Logo UAB

L'Experimentació en Educació Infantil

Codi: 102004 Crèdits: 6
2025/2026
Titulació Tipus Curs
Educació Infantil OT 4

Professor/a de contacte

Nom:
Elia Tena Gallego
Correu electrònic:
elia.tena@uab.cat

Equip docent

Elia Tena Gallego
Maria Balsach Solé

Idiomes dels grups

Podeu consultar aquesta informació al final del document.


Prerequisits

Per fer aquesta assignatura es recomanable tenir aprovades les assignatures de Didàctica del coneixement del medi natural i social I i II de la matèria Aprenentatge de les Ciències de la naturalesa, les Ciències socials i la Matemàtica.


Objectius

Contextualització i finalitat global:

L'experimentació a l'educació infantil és una assignatura optativa que s'ofereix a 4t curs del Grau d'Educació Infantil. En aquesta fase l'estudiant ja ha realitzat totes les assignatures de didàctica de les diferents àrees del currículum on es treballa l'experimentació en diferents àmbits culturals com la plàstica, la música, la matemàtica, o les ciències. Amb aquesta assignatura es pretén aprofundir de manera sistemàtica en el procés d'experimentació a l'educació infantil en contextos d'educació STEAM. Es fa un èmfasi especial en el coneixement, anàlisi i disseny de situacions educatives d'experimentació que afavoreixin el desenvolupament dels infants, que acullin la diversitat cultural i de gènere i que promoguin el desenvolupament de valors i actituds de respecte i cura pel medi ambient inspirats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Es vol promoure una dinàmica a les classes que afavoreixin el treball en petit grup per facilitar la participació de tot tipus d'alumnat i la construcció d'un clima no competitiu que fomenti la responsabilitat col·lectiva.

Objectius formatius:

  1. Reflexionar sobre la veu dels experts des de posicionaments diversos en relació a l'experimentació en educació infantil.
  2. Conèixer els fonaments de l'experimentació científica, tècnica, matemàtica, i artística i el seu paper en el desenvolupament del coneixement del món natural i social.
  3. Identificar diferents àmbits d'experimentació (Ex: els éssers vius, els materials i els moviments) i la seva relació interdisciplinar amb altres àmbits socials i culturals com són lanarrativa, la plàstica, la música, la psicomotricitat, l'alimentació o les matemàtiques.
  4. Realitzar experimentacions de manera vivencial y directa amb diferents materials i contextos provinents de la vida quotidiana tenint en compte els valors de respecte i cura del medi ambient inspirats pels ODS.
  5. Conèixer i analitzar situacions d'aprenentatge que promoguin l'experimentació a l'etapa d'educació infantil en contextos d'educació STEAM.
  6. Dissenyar i posar en pràctica situacions d'aprenentatge d'experimentació per docents d'educació infantil en contextos STEAM que els prepari per fer propostes d'experimentació a l'etapa d'educació infantil

Competències

  • Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure'l en els estudiants.
  • Analitzar críticament el treball personal i utilitzar els recursos per al desenvolupament professional.
  • Conèixer els fonaments científics, matemàtics i tecnològics del currículum d'aquesta etapa així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents.
  • Conèixer la metodologia científica i promoure el pensament científic i l'experimentació.
  • Demostrar que coneix i comprèn els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'Educació Infantil.
  • Elaborar propostes didàctiques en relació amb la interacció ciència, tècnica, societat i desenvolupament sostenible.
  • Expressar-se adequadament oralment i per escrit i dominar l'ús de diferents tècniques d'expressió.
  • Fomentar experiències d'iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Introduir canvis en els mètodes i els processos de l?àmbit de coneixement per donar respostes innovadores a les necessitats i demandes de la societat.
  • Mantenir una actitud de respecte al medi (natural, social i cultural) per fomentar valors, comportaments i pràctiques que atenguin a la igualtat de gènere, equitat i respecte als drets humans.
  • Observar sistemàticament contextos d'aprenentatge i convivència i saber reflexionar sobre ells.
  • Promoure l'interès i el respecte pel medi natural, social i cultural a través de projectes didàctics adequats.
  • Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la tasca docent.

Resultats d'aprenentatge

  1. Capacitat d'analitzar una situació didàctica centrada en l'experimentació i fer-ne un diagnòstic sobre la seva pertinença a partir dels referents teòrics desenvolupats a l'assignatura.
  2. Capacitat de participar i dissenyar activitats d'experimentació de manera socialment i ambientalment responsable.
  3. Capacitat per a auto-avaluar i co-avaluar els treballs, les intervencions, i les propostes didàctiques sobre l'experimentació a l'educació infantil.
  4. Capacitat per a construir instruments per a l'observació i la reflexió del treball d'experimentació a l'educació infantil .
  5. Capacitat per a desenvolupar propostes d'experimentació a l'educació infantil que introdueixin objectius de desenvolupament de l'autonomia i de la capacitat de treballar cooperativament.
  6. Capacitat per a elaborar propostes didàctiques per a treballar l'experimentació a l'escola bressol i a parvulari que tinguin una rellevància científica, social, tecnològica i ambiental.
  7. Capacitat per a fer presentacions orals i amb les noves tecnologies que recullin dissenys i reflexions de treballs d'experimentació a l'educació infantil.
  8. Capacitat per a identificar situacions educatives científicament, social, tècnica i ambiental rellevants on desenvolupar l'experimentació a l'educació infantil.
  9. Capacitat per a seleccionar àmbits d'experimentació orientats al desenvolupament de valors i actituds de respecte pel medi ambient a l'educació infantil.
  10. Capacitat per a treballar de manera responsable tant a nivell individual com en grup.
  11. Coneixement de la teoria sobre el desenvolupament de la capacitat d'experimentació dels infants d'aquestes edats.
  12. Coneixement del currículum d'educació infantil per comprendre la importància i el lloc de l'experimentació en aquesta etapa educativa.
  13. Coneixement del procediment científic de l'experimentació i dels principals models científics que permeten donar significat a l'experimentació sobre els fenòmens.
  14. Coneixement dels recursos i d'experiències educatives que utilitzin les noves tecnologies de la informació i de la comunicació en el treball d'experimentació a l'educació infantil.
  15. Proposar nous mètodes o solucions alternatives fonamentades.

Continguts

  1. Fonaments de l'experimentació en contextos STEAM i el seu paper en el desenvolupament del coneixement del món natural i social.
  2. Caracterització del àmbits d'experimentació STEAM a l'educació infantil: els éssers vius, els materials i el moviment.
  3. Anàlisi i disseny de situacions d'aprenentatge de l'experimentació en educació infantil tenint en compte els referents teòrics, curriculars, socials i ambientals actuals.
  4. La documentació com a procés reflexiu que promou l'ensenyament de qualitat de l'experimentació en educació infantil.

Activitats formatives i Metodologia

Títol Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Tipus: Dirigides      
Activitat presencial en gran grup 45 1,8
Avaluació continuada 8 0,32
Tutories 22 0,88
Tipus: Autònomes      
Treball autònom 75 3

La metodologia docent està centrada en tres pilars importants:

(a)  oferir a l'alumnat l'oportunitat per adquirir una àmplia experiència directa d'experimentació amb objectes, materials i fenòmens naturals i tecnològics, que tenen un potencial per a treballar l'experimentació dins i fora de l'aula a l'etapa d'educació infantil;

(b)  oferir a l'alumnat oportunitats per dissenyar, posar en pràctica i avaluar propostes d'experimentació que es poden aplicar tant a la formació de mestres com a l'escola infantil a través de l'anàlisi de materials didàctics, visites a escoles i realització de tallers d'experimentació;

(c)  oferir a l'alumnat oportunitats per reflexionar sobre el valor educatiu de l'experimentació a partir de la participació en lectures grupals d'experiències didàctiques i converses amb les companyes de classe, mestres d'educació infantil i altres professionals de l'educació.

La tipologia d'activitats dissenyades inclouen classes magistrals de presentació de punts de vista, sortides de camp per conèixer l'entorn proper de la UAB, treball al laboratori didàctic per aprofundir en l'observació i experimentació directa dels materials i fenòmens, i treball en petit grup per a la reflexió al voltant de lectures i propostes didàctiques. Es realitzarà una sortida obligatòria en gran grup a un Centre d'Educació Ambiental proper a determinar dins de l'horari lectiu. Les activitats de sortida de camp són de caire obligatori, i poden requerir un desplaçament a càrrec de l'estudiant (Barcelona i/o rodalies). L’activitat pot tenir un cost econòmic de fins a 15€. 

Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.


Avaluació

Activitats d'avaluació continuada

Títol Pes Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Disseny i posada en pràctica d'un taller d'experimentació per a mestres d'educació infantil (Grup) 25% 0 0 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 14, 15
Portafoli de l'assignatura (Individual) 50% 0 0 1, 7, 8, 11, 12, 13
Treball final de l'assignatura (Grup) 25% 0 0 1, 3, 4, 10, 11, 12, 13

Avaluació continuada

 L'avaluació continuada de l'assignatura es realitzarà al llarg del període de docència mitjançant activitats que combinen el treball individual i de grup. Per aprovar l'assignatura cal obtenir un mínim de cinc (sobre 10) en cadascuna de les activitats d'avaluació que s'han definit. L'avaluació continuada s'estructurarà a través de les següents activitats i els seus corresponents productes:

 a) Disseny i realització en grup d'un taller d'experimentació (25% qualificació final): Aquesta activitat d'avaluació inclou la realització de dues tutories grupals amb el professorat responsable de l'assignatura per preparar el taller d'experimentació, la realització d'un guió del taller d'experimentació, i la realització del taller d'experimentació a tota la classe. 

  • El guió del taller d'experimentació s'haurà de lliurar 4 dies abans de la realització del taller. El retorn de les docents es farà fins 7 dies després de la realització del taller.

b) Treball final de l'assignatura en grup (25% qualificació final): Aquest treball és grupal i recull la fonamentació, desenvolupament, i reflexió sobre el taller d'experimentació realitzat. Constarà d'un treball per escrit que haurà de seguir les orientacions aportades en el programa de l'assignatura. Es valorarà la integració significativa dels continguts de l'assignatura, la capacitat de reflexió sobre les idees treballades, la creativitat en la utilització de llenguatges, la incorporació d'idees de les lectures de classe, la reflexió sobre el taller realitzat i la incorporació d'altres experiències provinents de revistes professionals com Graó 0-6, Perspectiva Escolar o Infància. El treball també hi inclourà una reflexió individual sobre alguns dels reptes que em plantejo com a mestra i que he d’anar superant.

  • Aquest es lliurarà 2 setmanes després de la finalització de cada blog. El retorn es farà com a màxim 20 dies després del darrer treball lliurat en tota la classe.

 c)  Portafolis individual de l'assignatura que inclou els següents documents (50% qualificació final): (1) una introducció de caràcter teòric reflexiu sobre l'experimentació que recull el treball fet durant l'assignatura; (2) algunes activitats realitzades durant l'assignatura com les lectures, les taules d'experimentació, les coavaluacions, l'autoavaluació, la documentació de l'activitat d'experimentació, altres...; i (3) unes conclusions finals de valoració dels aprenentatges a l'assignatura seguint les orientacions aportades en el programa de l'assignatura. Es valorarà especialment la capacitat d'argumentació dels judicis de valor, la incorporació pertinent dels continguts i de les lectures treballades durant l'assignatura a l'argumentació

 

  • El portafoli es lliurarà 15 i 16 de juny de 2025 pels grups de matí i tarda respectivament. El retorn es farà com a màxim 20 dies després del darrer treball lliurat en tota la classe.

 

Avaluació única

 L'estudiant que opti per aquesta modalitat d'avaluació haurà de lliurar les mateixes activitats que per a l'avaluació continuada i les haurà de defensar en una entrevista individual davant dels docents de l'assignatura el 15 i 16 de juny del 2025 pels grups de matí i tarda respectivament. Els percentatges de l’avaluació en aquest cas són els següents:  

a)     Disseny i realització d’un taller individualment (35% de la qualificació) 

c)     Portafoli individual de l’assignatura que inclou els següents documents (50% de la qualificació final)

d)     Defensa pública i resposta a les preguntes dels docents (15%)

Per l’alumnat d’avaluació única s'aplicarà el mateix sistema de recuperació i revisió de les qualificacions que a l'avaluació continuada.  

 Els requisits i criteris que s’exigeixen per a poder superar l’avaluació continuada i l’avaluació única de l’assignatura són els següents: 

  • L’alumnat ha d’haver assistit a un mínim d'un 80% de les sessions de l’assignatura, i les sessions pràctiques (seminaris i sortides) són totes de caràcter obligatori. En cas de no complir amb aquest requisit d'assistència, es considerarà no presentat. Els justificants que es presentin en cas d'absència, serveixen únicament per explicar l'absència, en cap cas són un eximent de la presència. 
  • L’alumnat ha de mostrar una bona competència comunicativa general, tant oralment com per escrit, i un bon domini de la llengua catalana. En totes les activitats (individuals i en grup) es tindrà en compte, doncs, la correcció lingüística, ortogràfica i gramatical a més de la redacció i els aspectes formals de presentació. L'alumnat ha de ser capaç d'expressar-se amb fluïdesa i correcció i ha de mostrar un alt grau de comprensió dels textos acadèmics. Una activitat pot ser retornada 'no avaluada' o suspesa si la professora o professor considera que no compleix aquests requisits.
  •  L'alumnat ha de ser capaç d'expressar-se amb fluïdesa i correcció i ha de mostrar un alt grau de comprensió dels textos acadèmics.
  • L’alumnat ha de mostrar una actitud compatible amb la professió docent. Algunes competències que es tindran en compte són: escolta activa, respecte, participació, cooperació, empatia, amabilitat, puntualitat, no jutjar, argumentar, ús del mòbil adequat, etc. En les activitats de grup, una o més actituds incorrectes poden abaixar la nota individual. Per tant, podrà ser que les i els membres d'un mateix grup no tinguin la mateixa qualificació en l'activitat d'avaluació. 
  • Les activitats d’avaluació hauran de complir amb els requisits formals propis d’un treball acadèmic. Per exemple, es recomana comprovar que s'han escrit correctament les fonts, notes, citacions textuals i referències bibliogràfiques seguint la normativa APA 7
  •  L’alumnat ha complert els criteris de transparència en relació amb l’ús de la IA* 
  • L’alumat o han infringit la normativa en matèria de còpia o plagi**

Tenint en compte la normativa acadèmica de la UAB, per poder accedir al procés de recuperació de l’avaluació que contempla l’assignatura, s’exigeixen els criteris següents:

  • L’alumnat ha d’haver estar avaluat, com a mínim, en dues de les tres activitats d’avaluació previstes a l’assignatura. 
  • Totes les activitats d’avaluació de l’assignatura són recuperables. 
  • L’alumnat ha d’haver complert els criteris exigits per a l’Avaluació de l’assignatura. 
  • L’alumnat ha complert amb els criteris de transparència amb relació a l’ús de la IA*. 
  • L’alumnat no ha infringit la normativa en matèria de còpia o plagi**.  

La recuperació consistirà en la realització d’un treball autònom addicional, refent a algunes de les activitats lliurades o donant l'oportunitat de superar una darrera prova. 

La recuperació del procés d’avaluació continuada i única està prevista en les següents dates: 

  • Dilluns 29 de juny de 2026 de 10:30 a 13:00h
  • Dimarts 30 de juny 2026 de 18:30h a 21:00h

La nota màxima a la qual es pot optar en el procés de recuperació és d’un 5 sobre 10, a l’activitat per la qual s’estigui recuperant. Aquesta nota farà mitjana amb la resta de notes de les activitats d’avaluació.  

Tant en el cas de l’Avaluació Continuada, com de l’Avaluació única, es considerarà com a no avaluable aquell alumnat que no hagi complert el requisit d'assistència o no hagi pogut aportar prou evidències d’avaluació. En aquest cas no es podrà optar al procés de recuperació. 

L’assignatura no contempla prova de síntesi.  

 * En aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'intel·ligència artificial (IA) en totes les activitats. El seu ús és restringit a tasques de suport, com la cerca bibliogràfica o d’informació, la correcció de textos o les traduccions d’articles en un idioma diferent del d’ús habitual de la docència. En cas que se’n faci ús, l'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquestes activitats avaluables es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat. 

** D'acord amb la normativa acadèmica de la UAB, la copia o plagi en qualsevol tipus d'activitat d'avaluació constitueixen un delicte, i es penalitzarà amb un 0 com a nota de l'assignatura perdent la possibilitat de recuperar-la, tant si és un treball individual com en grup (en aquest cas, tots els membres del grup tindran un 0). Si durant la realització d'un treball individual a classe, el professor/a considera que un alumne/a està intentant copiar o se li descobreix algun tipus de document o dispositiu no autoritzat pel professorat, es qualificarà el mateix amb un 0, sense opció de recuperació i, per tant, tindrà suspesa l'assignatura. Es considerarà que un treball, activitat o examen està "copiat" quan reprodueix tot o una part significativa del treball d'un/a altre/a company/a. Es considerarà que un treball o activitat està "plagiat" quan es presenta com a propi una part d'un text d'un autor sense citar les fonts, independentment que les fonts originàries siguin en paper o en format digital. 


Bibliografia

Altimir, D. (2011). Conversa amb Maria Teresa Feu: La intel·ligència dels nens i nenes es troba a la punta dels dits. Infància, 179, 40-42.

Amorós, E. (2013) (Ed.). 44 Experiencias 0-3. Barcelona: Graó.

 Artero, M., & Calçada, P. (coord.). (2022). Renaturalitzar els espais i els temps educatius. Dossier 7. Barcelona: Graó.

 Benlloch, M. (1992). Ciencias en el parvulario. Barcelona: Editorial Paidós.

 Bonàs, M.(2006). L'art del pintor de paisatges: Algunes reflexions entorn de la documentació. Infància, 151, 24-28.

Cantó Doménech, J., Martín Porta, A.; Ortíz Hernánez, M.L.; Viana Sánchez, J. (2023) Pañales científicos: una situación de aprendizaje contextualizada en el aula de 2 años para trabajar la ciencia. Revista de didáctica de las ciencias experimentals y sociales, 45, pp. 17-34. https://ojs.uv.es/index.php/dces/article/view/27372/pdf 

 Couso, D., & Grimalt, C. (2020). STEAM per a la primera infància. Guix d'Infantil, 103, 9-13.

 Couso, D. López, V.  (2021) Currículum operatiu per a l’ensenyament de l’energia. Clarificació conceptual i didàctica. Generalitat de Catalunya: Institut Català d’Energia. https://icaen.gencat.cat/web/.content/10_ICAEN/17_publicacions_informes/11_altres_publicacions/arxius/Curriculum_Operatiu_ICAEN_access_DEF.pdf 

 Escutia, M. (2009). L'hort Escolar Ecològic. Barcelona: Graó.

 Eugenio-Gozalbo, M. Zuazagoitia, D. (2023) STEAM enel huerto. 10 propuestas de proyecto científico para educación secundaria. Editorial Graó.

 Feu, M. T. (2008). Fem ciències: el taller d'hort i jardí vist amb les "ulleres" de les ciències. Infància, 160, 29-33.

Galardini, A.L., Lozzelli, S., Davoli, M. & Tognetti, G. (2010). Documentar: Afinar els ulls per captar moments. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat.

 Harlen, W. (2010). Principios y grandes idees de la educación en ciències. Association for Science education.http://innovec.org.mx/home/images/Grandes%20Ideas%20de%20la%20Ciencia%20Espaol%2020112.pdf

 Hoyuelos, A. (2007). Documentació com a narració i argumentació. Guix d'Infantil, 39, 5-9.

 Izquierdo, M. (coord..) (2011). Amb una altra mirada!: Química a infantil i primària. Barcelona: Editorial Graó.

 Kader, B. Senil, Ü. (2021).Propostes STEM per a educació Infantil. Incorporant les famílies a l’aula. DDD-UAB. hhttps://ddd.uab.cat/record/248398il 

 Kamii, C. & Devries, R. (1978). El conocimiento físico en la educación preescolar. Madrid: Siglo XXI Editores.

 Lemkow-Tovias, G. (coord.) (2022). Parlem de.      Educació científica inclusiva desde la primera infància. Guix d'Infantil, 114, 9-27.

