Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Publicitat i Relacions Públiques | OP | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No es precisen prerequisits
Conèixer i desenvolupar les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP a l'àmbit empresarial.
Conèixer i practicar les darreres eines de planificació de la comunicació de les marques.
Coolhunting
Conéixer l'agència del futur.
Explicar les noves eines de comunicació publicitària i de RRPP la seva integració al pla de màrqueting de l'anunciant.
Desenvolupar els treballs mitjançant el mètode del cas
Generació de coneixement en actualitat publicitària i de RRPP i aplicació del mateix destacant entre d'altres aproximacions a: 1.Màrqueting 2.0 2.Màrqueting 3.0 i 4.0 3.La planificació estratègica: Account Planner 4.Oceans Blaus versus Oceans Vermells 5.T- Plann aplicat 6.L'agència del futur 7.Tendències en gabinets de comunicació i relacions públiques 8.Noves àrees en Relacions Públiques
El contingut de l’assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere i amb l’ús del llenguatge inclusiu.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 37,5 | 1,5 | |
Seminaris | 15 | 0,6 | |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i revisió d'exercicis | 7,5 | 0,3 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi individual, lectures, realització d'exercicis | 82,5 | 3,3 |
Classes amb exposició de continguts formatius per part del professor.
Classes pràctiques amb resolució de casos.
Proactivitat de l'alumne.
Treball en equip
Seminaris
Planificació de l'assignatura.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s'exposarà el dia de presentació de l'assignatura i estarà també disponible al Campus Virtual de l’assignatura, on l’alumnat podrà trobar els diversos materials docents i tota la informació necessària per l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per motius de força major segons les autoritats competents, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l'assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | CM12, KM14, KM16, SM12 |
Pràctiques | 40 | 3 | 0,12 | CM12, KM14, KM16, SM12 |
Treball | 30 | 2,5 | 0,1 |
Avaluació continuada: està formada per tres ítems:
a) Examen: 30 %.
b) Pràctiques 4/10%: 40%
c) Treball curs: 30%
És obligatòria la presència a l'aula per a l'exposició dels treballs i casos desenvolupats. Cal aprovar el test de coneixements per aprovar l'assignatura.
Recuperació de l'avaluació continuada
Totes les activitats, tant de teoria com de pràctiques (seminaris i laboratoris), són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
a) Treball global de l’assignatura amb un valor de nota del 50% i recuperable per l’alumnat.
b) Dues pràctiques de classe amb un valor de nota del 20, és a dir, un 10% cadascuna.
c) Un test de coneixements amb un valor de nota del 30%.
Totes les activitats són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
No avaluable
L’alumnat que no hagi completat almenys el 33% de les activitats d’avaluació previstes en l’assignatura serà considerat com a ‘no avaluable’ i així constarà en la qualificació final.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Ús de la IA
En aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Inteŀligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una contribució significativa de l’alumnat en l'anàlisi i la reflexió personal. L’alumnat haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat.
Donades les característiques de l'assignatura s'adjunten les principals revistes de lectura
1. El Publicista
2. Campaign
3. Advertising Age
4. Anuncios
5. Agenda de la comunicación
6. Anuario de marketing
7.Control
8.Anuario de la creatividad española
9. IP
L'assignatura no requereix cap programari específic.
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 51 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català | primer quadrimestre | tarda |