Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Humanitats | FB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B12 (nivell intermig alt) del Marc europeu comú de referència per a les llengües. El nivell B1l s’assoleix al final de l’etapa de l’educació secundària post-obligatòria, i serà el punt de partida de l’assignatura.
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió i la expressió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara els condicionals o les maneres d'expressar el futur, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 7: The power of visualization.
Grammar: Continuous aspect.
Vocabulary: Talking about visuals.
Unit 8: Team building.
Grammar: Structures to talk about cause and result.
Vocabulary: Talking about teamwork.
Unit 9: Stress and relaxation.
Grammar: Intensifying adverbs.
Vocabulary: Collocations related to stress and relaxation.
Unit 10: Understanding risk,
Grammar: Passive reporting verbs.
Vocabulary: Talking about risk and probability.
Unit 11: A personal calling.
Grammar: Subordinate clauses.
Vocabulary: Talking about visionaries.
Unit 12: Optimism and pessimism.
Grammar: Future in the past.
Vocabulary: Expressions to talk about optimism and pessimism.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats dirigides | 50 | 2 | 1, 3, 6, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats supervisades | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònomes | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Activitats dirigides: S’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita. Activitats supervisades: Les activitats de tutoria permetran al professor supervisar el progrés d'una manera més individualitzada i resoldre les dificultats amb què es troben els alumnes, així com resoldre els dubtes o les dificultats que puguin sorgir. Activitats autònomes: Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes. |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Deures i exercicis a l'aula | 15% | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Examen final | 35% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 5, 7 |
Examen parcial | 35% | 3 | 0,12 | 2, 4, 6, 7, 8 |
Presentació oral | 15% | 5 | 0,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
IMPORTANT:
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Aquesta assignatura permet l’ús de tecnologies d’Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de cerca bibliogràfica i d’informació i en la correcció de textos per a la preparació de la presentació oral
L’estudiantat ha de (i) identificar les parts que han estat generades amb IA; (ii) especificar les eines utilitzades; i (iii) incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat.
La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i comporta que l’activitat s’avaluï amb un 0 i no es pugui recuperar, o sancions majors en casos de gravetat.
Llibre de text
Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2016). Keynote Advanced. National Geographic Learning.
Diccionaris:
- Cambridge Dictionaries Online www.dictionary.cambridge.org
- Linguee Online Dictionary Linguee | Diccionario español-inglés, entre otros idiomas
N/A
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |