Degree | Type | Year |
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Gestión de los Recursos Humanos en las Organizaciones | OB | 1 |
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There are no prerequisites.
The module aims for students to be able to analyze and execute processes aimed at empowering and taking advantage of people's resources (training, development and performance evaluation), from an approach similar to talent management.
Some useful ICT tools in the management of these processes will be studied so that the student body can discuss their implications.
Key skills such as oral and written communication will be worked on.
Title | Hours | ECTS | Learning Outcomes |
---|---|---|---|
Type: Directed | |||
Cases analysis and resolution | 14 | 0.56 | |
Group practices | 8 | 0.32 | |
Works presentation | 8 | 0.32 | |
Type: Supervised | |||
Mentoring | 10 | 0.4 | |
Virtual supervision of projects and activities | 40 | 1.6 | |
Type: Autonomous | |||
Bibliographic information search | 10 | 0.4 | |
Study and assimilation of contents and concepts | 30 | 1.2 | |
Text reading and analysis | 30 | 1.2 |
Practical activities will be carried out in the classroom along with a review of technical documentation.
Solving problems / cases / exercises in small groups and pooling of conclusions with the whole group.
Solving problems / cases / exercises through activities in the virtual classroom.
Preparation of written work, presentations or reflections.
Annotation: Within the schedule set by the centre or degree programme, 15 minutes of one class will be reserved for students to evaluate their lecturers and their courses or modules through questionnaires.
Title | Weighting | Hours | ECTS | Learning Outcomes |
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Assignment 1: Trainning, development and performance | 50% | 0 | 0 | CA07, CA08, KA12, SA13 |
Assignment 2: Trainning, development and performance | 50% | 0 | 0 | CA07, CA08, KA12, SA12, SA13, SA14 |
La evaluación del módulo se da en la base de asignaciones:
Asignment 1: Trainning, development and performance (50%)
Asignment 2: Trainning, development and performance (50%)
Unique asessment
Artículo 265. Evaluación única
2. La solicitud de evaluación única supone la renuncia a la evaluación continuada, e implica la entrega en una única fecha del número necesario de evidencias evaluadoras para acreditar y garantizar la consecución de los objetivos y los resultados de aprendizaje establecidos en la asignatura .
El single evaluation no es imply non-attendance en el face-to-face sesiones. Durante las sesiones de face-to-face, actividades que necesitan satisfactoriamente completar las evaluaciones de evidencias para cargarse.
Studentes que chozan la single evaluation option están presentes, once modulo se finishen, las evidencias foreseen para la continuidad evaluacion modality.
El sistema de sistema de reacción es el continuo asessment que se aplica.
Retakes
Studentes que equivalen a establecen criteria para pasar el módulo y todos los que han sido evaluados en siete actividades con eliminación de dos-tres de los resultados totales para el módulo que se retaca.
El mínimo marcado para retacar el módulo es 3.5.
Evaluation Guidelines of theFaculty of Psychology: https://www.uab.cat/doc/DOC_PautesAvaluacio_FP_23-24
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Name | Group | Language | Semester | Turn |
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(TEm) Theory (master) | 1 | Catalan | second semester | afternoon |