Aquesta versió de la guia docent és provisional fins que no finalitzi el període d’edició de les guies del nou curs.

Logo UAB

Organitzacions Internacionals

Codi: 101095 Crèdits: 6
2025/2026
Titulació Tipus Curs
Ciència política i gestió pública OT 3
Ciència política i gestió pública OT 4
Relacions Internacionals OB 3

Professor/a de contacte

Nom:
Diego Badell Sanchez
Correu electrònic:
diego.badell@uab.cat

Equip docent

Alessandro Demurtas

Idiomes dels grups

Podeu consultar aquesta informació al final del document.


Prerequisits

 És recomanable que l'alumnat tingui formació bàsica en Relacions Internacionals, Sistema Internacional Contemporani i Teories de Relacions Internacionals.


Objectius

L’assignatura s’estructura al voltant de tres objectius principals:

  • Introduir la teoria general de l’Organització Internacional (OI) i l’estudi de les organitzacions internacionals (OIs) en el context del sistema internacional contemporani amb l’objectiu de proporcionar a l’alumnat una base conceptual sòlida i eines analítiques essencials.
  • Examinar en profunditat diferents organitzacions internacionals d’abast universal, regional i interregional, per tal de comprendre’n l’estructura, la composició i el funcionament.
  • Analitzar l’adopció i el desenvolupament d’iniciatives multilaterals per part de les organitzacions internacionals davant alguns dels reptes més significatius de l’agenda global.

El programa no inclou l’estudi de les organitzacions internacionals d’àmbit europeu, aquestes es tracten en altres assignatures del pla d’estudis

 


Competències

    Ciència política i gestió pública
  • Actuar amb responsabilitat ètica i amb respecte pels drets i deures fonamentals, la diversitat i els valors democràtics.
  • Actuar en l'àmbit de coneixement propi avaluant les desigualtats per raó de sexe/gènere.
  • Actuar en l'àmbit de coneixement propi valorant l'impacte social, econòmic i mediambiental.
  • Aplicar el coneixement teòric i analític de les relacions internacionals a casos pràctics i professionals, en particular en l'esfera del conflicte i la cooperació entre actors.
  • Argumentar des de diferents perspectives teòriques.
  • Demostrar que es coneix i se sap aplicar la terminologia bàsica en anglès utilitzada en les ciències polítiques.
  • Demostrar que es coneixen les tendències teòriques i les aproximacions analítiques clàssiques i recents de les relacions internacionals.
  • Demostrar un bon nivell d'expressió escrita en diferents registres.
  • Desenvolupar estratègies d'aprenentatge autònom.
  • Desenvolupar un pensament i un raonament crític i saber comunicar-se de manera efectiva, tant en les llengües pròpies com en una tercera llengua.
  • "Diferenciar les principals teories de la disciplina i els diferents camps; les elaboracions conceptuals, els marcs i els enfocaments teòrics que fonamenten el coneixement de la disciplina i els seus diferents àmbits i subàrees, així com el seu valor per a la pràctica professional mitjançant casos concrets."
  • Dissenyar tècniques per a la recollida de dades, coordinar el tractament de la informació i aplicar rigorosament mètodes de verificació d'hipòtesis.
  • Elaborar i planificar recerques o informes analítics.
  • Fer exposicions orals efectives i adaptades a l'audiència.
  • Gestionar la distribució del temps disponible per assolir els objectius establerts per portar a terme la tasca prevista.
  • Identificar fonts de dades i fer recerques bibliogràfiques i documentals.
  • Interpretar i utilitzar acadèmicament textos en anglès.
  • Introduir canvis en els mètodes i els processos de l'àmbit de coneixement per donar respostes innovadores a les necessitats i demandes de la societat.
  • Sintetitzar i analitzar informació de manera crítica.
  • Treballar amb tècniques quantitatives i qualitatives d'anàlisi per aplicar-les en els processos de recerca.
  • Treballar autònomament.
  • Treballar en equip i en xarxa, en particular en condicions interdisciplinàries.
  • Utilitzar les principals tècniques de la informació i la documentació (TIC) com a eina essencial en l'anàlisi.
  • Valorar aspectes distintius i instrumental conceptual i metodològic específic de les diverses tendències i aproximacions analítiques de les relacions internacionals.
    Relacions Internacionals
  • Actuar amb responsabilitat ètica i amb respecte pels drets i deures fonamentals, la diversitat i els valors democràtics.
  • Actuar en l'àmbit de coneixement propi avaluant les desigualtats per raó de sexe/gènere.
  • Actuar en l'àmbit de coneixement propi valorant l'impacte social, econòmic i mediambiental.
  • Analitzar casos i fenòmens de l'esfera internacional i interpretar textos polítics diversos fent servir les teories polítiques contemporànies.
  • Analitzar l'estructura i el funcionament de les institucions i organitzacions internacionals (polítiques, econòmiques, de seguretat i militars, mediambientals, de desenvolupament i ajuda d'emergència), tant a l'àmbit universal com al regional, amb particular èmfasi en la Unió Europea, a partir de casos reals i/o simulats.
  • Aplicar tècniques d'anàlisi quantitatives i qualitatives als processos de recerca.
  • Argumentar i establir relacions de causalitat plausibles, a partir de dades i de metateories, i establir formes de validar-o refutar-les.
  • Diferenciar les principals teories de les relacions internacionals i els seus diversos camps (teoria internacional, conflictes i seguretat, organitzacions internacionals, economia política internacional, etc.) per aplicar-los a la pràctica professional.
  • Elaborar i preparar la presentació d'informes i/o propostes d'intervenció.
  • Identificar fonts de dades i fer recerques bibliogràfiques i documentals rigoroses.
  • Introduir canvis en els mètodes i els processos de l?àmbit de coneixement per donar respostes innovadores a les necessitats i demandes de la societat.
  • Que els estudiants hagin demostrat que comprenen i tenen coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es basa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda d'aquell camp d'estudi.
  • Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements propis a la seva feina o vocació d'una manera professional i tinguin les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes destacats d'índole social, científica o ètica.
  • Utilitzar les diferents eines d'anàlisi del sistema internacional contemporani, i dels seus subsistemes funcionals i regionals o geogràfics.

Resultats d'aprenentatge

  1. Actuar amb responsabilitat ètica i amb respecte pels drets i deures fonamentals, la diversitat i els valors democràtics.
  2. Actuar en l'àmbit de coneixement propi avaluant les desigualtats per raó de sexe/gènere.
  3. Actuar en l'àmbit de coneixement propi valorant l'impacte social, econòmic i mediambiental.
  4. Analitzar críticament els principis, valors i procediments que regeixen l'exercici de la professió.
  5. Analitzar els indicadors de sostenibilitat de les activitats academicoprofessionals de l?àmbit integrant-hi les dimensions social, econòmica i mediambiental.
  6. Analitzar les desigualtats per raó de sexe/gènere i els biaixos de gènere en l'àmbit de coneixement propi.
  7. Aplicar el coneixement teòric i analític de les relacions internacionals a casos pràctics i professionals, en particular en l'esfera del conflicte i la cooperació entre actors.
  8. Aplicar els diferents enfocaments teòrics a l'anàlisi del sistema internacional i dels seus subsistemes i a la política internacional europea.
  9. Aplicar els diferents enfocaments teòrics, amb aproximació constructivista, a l'actuació de les organitzacions internacionals.
  10. Aplicar tècniques d'anàlisi quantitatives i qualitatives als processos de recerca.
  11. Argumentar des de diferents perspectives teòriques.
  12. Argumentar i establir relacions de causalitat plausibles, a partir de dades i de metateories, i establir formes de validar-o refutar-les.
  13. Comunicar fent un ús no sexista ni discriminatori del llenguatge.
  14. Definir i relacionar els principals conceptes analítics de les relacions internacionals amb el procés d'integració europeu.
  15. Demostrar que es coneix i se sap aplicar la terminologia bàsica en anglès utilitzada en les ciències polítiques.
  16. Demostrar que es coneixen les tendències teòriques i les aproximacions analítiques clàssiques i recents de les relacions internacionals.
  17. Demostrar un bon nivell d'expressió escrita en diferents registres.
  18. Descriure els principals elements que caracteritzen la societat internacional global (1945-2000).
  19. Descriure l'ordre internacional: anarquia versus ordre, societat d'estats i societat transnacional.
  20. Desenvolupar estratègies d'aprenentatge autònom.
  21. Desenvolupar i aprofundir el coneixement històric, teòric i conceptual sobre els orígens, les relacions externes i els processos polítics de la Unió Europea (UE).
  22. Desenvolupar un pensament i un raonament crític i saber comunicar-se de manera efectiva, tant en les llengües pròpies com en una tercera llengua.
  23. Dissenyar tècniques per a la recollida de dades, coordinar el tractament de la informació i aplicar rigorosament mètodes de verificació d'hipòtesis.
  24. Elaborar i planificar recerques o informes analítics.
  25. Elaborar i preparar la presentació d'informes i/o propostes d'intervenció.
  26. Entendre el procés de la integració política europea en el context de la Guerra Freda.
  27. Explicar el codi deontològic, explícit o implícit, de l'àmbit de coneixement propi.
  28. Exposar les grans aproximacions a les relacions internacionals (realisme, transnacionalisme, estructuralisme).
  29. Fer exposicions orals efectives i adaptades a l'audiència.
  30. Gestionar la distribució del temps disponible per assolir els objectius establerts per portar a terme la tasca prevista.
  31. Identificar fonts de dades i fer recerques bibliogràfiques i documentals.
  32. Identificar fonts de dades i fer recerques bibliogràfiques i documentals rigoroses.
  33. Identificar i analitzar diferents fonts d'informació sobre les relacions internacionals de la UE.
  34. Identificar les implicacions socials, econòmiques i mediambientals de les activitats academicoprofessionals de l'àmbit de coneixement propi.
  35. Identificar les principals desigualtats i discriminacions per raó de sexe/gènere presents a la societat.
  36. Interpretar i utilitzar acadèmicament textos en anglès.
  37. Introduir canvis en els mètodes i els processos de l'àmbit de coneixement per donar respostes innovadores a les necessitats i demandes de la societat.
  38. Ponderar els riscos i les oportunitats de les propostes de millora tant pròpies com alienes.
  39. Proposar formes d'avaluació dels projectes i accions de millora de la sostenibilitat.
  40. Proposar nous mètodes o solucions alternatives fonamentades.
  41. Proposar noves maneres de mesurar l'èxit o el fracàs de la implementació de propostes o idees innovadores.
  42. Proposar projectes i accions que estiguin d'acord amb els principis de responsabilitat ètica i de respecte pels drets fonamentals, la diversitat i els valors democràtics.
  43. Proposar projectes i accions que incorporin la perspectiva de gènere.
  44. Proposar projectes i accions viables que potenciïn els beneficis socials, econòmics i mediambientals.
  45. Que els estudiants hagin demostrat que comprenen i tenen coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es basa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda d'aquell camp d'estudi.
  46. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  47. Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements propis a la seva feina o vocació d'una manera professional i tinguin les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
  48. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes destacats d'índole social, científica o ètica.
  49. Sintetitzar i analitzar informació de manera crítica.
  50. Treballar amb tècniques quantitatives i qualitatives d'anàlisi per aplicar-les en els processos de recerca.
  51. Treballar autònomament.
  52. Treballar en equip i en xarxa, en particular en condicions interdisciplinàries.
  53. Utilitzar adequadament la teoria i els conceptes de les relacions internacionals (tradicions de pensament hobbesiana, grociana i kantiana).
  54. Utilitzar els enfocaments teòrics i metateòrics per analitzar l'impacte de la globalització en la seguretat, l'economia i la societat, tant a escala transnacional i estatal com en les diferents organitzacions internacionals.
  55. Utilitzar les principals tècniques de la informació i la documentació (TIC) com a eina essencial en l'anàlisi.
  56. Valorar aspectes distintius i instrumental conceptual i metodològic específic de les diverses tendències i aproximacions analítiques de les relacions internacionals.
  57. Valorar casos concrets de canvi i de continuïtat en el sistema internacional, en els principals subsistemes regionals (europeu, americà, asiàtic) i en els subsistemes econòmic i de seguretat.
  58. Valorar com els estereotips i els rols de gènere incideixen en l'exercici professional.
  59. Valorar críticament els impactes de la globalització en diferents àmbits: seguretat, medi ambient, drets humans, migracions i pau.
  60. Valorar l'impacte de les dificultats, els prejudicis i les discriminacions que poden incloure les accions o projectes, a curt o llarg termini, en relació amb determinades persones o col·lectius.

