Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits per cursar aquesta assignatura.
Nota: El contingut de l’assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere i amb l’ús del llenguatge inclusiu.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de problemes i plantejament d'estratègies digitals | 15 | 0,6 | 1, 3 |
Classes magistrals en format presencial | 30 | 1,2 | 2, 3 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 12 | 0,48 | 1, 3 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 50 | 2 | 2, 3 |
Estudi personal | 40 | 1,6 | 1 |
Es realitzaran classes magistrals presencials i classes de problemes i plantejament d'estratègies digitals, així com tutories i activitats autònomes de treball individual.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s'exposarà el dia de presentació de l'assignatura i estarà també disponible al Campus Virtual de l’assignatura, on l’alumnat podrà trobar els diversos materials docents i tota la informació necessària per l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per motius de força major segons les autoritats competents, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l'assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitat pràctica | 25 | 0,7 | 0,03 | 1, 2, 3 |
Assistència i participació | 10 | 0,2 | 0,01 | 2, 3 |
Casos d'estudi | 35 | 1,1 | 0,04 | 1, 2, 3 |
Projecte del módul | 30 | 1 | 0,04 | 1, 2, 3 |
Per a l’avaluació de l'asignatura es tindrà en compte la presència de l’alumnat a les classes dirigides presencials, magistrals i de problemes (com a mínim el 80% són obligatòries), així com la seva participació en les activitats supervisades i autònomes. L’avaluació és continuada i no hi ha examen teòric final del mòdul.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d’activitats, el pes de les quals sigui d’un mínim de 2/3 parts de la qualificació total del módul.
Aquest mòdul no preveu el sistema d’avaluació única.
Plagi: En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Per a aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Inteŀligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de suport, com la cerca d’informació i/o la correcció de textos. L’alumnat haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat.
Es treballa principalment amb recursos digitals i TIC: xarxes socials, Google Analytics, campus virtual, entre altres.
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 30 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |