Aquesta versió de la guia docent és provisional fins que no finalitzi el període d’edició de les guies del nou curs.

Logo UAB

Pràctica Clínica Assistencial I

Codi: 106719 Crèdits: 3
2025/2026
Titulació Tipus Curs
Medicina OB 1

Professor/a de contacte

Nom:
Yoseba Canovas Zaldua
Correu electrònic:
yoseba.canovas@uab.cat

Equip docent

Rafael Azagra Ledesma
Ana Maria Altaba Barcelo
Joan Juvanteny Gorgals
Francisco Lopez Exposito
Maria Isabel Gonzalez Saavedra
Clara Alavedra Celada
Silvia Guell Parnau
Jaume Valentines Álvarez
Victoria Cendros Camara
Judit Llussa Arboix
Miriam Gaspa Carrera
Maria Asuncion Wilke Trinxant
Eva De Cardona Recasens
Maria Antonia Llauger Rossello
Maria de las Nieves Barragan Brun
Maria del Mar Gili Riu
Victor Miguel Lopez Lifante
Guillem Fluxa Terrasa
Montserrat Bare Mañas
Miriam Mulero Collantes
Maria Luz Bravo Vicien
Cristina Cabistañ Arbiol
Raquel Gayarre Aguado
Maria Isabel Moreno Hernandez
Alba Martinez Escude
Nicolás Cárcamo Gebhardt
Nuria Martínez Sánchez
Pascual Roig Cabo
Immaculada Serra Morera
Erika Yohana Giraldo Gallego
Esther Limon Ramirez
Jose Manuel Escudero Ibañez
Roser Ros Barnadas
Maria Josefa Perez Lucena
Miquel Cirera Perich
Carmen Exposito Martinez
Pablo Andres Hidalgo Valls
Marta Pallas Ellacuria
Jose Manuel Cruz Domenech
Elisabeth Navarro Fontanellas
Maria Mercedes Jimenez Gonzalez
Laura Diaz Gete
Merce Gimenez Renom
Monica Rebollar Gil
Arancha González Osuna
Anna Estafanell Celma
David Lacasta Tintorer
Yoseba Canovas Zaldua
Anna Besa Beringes
Cristina Lleal Barriga
Ana Domenech Borras
Francesc Xavier Cos Claramunt
Jordi Ingla Mas
Lluis Cuixart Costa
Francisco Dugo Navarro
Montserrat Mas Ortega
Anna Macaya Andres
Nuria Piquer Farres
Albert Xicola Botifoll

Idiomes dels grups

Podeu consultar aquesta informació al final del document.


Prerequisits

L'alumnat adquirirà el compromís de preservar la confidencialitat i el secret professional de les dades que pugui tenir accés per raó dels aprenentatges als serveis assistencials i dels materials audiovisuals. També en mantenir una actitud d'ètica professional en totes les seves accions. 


Objectius

L'assignatura es cursa el primer semestre del primer curs del Grau de Medicina i forma part del grup de les assignatures de caràcter obligatori. En la perspectiva educativa, la realització de la "Pràctica ClínicaAssistencial I" pretén ser una oportunitat perquè l'alumnat que inicia el Grau de Medicina pugui endinsar-se en el sistema sanitari des de la seva base, la dels metges i metgesses especialistes en Medicina Familiar i Comunitària (MFiC) que treballen a l'Atenció Primària (AP).  

La medicina familiar i comunitàriareuneix bona part dels elements que caracteritzen l'ofici de metge: una visió holística de la persona, el coneixement del seu entorn comunitari, la gestió de la incertesa, la priorització dels diferents problemes de salut amb un alt nivell de resolució clínica, l’abordatge integral del pacient, l’accessibilitat i el seguiment longitudinal al llarg de la vida, entre d’altres.A l’atenció primària, que és el nucli del sistema sanitari, l’estudiant pot copsar quines són les necessitats integrals delspacients,elsseusfamiliarsialtresusuaris/àries. 

L’assignatura "PràcticaClínicaAssistencial I" s'inscriu en el paradigma de l'aprenentatge des de l'acció - és a dir, des de la pràctica que dia a dia protagonitzen els professionals del sistema sanitari -, i vol situar-se tant en la perspectivad'aprendre aaprendre. Així mateix, postula la necessitat que l'alumnat contacti de forma precoç amb el seu primer nivell d'atenció. En conseqüència, l'assignatura proporciona oportunitats perquè els/les alumnes puguin adquirir coneixements i desenvolupar habilitats i actituds relacionades amb els contextos propis de l'atenció bàsica de salut i de la pràctica de la professió mèdica en la comunitat que serviran. Els objectius i continguts d'aquesta assignatura es complementen ambels de les assignatures "Introducció a les Ciències de la Salut" (ICS) i "Aprenentatge Integrat en Medicina I(AIM I)". 

Per a les pràctiques als Centres d’Atenció Primària (CAP), s’utilitza el portafolis reflexiu com a metodologia docent consistent en la implementació d'un portafolis reflexiu en format electrònic a través del Campus Virtual de la UAB durant les 4 visites que els estudiants realitzen als centres d’atenció primària i que és una eina de treball que combina aspectes positius del portafolis i del diari reflexiu. S'aporta una recopilació d'informació i documentació on es poden trobar evidències que reflecteixen que un procés d'aprenentatge ha estat realitzat. Així mateix, al finalitzar cada dia de pràctiques l’estudiant haurà de complimentar al portafolis reflexiu 5 preguntes d’autoavaluació. 

De manera més específica, l'assignatura Pràctica Clínica Assistencial I té com a objectius: 

  1. Conèixer l'equip d'atenció primària i els seus integrants 

  1. Conèixer la coordinació de l’atenció primària amb altres nivells assistencials i amb els recursos sociosanitaris i comunitaris 

  1. Conèixer les activitats preventives coordinades des de l’atenció primària i la importància dels actius comunitaris 

  1. Conèixer els diferents determinants de salut de la població i el seu abordatge integral des de diferents perspectives 

  1. Conèixer l'orientació biopsicosocial amb que s’atén els pacients des de l’atenció primària 


Competències

  • Comunicar-se de manera clara, tant oral com escrita, amb altres professionals i amb els mitjans de comunicació.
  • Demostrar que coneix les organitzacions nacionals i internacionals de salut i els entorns i condicionants dels diferents sistemes de salut.
  • Desenvolupar la pràctica professional amb respecte a l'autonomia del pacient, a les seves creences i cultura, amb respecte a altres professionals de la salut, demostrant habilitats de treball en equip.
  • Mantenir i actualitzar la seva competència professional, prestant una importància especial a l'aprenentatge autònom de nous coneixements i tècniques i a la motivació per la qualitat.
  • Reconèixer el rol de la complexitat, la incertesa i la probabilitat en la presa de decisions de la pràctica mèdica.
  • Tenir capacitat de treballar en un context internacional.
  • Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació en l'activitat professional.

Resultats d'aprenentatge

  1. Acceptar que les decisions professionals es produeixen en un marc d'incertesa.
  2. Aplicar els elements essencials de la bioètica (drets del pacient, obligacions del metge).
  3. Comunicar-se de manera clara, tant oral com escrita, amb altres professionals i amb els mitjans de comunicació.
  4. Diferenciar els riscs de població amb els riscs individuals.
  5. Identificar el paper de l'atenció primària en el sistema sanitari.
  6. Identificar els diferents professionals de l'equip assistencial, així com els perfils i les funcions que tenen i les relacions entre ells.
  7. Identificar les relacions entre l'atenció primària i la resta del sistema sociosanitari.
  8. Identificar l'estructura, l'organització i els recursos de l'atenció primària i els diferents components de l'EAP.
  9. Mantenir i actualitzar la seva competència professional, prestant una importància especial a l'aprenentatge autònom de nous coneixements i tècniques i a la motivació per la qualitat.
  10. Qüestionar un model simple per explicar l'estat de salut/malaltia de les persones.
  11. Respectar la participació del pacient en les decisions sobre el procés de salut i malaltia.
  12. Tenir capacitat de treballar en un context internacional.
  13. Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació en l'activitat professional.

Continguts

CLASSE TEÒRICA (TE):  

  • Taller de metodologia per al desenvolupament de l’assignatura Pràctica Clínica Assistencial I 

 PRÀCTIQUES CLÍNIQUES ASSISTENCIALS (PCAh): 

  • 1ª PCAh: Aprenentatge des de la pràctica reflexiva a l’atenció primària. El valor de l’accessibilitat a l’atenció primària. 

  • 2ª PCAh: Observació reflexiva de la medicina familiar i comunitària: de la integralitat a la resolució clínica. 

  • 3ª PCAh: Desenvolupant un tema rellevant d’atenció primària en grup. Posant enpràctica la pràctica reflexiva a través del portafolis reflexiu. 

  • 4ª PCAh: Des de l’acció de lapròpiaexperiència. La visió biopsicosocial i l’entorn comunitari a l’atenció primària.   

 PRÀCTIQUES D'AULA (PAUL) 

  • PAUL 1: Interacció del ciutadà amb el primer nivell assistencial i la resta del sistema sanitari (E). 

  • PAUL 2: Atenció a l'individu com a entitat pròpia i dins les seves agrupacions principals: família i comunitat (F). 

  • PAUL 3: Relació metge-pacient i les implicacions emocionals del metge i del pacient davant problemes greus (G). 

SEMINARI ESPECIALITZAT (SEM) 

  • SEM 1: L'experiènciad'emmalaltir de curar (H).


Activitats formatives i Metodologia

Títol Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Tipus: Dirigides      
PRÀCTIQUES CLÍNIQUES ASSISTENCIALS (PCAh) 18,5 0,74 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
PRÀCTIQUES D'AULA (PAUL) 6 0,24 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13
SEMINARIS (SEM) 6 0,24 1, 2, 4, 10, 11, 13
TEORIA (TE) 1 0,04 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13
Tipus: Supervisades      
Presentació/ Exposició oral de treballs 4 0,16 1, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 13
Tipus: Autònomes      
ELABORACIÓ DE TREBALLS 7 0,28 5, 9, 13
ESTUDI PERSONAL 15,5 0,62 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11
LECTURA D'ARTICLES / INFORMES D'INTERÈS 14 0,56 2, 4, 9, 13

L'assignatura Pràctica Clínica Assistencial I és una assignatura bidepartamental. 

El Departament de Medicina s'encarrega de la docència vinculada a: 

  • 3 PAUL que tenen lloc a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques (UDCMB). Cada PAUL dura 2 hores i es realitza en grups d'aproximadament 35 alumnes. 

  • 4 PCAh que tenen lloc als diferents centres d’atenció primària (CAP) que tenen concert amb la UAB. L’assignació del CAP es farà per preferència de l’alumnat a partir del sorteig de la primera lletra del cognom; la lletra que surti serà la que definirà els CAP que escullen els primers alumnes i així successivament fins que s’hagin omplert tots. La durada d’aquestes pràctiques és de 4,5h els 3 primers dies i 5 hores el 4rt dia: total 18,5 hores. 

  • 1 TE: Taller teòric inicial d’explicació de la dinàmica i principals característiques de l’assignatura de 1 hora de durada 

Els membres de l'equip de professorat responsables d'aquesta part són: Yoseba Cánovas Zaldúa i Silvia Güell Parnau 

 

El Departament d’Història de la Ciència/Filosofia s'encarrega de la docència vinculada a les: 

  • 1 SEM especialitzat en format ABP en 3 sessions de 2h cada una. Posteriorment es realitza una presentació oral d’un treball. 

La professora responsable és Sandra Elena Guevara Flores 

 

Les dades de contacte per a incidències relacionades amb: 

 

 ACTIVITATS D'APRENENTATGE 

  1.  ACTIVITATS DIRIGIDES:

TEORIA (TE) 

Taller de metodologia per al desenvolupament de la Pràctica Clínica Assistencial I, impartit pels metges de família responsables de l’assignatura (60 min) 

 Subtotal: Classes teoria, 1 hora. 

PRÀCTIQUES CLÍNIQUES ASSISTENCIALS (PCAh):

Visites programades als CAP al llarg de 4 dies: total de 18,5 hores (4,5; 4,5; 4,5; 5 hores) 

Els alumnes seran distribuïts idealment en grups 3 alumnes en cada CAP on els rebrà el tutor/coordinador i es distribuiran amb el tutor assignat (1 tutor per alumne). Durant les visites faran una observació de les activitats assistencials que es realitzen en un CAP analitzant aspectes comel treball en equip amb els diferents rols dintre d’un mateix CAP, la resolució assistencial, la coordinació entre diferents nivells assistencials, la longitudinalitat, la visió biopsicosocial, l’atenció integral, o l'ús dels diferents actius comunitaris. Estaran guiats per un tutor de manera individual. Al final de cada jornada es reservarà idealment un espai d’entre 15 i 30 minuts per reunir-se el grup dels 3 alumnes  amb el tutor-coordinador i debatre els aspectes rellevants de la visita, les reflexions que ha suscitat i aprendre de la pròpia experiència i la dels companys guiats pel portafolis reflexius. 

PCAh: Aprenentatge des de la pràctica reflexiva a l’atenció primària. El valor de l’accessibilitat a l’atenció primària (A). 

PCAh: Observació reflexiva de la medicina familiar i comunitària: de la integralitat a la resolució clínica (B) 

PCAh: Desenvolupant un tema rellevant d’atenció primària en grup. Posant en pràctica la pràctica reflexiva a través del portafolis reflexiu (C) 

PCAh: Des de l’acció de la pròpia experiència. La visió biopsicosocial i l’entorn comunitari a l’atenció primària (D) 

 SubtotalPràctiques Clíniques Assistencials: 18,5 hores 

PRÀCTIQUES D'AULA (PAUL) 

Classe pràctica (2 hores cada una) 

  1. Interacció del ciutadà amb el primer nivell assistencial i la resta del sistema sanitari (E). 

  1. Atenció l'individu com entitat pròpia dins les seves agrupacions principals: família comunitat (F). 

  1. Relació metge-pacient les implicacions emocionals del metge del pacient davant problemes greus (G). 

     Subtotal:Classes pràctiques d'aula: hores 

     SEMINARIS ESPECIALITZATS (SEM) 

     Seminari ABP en espai especialitzat (2+2+2 hores): L'experiència d'emmalaltir i de curar (H). 

     SubtotalSeminari especialitzat: hores

    TOTAL ACTIVITAT DIRIGIDA: 31,5 hores 

     

    1. ACTIVITATS SUPERVISADES: 

     Presentació/Exposició oral de treballs relacionats amb el SEM (4 hores) 

     TOTAL ACTIVITATS SUPERVISADES: 4 hores 

     

    1. ACTIVITATS AUTÒNOMES:

     Elaboració de treballs (hores).

    Estudi personal (15,5 hores). 

    Lectura d'articles i informes d'interès (14 hores)

    TOTAL ACTIVITATS AUTÒNOMES: 36,5 hores 

    1. LLIURAMENTS

    Portafolis reflexiu: Lalumne el complimentarà a lespai reservat al campus virtual per a tal efecte (hi constaran els 4 dies diferenciats). Es recomana fer-ho després de cada un dels dies de pràctiques i la data màxima final d’entrega serà el 7è dia posterior a la darrera visita al CAP. 

     

Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.


