Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Humanitats | FB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B1 (nivell intermig) del Marc europeu comú de referència per a les llengües. El nivell B1l s’assoleix al final de l’etapa de l’educació secundària post-obligatòria, i serà el punt de partida de l’assignatura.
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara les maneres de expressar el comparatiu i el superlatiu o el present simple, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 1: Why do we sleep?
Grammar: The perfect aspect.
Vocabulary: Collocations to talk about sleeping habits.
Unit 2: Image, Identity and Clothing.
Grammar: Structures to talk about amounts and comparisons.
Vocabulary: Vocabulary to talk about image, identity and clothing.
Unit 3: Dealing with groupthink.
Grammar: Cleft sentences.
Vocabulary: Dealing with groupthink.
Unit 4: Challenges.
Grammar: Structures to talk about approximations.
Vocabulary: Obstacles and opportunities.
Unit 5: Inspiration.
Grammar: Unreal past.
Vocabulary: Softening negative statements.
Unit 6: Solutions.
Grammar: Structures to express purpose.
Vocabulary: Solutions collocations.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats Dirigides | 50 | 2 | |
Activitats Supervisadas | 25 | 1 | |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònoms | 50 | 2 |
Activitats dirigides:
S’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita.
Activitats supervisades:
Les activitats de tutoria permetran al professor supervisar el progrés d'una manera més individualitzada i resoldre les dificultats amb què es troben els alumnes, així com resoldre els dubtes o les dificultats que puguin sorgir.
Activitats autònomes:
Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Deures i exercicis a l'aula | 15% | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Examen final | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4 |
Examen parcial | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4, 5, 7 |
Presentació oral | 15% | 5 | 0,2 | 2, 3, 4, 6, 8 |
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
MOLT IMPORTANT:
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura,la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Aquesta assignatura permet l’ús de tecnologies d’Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de cerca bibliogràfica i d’informació i en la correcció de textos per a la preparació de la presentació oral
L’estudiantat ha de (i) identificar les parts que han estat generades amb IA; (ii) especificar les eines utilitzades; i (iii) incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat.
La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i comporta que l’activitat s’avaluï amb un 0 i no es pugui recuperar, o sancions majors en casos de gravetat.
Llibre de text: Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced. Hampshire:National Geographic Learning. Llibre de referència Swan, Michael. 2104. Practical English Usage. 4th ed. Oxford: OUP. Diccionaris: Cambridge Advanced Learner’s Dictionary Collins Cobuild English Language Dictionary Collins Dictionary Spanish-English / English-Spanish Longman Dictionary of Contemporary English (with CD-ROM) Macmillan English Dictionary for Advanced Learners of English (with CD-ROM) Oxford Dictionary of Spanish-English / English-Spanish Cambridge Dictionaries Online www.dictionary.cambridge.org Linguee Online Dictionary Linguee | Diccionario español-inglés, entre otros idiomas Bibliografia de temàtica específica
Fawcett, Susan & Alvin Sandberg. 2014. Evergreen. Boston: Houghton Mifflin. Raimes, Anne.1991. Keys for Writers: a Brief Handbook.Boston: Houghton Mifflin. White, Ronald & Valerie Arndt. 1991. Process Writing.London: Lognman.
Baker, Anne. 2006. Ship or Sheep? An Intermediate Pronunciation Course. 3rd edition. Cambridge: CUP Hancock, Mark. 2012. English Pronunciation in Use. Cambridge: CUP.
Penguin Readers Selection (levels 4 to 5) Mikulecky, Beatrice S. & Linda Jeffries. More Reading Power. London: Longman.
|
Aquesta asisgnatura no requereix l'ús o coneixement d'eienes específiques de software.
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |