències d'aprenentatge o ha fet lliuraments que suposin fins a 1/3 de la nota total. Si supera aquest llindar, la qualificació final de l'assignatura ja no podrà ser "No avaluable" i es qualificarà a partir de les evidències d'aprenentatge aportades.
La còpia o plagi de material constitueixen un delicte que serà sancionat amb un zero a l'activitat. En cas de reincidència es suspendrà tota l'assignatura. Recordem que es considera "còpia" un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a company/a. "Plagi" és el fet de presentar tot o part d'un text d'un autor com a propi, sense citar les fonts, siguin en paper o en format digital. Vegeu documentació de la UAB sobre "plagi a: http://wuster.uab.es/web_argumenta_obert/unit_20/sot_2_01.html
En cas de no entregar la totalitat de les evidències d’avaluació en la data indicada, el professorat de l’assignatura indicarà a l'alumnat una nova la data d’entrega en concepte de recuperació.
Avaluació única
L'alumne que segueixi aquesta modalitat entregarà les evidències d'avaluació en la data marcada per al lliurament del treball final de curs
ANTON, CLAVE, Salvador (2005) Planificación Territorial del Turismo, Ed UOC.
BAGGIO, Rodolfo y KLOBAS, Jane (2011) Quantitative Methods in Tourism. Channel View Publications,
Bristol. England
Nelson, Fenando; Coll, Miquel; Brunet, Pere Joan i Monteserín, Obdulia. (2004) "Los Planes de Excelencia y
Dinamización Turística (PEDT), Un instrumento de cooperación a favor del desarrollo turístico". Revista
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, nº 39, pàgs. 201-226.
FULLANA, Pere i AYUSO, Silvia (2002): Turismo sostenible. Barcelona. Rubes ed.
Hall, Derek et .al. (2003) New directions in rural tourism. Aldershot (Inglaterra), Ashgate.
HANLEY, Keith i WALTON, John K (2010) Constructing Cultural Tourism. Channel View Publications, Bristol.
England
MARTÍNEZ, A. (2004): Las políticas turísticas de las Comunidades Autónomas en 2004. Estudios Turísticos,
nº 229, págs. 23-28.
MORGAN, Michael et al (2010) The Tourism and Leisure Experience. Channel View Publications, Bristol.
England
SAEZ, Antonia et al (2006) Estructura económica del turismo. Editorial Sintesis, Madrid
SHAW, Gareth i WILIAMS, Allan (1995) Critical Issues in Tourism. Blakwell. England
TIMM KNUDSEN, Britta y MARIT WAADE, Anne (2010) Re-Ivesting Authenticity, Tourism, place and
Emotions. Channel View Publications, Bristol. England
TRIBE, John (1999) Economia del ocio y el Turismo. Editorial Sintesis, Madrid
Cap d'específic
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Català/Espanyol | primer quadrimestre | tarda |