 Mediavilla, S. (coord) (2019). Materials: intencionalitat, criteris, concepcions educatives. Guix d'infantil, 101, 9-27.

 Napal Fraile, M. i Vázquez Bienzobas, L. (2023). La intervención adulta determina el desarrollo de las destrezas científicas en la etapa de infantil. Revista de didáctica de las ciencias experimentals y sociales, 45, pp. 53-68. https://ojs.uv.es/index.php/dces/article/view/27375/pdf 

 Padern, M. (2008). Sonido, silencio, ruido: conocerlos, medirlos, controlarlo. Aula de Infantil, 44, 13-16.

 Pedreira, M. (2006). Dialogar con la realidad. Dins: M. Antón I B. Moll (ords.). Educación Infantil. Orientaciones y Recursos. (pp. 23-69) Barcelona: Ciss-Praxis.

 Pedreira, M. (2019). Ciència des del néixer. Barcelona: Editorial Graó.

 Pedreira, M. (coord.). (2020). STEAM per a la infància. Guix d'Infantil, 103, 9-27.

 Pedreira,M. (2022). Escola 3-6. Ciència des del néixer. Infància 246.

 Rozas, B.; Garí, M.; & Benlloch, M. (2007). Tot el que entra torna a sortir? Joc, experimentació i recerca amb tubs. Infància, 158, 10-16.

 Senil, Ü., Kader, B. Üçgül, M, Radeva, S., Michelsen, C., Seidelin, L., Couso, D, Mirtschewa, I., Linden, M., Lund Jensen, B., Brandt, B., Grimalt-Álvaro, C., Pedreira, M, Lemkow-Tovias, G., Çetin, S.Ü., Metehan (2021). Punts clau per STEM a l’educació infantil i incloent-hi els pares: una guia per a educadors d’infantil. DDD-UAB. http://ddd.uab.cat/record/232951

 Solé, J., Weissmann, H., Abril, M., Montés, G., Castelltort, A., & Capdevila, L. (2020). L'Hort escolar: Guia pràctica d'horticultura i jardineria ecològica. Barcelona: Ajuntament de Barcelona.

Vega, S. (2006). Ciència 0-3. Barcelona: editorial Graó.

Vega, S. (2012). Ciència3-6. Barcelona: editorial Graó.

 Weissmann, H. (1999). El juego exploratorio en la educación infantil. A Jornades d'Innovació en l'Etapa d'Educació Infantil. Bellaterra: ICE, Universitat Autònoma de Barcelona, 153-159.

Xarxa Territorial d'Educació Infantil de Catalunya (2009). Documentar: Una mirada nova. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat.

Currículum

 Nou currículum: https://projectes.xtec.cat/nou-curriculum/educacio-infantil/

 Webs

Lab 0-6: https://blocs.umanresa-cat/educaciofub/category/lab0-6/

Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia (Dept. d'Ensenyament): http://www.xtec.cat/web/innovacio/cesire/

STEMarium (Comunitat STEM a Catalunya): https://stemarium.gestioeducativa.gencat.cat/

El safareig: educació infantil i natura ( AAMM Rosa Sensat ): https://www.elsafareig.org/

Xarxa d'Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya (XESC): https://escolesxesc.cat/

Associació de Mestres Rosa Sensat: https://www.rosasensat.org/

Senderi-Educació en Valors: https://www.senderi.org/

Xtec-Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya: https://www.xtec.es

Tresor de recursos: Recursos per a una avaluació formadora i un aprenentatge gratificant. https://tresorderecursos.com//

 Revistes d'educació infantil:

Graó 0-6. Revista de l'editorial Graó.

 Infància. Revista de l'Associació de Mestres Rosa Sensat

 Infància-Europa. Revista de l'Associació de Mestres Rosa Sensat


Programari

No es necessita cap programari especial.


Grups i idiomes de l'assignatura

La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura

Nom Grup Idioma Semestre Torn
(PLAB) Pràctiques de laboratori 101 Català segon quadrimestre matí-mixt
(PLAB) Pràctiques de laboratori 201 Català segon quadrimestre tarda
(TE) Teoria 1 Català segon quadrimestre matí-mixt
(TE) Teoria 2 Català segon quadrimestre tarda