Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Tot i no ser un requisit previ, és important que l'alumnat tingui formació bàsica en metodología de recerca.
En aquest mòdul els/les estudiants adquiriran les competències necessàries per fer servir de forma adequada el coneixement científic aplicat al camp de les ciències de la salut, així com l'anàlisi i la resolució de problemes identificats en la pràctica professional.
Cerca d'informació a les bases de dades científiques
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estudi personal | 281 | 11,24 | 7, 8, 9, 11, 12 |
Seminari | 35 | 1,4 | 3, 6, 7, 11, 13, 14 |
Teoria | 59 | 2,36 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 |
Classes magistrals, virtuals on s'impartiran continguts teòrics i es fomenta a discussió.
Seminaris de discussió de casos, resolució d'exercicis, debat crític, treball amb pacient expert o d'altres metodologies actives.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exàmen | 45% | 0 | 0 | 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Presentaciones orals | 20% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14 |
Treballs escrits | 35% | 0 | 0 | 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 13 |
Els treballs escrits es realitzaran de forma virtual en base a diverses actitivats tals com, lectura crítica o debats online.
En finalitzar el mòdul es realitzarà un examen tipus test.
En grup petit, l'alumnat haurà de dissenyar una proposta de recerca (qualitativa i quantitativa) que exposarà oralment a classe. Es realitzaran preguntes metodològiques al respecte. Un cop incorporades les possibles modificacions que facin els/les docents i l'alumnat escriurà una memòria breu del sus projectes.
Es obligatori presentar i aprovar totes les activitats per poder promitjar les qualificacions.
La qualificació final de l'assignatura serà el sumatori de les diferents parts que la configuren. Segons l’acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d’avaluació, les qualificacions seran:
L'alumant té dret a la revisió de les proves d’avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en Moodle.
Els/les estudiants que no hagin superat l’assignatura per mitjà de l’avaluació continuada es podrà presentar a una prova de recuperació al final de l'assignatura.
Les situacions especials i particulars es valoraran pel coordinador de l'assignatura i el/la tutor/a del grup.
Es considerarà com a "No Avaluable" l'alumnat que no realitzi les proves d’avaluació, exhaurint els drets a la matrícula de l’assignatura.
Aquests mòdul no preveu el sistema d’avaluació única.
Per a aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de suport de correcció de textos i elaboració de presentacions. L'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat.
Qualsevol signe de deshonestedat acadèmica, com ara plagi o manipulació de documents d’avaluació, etc., o qualsevol actitud discriminatòria, violenta o irrespectuosa cap a companys/es i/o docents, suposarà el suspens immediat de l’assignatura.
Recursos d'Internet
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEMm) Seminaris (màster) | 101 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TEm) Teoria (màster) | 101 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |