Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Infermeria | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No existeixen
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
SEMINARIS | 17,5 | 0,7 | |
Teoria | 32 | 1,28 | |
Tipus: Autònomes | |||
Treball autònom | 100,5 | 4,02 |
Les classes teòriques s'impartiran amb el grup sencer i tot i ser principalment expositives, es sol·licitarà la participació de l'estudiantat en petites activitats o resolució de situacions. Es tracta d'un format docent en el que s'imparteixen continguts teòrics i es repassen les darreres evidències científiques i opinió d'experts.
Els seminaris són un espai d'aprenentatge en grup mitjà en el que l'alumnat ha de treballar al voltant d'unes situacions clíniques plantejades amb la supervisió d'un/a docent. L'activitat comporta lectura prèvia a casa, discussió grupal, disseny d'intervencions, exposicions orals grupals i treball escrit.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Autoavaluació | 15% | 0 | 0 | 2, 20, 29 |
Defensa oral de treballs | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 21, 25, 27, 28, 29 |
Exàmen | 45% | 0 | 0 | 7, 13, 14, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 26, 28 |
Examen tipus test
Tasca individual que representa el 45% de la nota final de l’assignatura. Inclou continguts de totes les activitats de l’assignatura.
Defensa oral dels treballs en grup
Tasca grupal que representa el 40% de la nota final. En grups reduïts, cada grup ha de presentar la resolució dels seus exercicis i participar activament en la discussió del grup. En cas que es detecti una participació irregular per part d’algun membre, el/la docent podrà avaluar aquella persona de manera individual.
Autoavaluació raonada amb nota global sobre 10: 15%
Arribar tard o marxar abans del seminari suposarà una penalització de 0,5 punts en l’avaluació final.
No està permès fer fotografies ni enregistrar les classes. Fer-ho sense l’autorització del/de la docent comportarà el suspens automàtic de l’assignatura.
Cada activitat avaluable s’ha de superar amb una puntuació mínima de 5,0 per poder calcular la nota final. En cas contrari, l’assignatura constarà com a suspesa i l’estudiant haurà de recuperar-la en les dates establertes.
L’assistència al 100% dels seminaris és obligatòria. Cada absència no justificada comportarà una sostracció de 0,5 punts de la nota final dels seminaris.
Haver faltat a més del 30% dels seminaris suposarà la qualificació de "No avaluable".
Els seminaris no es poden recuperar, a causa de la seva dinàmica i del sistema d’avaluació contínua.
Per poder presentar-se a la prova final de recuperació, l’estudiant s’ha d’haver presentat a totes les activitats d’avaluació.
No hi ha opció de “pujar nota” a través de l’examen.Per tant, la qualificació obtinguda en la convocatòria ordinària serà la definitiva, si és igual o superior a 5,0.
Per a aquesta assignatura, es permet l’ús de tecnologies d’Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament per a tasques de suport, com ara la cerca bibliogràfica o d’informació, la correcció o traducció de textos, l’elaboració de mapes conceptuals i el disseny d’infografies. L’estudiant ha d’identificar clarament quines parts han estat generades amb IA, especificar les eines utilitzades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes eines han influït en el procés i en el resultat final de la tasca.
La manca de transparència en l’ús de la IA es considerarà deshonestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l’activitat, o sancions més greus en casos greus. Qualsevol indici de plagi comportarà el suspens automàtic de l’assignatura, sense opció de recuperació.
No es tolerarà cap actitud irrespectuosa envers l’alumnat, el professorat, el personal administratiu (PTGAS) o les instal·lacions. Si escau, es comunicarà a la coordinació del grau, que podrà obrir una comissió d’anàlisi disciplinària, la qual podria derivar en el suspens de l’assignatura.
Aquesta assignatura no contempla el sistema d’avaluació única.
No s’acceptaran treballs fora del termini establert.
L’alumnat té dret a la revisió de les activitats d’avaluació. La data es concretarà a través del Moodle.
La qualificació final serà la suma de les puntuacions obtingudes en cada activitat d’avaluació. Segons l’Acord 4.4 del Consell de Govern (17/11/2010) sobre normativa d’avaluació, les qualificacions seran:
De 0 a 4,9 = Suspens
De 5,0 a 6,9 = Aprovat
De 7,0 a 8,9 = Notable
De 9,0 a 10 = Excel·lent
De 9,0 a 10 = Matrícula d’Honor – Els criteris per a l’atorgament seran establerts per l’equip docent i no seran exclusivament numèrics. Es valorarà especialment la participació activa en activitats voluntàries extracurriculars relacionades amb l’assignatura.
L’alumnat que no realitzi les activitats d’avaluació teòriques i pràctiques es considerarà “No avaluable”, i perdrà el dret de matrícula de l’assignatura.
Es consideren absències justificades les següents situacions:
Examen oficial (no inclou el de conduir)
Malaltia aguda
Visita mèdica especialitzada
Competició d’esportistes d’elit (no entrenaments)
Defunció d’un familiar o persona propera
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 101 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 102 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 103 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 104 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 105 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 106 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 107 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 108 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 109 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 110 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 101 | Català/Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 102 | Català/Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 103 | Català/Espanyol | primer quadrimestre | tarda |