Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Educació Primària | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
El requisit d'entrada a aquesta assignatura, atès que forma part de la Menció en Llengua Anglesa, és un nivell C1 en llengua anglesa. Els estudiants, a 3r curs, hauran de complir amb aquest requeriment com a màxim abans de la data indicada a la pàgina web de la Facultat de Ciències de l'Educació per poder cursar a 4t, el curs següent, la Menció en Llengua Anglesa. Per cursar aquesta assignatura com a optativa fora de la menció també cal acreditar un nivell C1. Per a més informació, adreceu-vos a Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències de l'Educació.
AL final d'aquest curs l'alumnat ha de ser capaç de:
1. Produir discursos orals i escrits de qualitat en els àmbits acadèmics i professionals.
2. Ser capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i treballar, produïr i revisar diversos registres lingüístics i tipologies textuals.
3. Treballar en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, buscant els recursos i les estratègies més adequades segons la situació en particular.
4. Saber utilitzar les plataformes virtuals i TIC en el disseny, desenvolupament i activitats d'autoavaluació.
5. Demostrar eficacia comunicativa en situacions d'interacció multilingüe i en contextos internacionals tant a nivell oral com escrit.
6. Poder comprendre i analitzar críticament, des d'un registre formal de la llengua anglesa, discursos professionals i acadèmics en anglès.
7. Aplicar el marc teòric sobre la pràctica comunicativa eficaç tant a nivell escrit com oral, i des d'una perspectiva contrastiva multilingüe.
8. Demostrar habilitats lingüístiques i comunicatives en llengua anglesa amb un nivell equivalent o superior al C1 del MREC.
1. Gèneres discursius i tipologies textuals aplicades a la pràctica professional i a l'àmbit acadèmic.
2.Tècniques de lectura eficaç en textos acadèmics.
3. Expressió escrita i oral en llengua anglesa en l'àmbit academic i professional.
4. Tècniques d'organització i presentació de la producció oral i escrita en anglès.
5. Usos de la llengua anglesa per a finalitats específiques: English for Specific Purposes (ESP) i English for Academic Purposes (EAP).
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats a l'aula | 20 | 0,8 | 5, 8, 10, 12, 17, 19, 20, 25, 27, 28, 29, 30 |
Classes teòriques | 25 | 1 | 6, 8, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Discussions en grup | 15 | 0,6 | 6, 8, 10 |
Tutories | 20 | 0,8 | 6, 10, 25, 27 |
Tipus: Autònomes | |||
Exercicis i tasques | 35 | 1,4 | 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 17, 19, 20, 25, 26, 27, 29, 32 |
Lectures | 35 | 1,4 | 1, 4, 8, 9, 10, 11, 18, 19, 21, 23, 24, 27, 31, 32, 33 |
En aquesta assignatura hi haurà classes presencials, tutories virtuals i tutories presencials. També hi haurà exercicis i activitats dins i fora de l'aula.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Projecte | 35% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 |
Tasca escriptura individual 1 | 15% | 0 | 0 | 2, 5, 6, 8, 10, 11, 16, 25, 26, 27, 30 |
Tasca escriptura individual 2 | 15% | 0 | 0 | 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 25, 26, 27, 28, 29, 33 |
Tasca oral | 35% | 0 | 0 | 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 17, 25, 26, 27, 28, 29, 33 |
L'avaluació d'aquesta assignatura amb un 80% d'assistència obligatòria consisteix en les següents 4 parts:
a) Tasca escriptura individual 1 - (15%) Març 2026
b) Projecte individual - (35%) Abril 2026
c) Tasca escriptura individual 2 - (15%) Maig 2026
d) Tasca oral individual - (35%) Juny 2026
- Si l'alumne entrega un 30% d'exercicis (avaluació continuada) tindrà la nota corresponent a l'expedient, en cap cas un No Presentat.
- Els alumnes han de tenir un mínim 3,5 de mitjana de l'assignatura per optar a la recuperació. Activitats no aptes per a recuperació: projecte. La reavaluació serà el 6 de juliol del 2025.
- Si es detecta plagi en qualsevol dels exercicis o activitats es considerarà suspesa tota l'assignatura. El plagi serà considerat com una ofensa greu i tractat conforme el que està establert als estaments universitaris.
En aquesta assignatura no es proposa cap prova de síntesi.
Revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Avaluació única: dimecres 15 de juny 2026
Entra TOTA la materia i TOTES les proves d'avaluació continuada amb els corresponents percentatges:
Tasca d'escriptura acadèmica (25%), examen teòrico-pràctic (1h30 min)
Presentació oral d'un article acadèmic (50%) (20 min)
Exercici escrit (25%) Entrega el mateix dia dels examens escrit i oral.
Reavaluació: 29 de juny del 2026
Reavaluació per opció d'avaluació única: 29 de juny del 2026
En aquesta assignatura, no es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) en cap de les seves fases. Qualsevol treball que inclogui fragments generats amb IA serà considerat una falta d'honestedat acadèmica i comporta que l’activitat s’avaluï amb un 0 i no es pugui recuperar, o sancions majors en casos de gravetat.
Kennedy-Scanlon, Michael, Juli Cebrian & John Bradbury (2009) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. C1 Level, Book 1. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
McCarthy, Michael & Felicity O’Dell (2016) Academic Vocabulary in Use (2nd ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Hewings, Martin. (2023) Advanced Grammar in Use. (4th ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Baker, Lida, Robyn Brinks Lockwood & Kristin Donnalley Sherman (2018) Grammar for Great Writing. Boston, MA: National Geographic Learning.
Hewings, Martin & Haines, Simon. (2015) Grammar and Vocabulary for Advanced. Cambridge: Cambridge University Press.
Powell, Debra. (2005) Common mistakes at CAE... and how to avoid them. Cambridge: Cambridge University Press.
Hewings, Martin & Craig Thaine (2012) Cambridge Academic English. An Integrated Skills Course for EAP. C1 level. Cambridge: Cambridge University Press.
Kennedy-Scanlon, Michael, Elisabet Pladevall & Juli Cebrian (2012) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. B2 Level. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
Swan, Michael (2016) Practical English Usage (4th ed.). Oxford: Oxford University Press.
Recommended Websites:
English for Academic Purposes:
https://www.academic-englishuk.com/
https://www.eapfoundation.com/
Writing websites:
https://owl.purdue.edu/owl/index.html
Online dictionaries
https://www.ldoceonline.com (Longman Dictionary of Contemporay English)
https://www.merriam-webster.com(Merrian-Webster dictionaries on line)
https://dictionary.cambridge.org/(Cambridge dictionaries on line)
http://www.freecollocation.com/ (Oxford Collocations Dictionary for Students of English)
https://www.lexilogos.com/english/dictionary.htm (A comprehensive set of resources for the study of the English Language)
Online Pronunciation Dictionaries
Editor de textos
PowerPoint
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 90 | Anglès | segon quadrimestre | tarda |