Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions | OP | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No té prerequisits
És un mòdul eminentment pràctic que exemplifica algunes de les àrees emergents en els Recursos Humans a través de la presentació de Business cases implementats en diferents organitzacions a manera de casos d'èxit que permeten il·lustrar intervencions concretes en empreses reals.
L'estudiantat en finalitzar el mòdul serà capaç de:
- Analitzar casos reals d'intervencions a l'àrea dels Recursos Humans
- Reflexionar sobre l'alineació de l'estratègia de Recursos Humans a l'estratègia de negoci de l'organització
- Analitzar les conseqüències de la intervenció sobre el compte de resultats de l'organització (directes i indirectes)
- Analitzar les implicacions de les diferents intervencions sobre el comportament de les persones.
Els continguts del mòdul van en la línia de les experiències vivenciadas i relatades pels professionals en gestió dels rrhh. En tractar-se de professionals externs aquestes experiències es van tancant amb el devenir del curs. Entretant, l'estructura de continguts es composa d'una introducció, des de la qual es presenta als estudiants l'escenari actual dels recursos humans i de diferents Business Cases, des dels quals s'abordarà la gestió del talent i de la diversitat, l'atracció de talent i l’engagement, entre altres. Aquests Business Cases es corresponen a diferents experiències dutes a terme per reconegudes organitzacions de diferents sectors i àmbits.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Anàlisi de situacions reals a l'aula | 15 | 0,6 | |
Sessions classes magistrals | 15 | 0,6 | |
Tipus: Supervisades | |||
Fòrums | 15 | 0,6 | |
Ressolució d'exercicis | 45 | 1,8 | |
Tipus: Autònomes | |||
Cerca d'informació | 15 | 0,6 | |
Portafolis: informes de reflexió personal | 30 | 1,2 | |
Reading | 15 | 0,6 |
La metodologia docent utilitzada en aquest mòdul és variada i està dissenyada en funció dels objectius definits:
- Exposició de casos reals d'empreses (Peer Coaching i Stretch Assignment).
- Debats (participació en Fòrums i Reading)
- Elaboració del portafoli
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informe experiència professional 1 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 2 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 3 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 4 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 5 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 6 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Informe experiència professional 7 | 14.3% | 0 | 0 | CA16, KA19, SA26, SA27, SA28 |
Creació PORTAFOLI:
L'avaluació del mòdul es realitzarà mitjançant el lliurament d'un informe que contindran, cadascun d'ells, les reflexions personals de cada participant sobre l'experiència pràctica exposada en cada sessió. El lliurament de l'informe serà dins del termini establert que s'indicarà en cada cas i el promig de les notes de cadascún dels 7 informes configurará la nota final del mòdul. La no assistència a classe comportarà la impossibilitat de lliurar l’informe corresponent a la sessió. En aquest cas, es computarà un 0 com a nota d’aquella sessió per al càlcul total de la nota del mòdul.
Avaluació única
Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona https://www.uab.cat/doc/TR_normativa_academica_UAB
Article 265. Avaluació única
2. La sol·licitud d’avaluació única suposa la renúncia a l’avaluació continuada, i implica el lliurament en una única data del nombre necessari d’evidències avaluadores per acreditar i garantir la consecució dels objectius i els resultats d’aprenentatge establerts en l’assignatura.
L'avaluació única no implica la no assistència a les sessions presencials. Durant les sessions presencials es poden realitzar activitats que siguin necessàries per a poder realitzar de manera satisfactòria les evidències d'avaluació.
Els i les estudiants que s'acullin a l'opció d'avaluació única presentaran, una vegada finalitzat el mòdul, les mateixes evidències previstes per a la modalitat d'avaluació continuada.
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que el de l'avaluació continuada.
Recuperació
Podran optar a recuperació l'alumnat que no hagi assolit els criteris establerts pera superar el mòdul i aquells que hagin estat avaluats en un conjunt d'activitats amb un pes mínim de 2/3 parts de la qualificació total del mòdul.
La nota mínima per a poder optar a la recuperació es de 3.5.
Pautes d'avaluació de la Facultat de Psicologia https://www.uab.cat/doc/DOC_PautesAvaluacio_FP_23-24
-
-
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Català | segon quadrimestre | tarda |