Activitats formatives i Metodologia
Títol |
Hores |
ECTS |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus: Dirigides |
|
|
|
Classes magistrals amb suport TIC |
15
|
0,6 |
2, 9, 11, 13, 14, 15
|
Pràctiques de laboratori |
30
|
1,2 |
3, 4, 5, 8, 10, 12, 16, 19
|
Tipus: Supervisades |
|
|
|
Preparació de la presentació final |
6
|
0,24 |
5, 6, 7, 12, 15, 17, 18, 19
|
Presentació del projecte |
3
|
0,12 |
5, 12, 15
|
Tipus: Autònomes |
|
|
|
Producció del projecte |
87
|
3,48 |
1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 19
|
L'eix conductor de l'assignatura serà la creació d'un projecte d'animació en grup.
L'alumne haurà de realitzar diversos exercicis repartits en les diferents etapes del procés creatiu.
Introduïrem els conceptes a partir de l'anàlisi de casos pràctics.
El contingut de l’assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere i amb l’ús del llenguatge inclusiu.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Avaluació
Activitats d'avaluació continuada
Títol |
Pes |
Hores |
ECTS |
Resultats d'aprenentatge |
Assistència i participació a classe |
20% |
3
|
0,12 |
1, 5, 6, 7, 12, 16, 17, 19
|
Lliurament de treballs individuals |
30% |
3
|
0,12 |
1, 2, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 18
|
Projecte final |
50% |
3
|
0,12 |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
|
Avaluació
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
L'avaluació es repartirà de la següent manera:
Assistència i participació a classe (20%)
Exercicis pràctics individuals (30%)
Projecte final (50%)
El projecte final es treballarà al llarg del semestre i es presentarà en una exposició oral.
Per poder valorar el projecte final és obligatori entregar tots els exercicis pràctics dins dels terminis i condicions indicades.
Cal aprovar cada concepte (projecte final, pràctiques i assistència) per poder fer l'avaluació general de l'assignatura.
Recuperació
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Per poder-se presentar a la recuperació de l’assignatura, s’haurà hagut d’obtenir la nota mitjana de 3,5.
Les activitats que queden excloses del procés de recuperació són els exercicis pràctics individuals.
Plagi o irregularitats
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Inteligència artificial
Per a aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Inteŀligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de suport, com la cerca bibliogràfica o d’informació, la correcció de textos o les traduccions. L’alumnat haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat.
Grups i idiomes de l'assignatura
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom |
Grup |
Idioma |
Semestre |
Torn |
(PLAB) Pràctiques de laboratori |
61 |
Català |
segon quadrimestre |
tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori |
62 |
Català |
segon quadrimestre |
tarda |
(TE) Teoria |
6 |
Català |
segon quadrimestre |
tarda |