Avaluació

Activitats d'avaluació continuada

Títol Pes Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Assistència al seminari (SEM) i avaluació de casos pràctics i resolució de problemes 20% 1 0,04 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 13
Lliurament del portafolis reflexiu correctament omplert al Campus Virtual 20% 1 0,04 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Prova objectiva de resposta múltiple 60% 1 0,04 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

L'avaluació de la Pràctica Clínica Assistencial I consta de tres apartats diferenciats: 

En primer lloc, durant les visites als CAP, els estudiants han d’omplir al campus virtual el portafolis reflexiu amb les anotacions de les experiències viscudes durant les visites i les reflexions suscitades. En cada un dels dies de pràctiques els estudiants podran guiar-se per les preguntes que hi apareixen per a la pràctica reflexiva tant individual com grupal. Al final de cada un dels dies de pràctiques els estudiants hauran de compliemntar una autoavaluació de 5 ítems (el resultat d'aquesta autoavaluació no influirà en la nota final, ja que el que s'avalua és l'entrega del portafolis reflexiu correctament complimentat). L’entrega a través del campus virtual del portafolis reflexiu és requisit imprescindible per aprovar l’assignatura. Aquest apartat equival a 2 punts (sobre 10). 

En segon lloc, hi haurà una prova objectiva amb respostes múltiples (Ítems de selecció: Ítems d'elecció múltiple) que inclourà matèria exposada a les PAUL i el material d’estudi recomanat durant les mateixes (blocs E, F i G), aquesta part equival a 6 punts (sobre 10) de la nota global de la assignatura. L'estudiant ha d'obtenir almenys 3 punts per superar aquest apartat. 

En tercer lloc, l'avaluació del seminari sobre  L’experiència d'emmalaltir i curar (bloc H)  equival a 2 punts (sobre 10) de la nota global de l'assignatura i es basarà amb 2 apartats:  

  • Casos pràctics i resolució de problemes (participació als seminaris -ABP- i realització i presentació de treballs) que comptabilitzarà 1,5 punts (sobre 10). L'estudiant ha d'obtenir almenys 0,75 punts per superar aquest apartat. 

  • Es tindrà en compte  l'assistència i participació activa a les classes i seminarisAquest apartat equival a 0,5 punts. 

Per tal que l'avaluació sigui efectiva, l'estudiant ha de superar cadascuna de les diferents proves per separat. 

En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o la professora informarà l'alumnat (Moodle) del procediment i la data de revisió de les qualificacions. 

Els/les estudiants que no hagin superat l'assignatura es podran presentar a una prova de recuperació dels blocs E, F i G. No es contempla la recuperació de l'avaluació del blocs A, B, C, D i H donat la consideració pràctica de aquesta activitat. 

Per participar a la recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat dela resta dels blocs temàtics. A més, per participar a la recuperació l'alumnat ha d'haver obtingut almenys un 3,5 en la qualificació total de l'assignatura. 

L'estudiant rebrà la qualificació de "Noavaluable" sempre que no hagi lliurat més del 1/3 parts de les activitats d'avaluació. 

En cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que s'hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0. 

Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única. 


