S'organitza en 3 mòduls cadascun dels quals tindrà un pes específic en la qualificació
- Prova avaluativa (50%)
Examen tipus test sobre el temari impartit. Data examen i de la seva recuperació al calendari de l'assignatura.
No es preveu sistema d'avaluació única
- Document d'autoavaluació per escrit del funcionament grupal i individual i del treball fet a classe (10%).
Després del final de cas + infografia, treballat i presentat a classe, cada representant de grup ha de lliurar, a través del correu al seu tutor de seminari, un informe. Aquest informe constarà màxim de 2 pàgines autoavaluatives amb una reflexió i avaluació del grau d'assoliment de les competències incloses en la guia i de l'avaluació del seu treball presentat a classe. El format és lliure. A més, ha de deixar clar quins coneixements han estat adquirits i quins no.
L'informe ha de ser realista i estar justificat de manera clara. L'informe es revisarà pel tutor responsable
de cada grup de seminari. En el cas d'una gran discrepància amb l'opinió del professor, el document serà retornat
a l'estudiant per així reflexionar sobre la seva avaluació i rectificar-la.
Autoavaluacions fora del termini establert no seran acceptades. El no lliurament de l'exercici suposarà una puntuació de 0. Si es confirma el plagi en qualsevol dels exercicis significarà el suspens de l'assignatura sense opció de recuperació.
Per aquesta assignatura es permet l'ús de tecnologies d'intel·ligència artificial (IA) exclusivament en tasques de suport com la cerca bibliogràfica o d'informació, correcció de textos, traduccions o d'altres que es puguin considerar. L'alumnat haurà d'indicar de forma concreta quines parts del seu treball han estat generades amb aquesta tecnologia, quines eines ha fet servir i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i resultat del seu treball. La no transparència de l'ús de les IA en activitats avaluables, es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar penalització parcial o total en la nota de l'activitat.
Defensa oral de resolució d'un cas propi aportat pel grup, segons els centres d'interès de l'alumne (40%) a la finalització del treball de situacions.
S'avaluen les següents dimensions:
- Continguts
Pregunta plantejada (complexitat). Cerca bibliogràfica (paraules clau, fonts d'informació). Antecedents,
(definició del problema, epidemiologia, factors associats, estat actual del tema). Justificació del tema (argumentació clara i coherent per donar resposta a la pregunta). Presentació d'evidències (nivell d'evidència) sobre la forma de resolució del cas des de l'àmbit infermer.
Aplicabilitat i utilitat en la pràctica. Bibliografia (referències bibliogràfiques)
- Metodologia de presentació
Exposició i llenguatge (ordre, vocabulari). Disseny material audiovisual (coherent, clar, creatiu). Temps (ajust al
temps indicat). Llenguatge no verbal (postura, moviments, contacte visual). L'estudiant lliurarà en
suport informàtic la presentació.
OBTENCIÓ DE LA QUALIFICACIÓ FINAL
- El requisit per a l'obtenció de la nota final és haver-se presentat a totes les parts avaluatives i haver obtingut una puntuació de 5.
- Es considerarà no avaluable quan l'estudiant hagi faltat al 25% de les sessions de seminari.
Segons l'acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d'avaluació, les qualificacions seran:
Excel·lent (EX) Del 9,0 al 10. L'alumnat ha assolit les competències avaluades i les duu a terme de manera autònoma fent les seves justificacions amb evidències.
Notable (N) Del 7,0 al 8,9. L'alumnat ha assolit les competències avaluades i les duu a terme de
manera autònoma amb algunes evidències.
Aprovat (AP). Del 5,0 al 6,9. L'alumnat pot assolir les competències avaluades amb supervisió.
Suspens (SS). Del 0 a 4,9. L'alumnat no ha assolit les competències avaluades.
- No Avaluat (NA) L'estudiant no ha executat les activitats programades per tal d'assolir-les competències.
- L'estudiant té dret a la revisió de les proves d'avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en el campus virtual.
- La valoració de les situacions especials i particulars serà valorada per una comissió avaluadora.
Els estudiants que no hagin superat l'assignatura/mòdul per mitjà de l'avaluació continuada es podran presentar a un examen final o una prova final de recuperació.