Bibliografia

Bibliografia específica

  • Littlewood S, Ypinazar V, Margolis SA, Scherpbier A, Spencer J, Dornan T. Early practical experience and the social responsiveness of clinical education: systematic review. BMJ. 2005;331:387-91.
  • Martín Zurro A, Cano Pérez JF, Gené Badia, J.  Atención primaria. Principios, organización y métodos en medicina de familia.  8ª ed. Madrid: Elsevier; 2019
  • Martín Zurro A, Cano Pérez JF, Gené Badia, J. Atención primaria. Problemas de salud en la consulta de medicina de familia.  8ª ed. Madrid: Elsevier; 2019.
  • Paulman P, Taylor RBBB, Paulman AA, Nasir LS, eds.  Family Medicine, Principles and Practice. New York: Springer; 2017.
  • Palacio Lapuente J. Las ventajas de una relación estable: longitudinalidad, calidad, eficiencia y seguridad del paciente. AMF. 2019;15(8):452–9. 
  • Pereira Gray DJ, Sidaway-Lee K, White E, Thorne A, EvansPH. Continuity of carewith doctors-a matter of lifeanddeath? A systematicreview of continuity of careandmortality. BMJ Open. 2018;8(6):e021161. Published 2018 Jun 28. doi:10.1136/bmjopen-2017-021161 
  • Starfield B. AtenciónPrimaria. Equilibrio entre necesidades de salud, servicios y tecnología. Barcelona: Masson; 2001. 
  • Cofiño R, Cubillo J, García D, Hernán-García M. Mejorar la Salud comunitaria basada enactivos. FormaciónMédica Continuada. 2019; 26(7): 10-17. 
  • L. Pérez Rubio, J.M. Marugán De Miguelsanz, M.R. Bachiller Luque et al. Impacto en la salud del programa de intervención comunitaria «Educación para la salud en la adolescencia» Gaceta Sanitaria 37. 2023 
  • Cueto, Marcos; y Palmer, Steven (2024). Medicina y salud pública en América Latina. Una historia. México: Fondo de Cultura Económica. 
  • Uribe Oyarbide, José Ma.; y Perdiguero-Gil, Enrique (coords.) (2014). Antropología médica en la Europa meridional. 30 años de debate sobre pluralismo asistencial. Tarragona: Ediciones URV.   
  • Lock, Margaret; y Nguyen, Vinh-Kim (2010). AnanthropologyofBiomedicine. UnitedKingdom: Wiley-Blackwell 
  • Sandvik H, Hetlevik Ø, Blinkenberg J, Hunskaar S. Continuity in general practice as predictor of mortality, acute hospitalisation, and use of out-of-hours care: a registry-based observational study in Norway. Br J Gen Pract. 2022 Jan 27;72(715):e84-e90. doi: 10.3399/BJGP.2021.0340.

Bibliografia de consulta

  • Martín Zurro A, Jodar Solá G. Atención familiary salud comunitaria. Conceptos y materiales para docentes y estudiantes. 2ª ed.Barcelona: Elsevier; 2018.
  • Starfield B. Atención Primaria. Equilibrio entre necesidades de salud, servicios y tecnología. Barcelona: Masson; 2001.
  • Borrell y Carrió F. Entrevista clínica. Manual de estrategias prácticas. Barcelona: semFYC; 2004.
  • Borrell i Carrió F. Práctica clínica centrada en el paciente. Madrid: Triacastela; 2011
  • Tizón García JL. Componentes psicológicos de la práctica médica. Una perspectiva desde la atención primaria. Barcelona: Doyma; 1998.
  • Gómez Sancho M. ¿Cómo dar malas noticias en medicina? 4ª ed. Madrid: Plataforma Editorial; 2016.
  • McDaniel S, Campbell TL, Seaburn DB. Orientación familiar en atención primaria: manual para médicos de familia y otros profesionales de la salud. Barcelona: Springer Verlag Ibérica; 1998.
  • Harding, SandraG. Ciencia y feminismo. Madrid: Morata; 1996.

Recursos d'Internet


Programari

No cal programari específic


Grups i idiomes de l'assignatura

La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura

Nom Grup Idioma Semestre Torn
(PAUL) Pràctiques d'aula 101 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 102 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 103 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 104 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 105 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 106 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 107 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 108 Català primer quadrimestre matí-mixt
(PAUL) Pràctiques d'aula 109 Català primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 101 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 102 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 103 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 104 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 105 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 106 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 107 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 108 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 109 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 110 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 111 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 112 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 113 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 114 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 115 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 116 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 117 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(SEM) Seminaris 118 Català/Espanyol primer quadrimestre matí-mixt
(TE) Teoria 101 Català primer quadrimestre tarda
(TE) Teoria 102 Català primer quadrimestre tarda
(TE) Teoria 103 Català primer quadrimestre tarda
(TE) Teoria 104 Català primer quadrimestre tarda