Continguts

I. Aproximació teòrica a les Organitzacions Internacionals (OIs) 

Tema 1. Les Organitzacions Internacionals en el sistema internacional contemporani (Diego)

  1. Què són les Organitzacions Internacionals?
  2. Com podem estudiar les Organitzacions Internacionals?
  3. Teories de les Organitzacions Internacionals
  4. Història de les Organitzacions Internacionals

II. Formulació de polítiques públiques en les Organitzacions Internacionals

Tema 2. Les Organitzacions Internacionals com a sistema polític 

  1. L’estructura constitucional
  2. L’estructura institucional

Tema 3. Demanda i suport dels actors (Input)

  1. Els Estats Membres
  2. Staff administratiu
  3. Parlamentaris
  4. Grups d’interès
  5. Comunitats epistèmiques

 Tema 4. Presa de decisions en les Organitzacions Internacionals 

  1. Decisions programàtiques
  2. Decisions operacionals

 Tema 5. Els productes de les Organitzacions Internacionals (Output)

  1. Programes de política pública
  2. Activitats operacionals
  3. Eficiència de la política pública

 III. Activitats de les Organitzacions Internacionals

 Tema 6. Pau, seguretat i guerra

  1. Prohibició de la força i manteniment de la pau
  2. Control d’armes i desarmament
  3. Cas d’estudi: L’OTAN i l’Administració Trump
  4. Cas d’estudi: La fragmentació del règim de no proliferació nuclear

 Tema 7. Comerç, desenvolupament i finances

  1. Comerç Internacional
  2. Desenvolupament
  3. El marc de les finances globals: els Fons Monetari Internacional
  4. Cas d’estudi: L’Organització Mundial del Comerç i l’Òrgan d’Apel·lacions
  5. Cas d’estudi: El Banc Mundial i el Banc Asiàtic d’Inversió en Infraestructures

 Tema 9. Clima i energia

  1. Canvi climàtic
  2. Protecció capa d’Ozó
  3. Cas d’Estudi: La UNFCCC i la retirada dels Estats Units dels Acords de París
  4. Cas d’Estudi: L’Agència Internacional de l’Energia i l’Agència Internacional de les Energies Renovables

 Tema 10. Drets Humans i migracions

  1. El marc global de drets humans
  2. El marc regional dels drets humans
  3. Migracions i refugiats
  4. Cas d’estudi: el Pacte Mundial Migratori i el populisme autoritari

 Tema 11. Les Organitzacions Internacionals Regionals

  1. Unió Africana
  2. Lliga Àrab
  3. MERCOSUR
  4. ASEAN

 Tema 12. Altres temes en l’agenda internacional

  1. La salut com un bé públic global
  2. La geopolitizació de les tecnologies
  3. La violència contra les dones
  4. L’erosió del dret internacional: la Cort Penal Internacional

IV. Les Organitzacions Internacionals davant un ordre internacional contestat

 Tema 13. Les Organitzacions Internacionals en crisis 

1. Naixement i mort de les Organitzacions Internacionals

2. Diferents tipus de desafiaments existencials
2. Diferents tipus de respostesde les organitzacions internacionals

3. Capacitats dels actors institucionals de les organitzacions internacionals per respondre

 


Activitats formatives i Metodologia

Títol Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Tipus: Dirigides      
Classes magistrals amb ús de les TIC i debat en grup 44 1,76 18, 19, 31, 50, 53, 55, 56, 59
Debat sobre lectures obligatòries i articles complementaris 3 0,12 11, 16, 18, 29, 30, 31, 36, 49, 53, 56, 59
Seminaris temàtics 4 0,16 7, 11, 16, 17, 18, 19, 24, 29, 30, 31, 36, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56, 59
Tipus: Supervisades      
Lectura i preparació de textos que seran, respectivament, objecte de control en classe 4 0,16 7, 16, 18, 19, 28, 29, 30, 49, 51, 53, 55, 59
Redacció de treball grupal 4 0,16 7, 11, 16, 17, 18, 19, 24, 28, 31, 36, 49, 52, 53, 56, 59
Tutoria d'inici de curs i de comentari de treballs i exàmens 3 0,12
Tipus: Autònomes      
Estudi del temari de l'assignatura i lectures complementarias 72 2,88 11, 16, 19, 30, 31, 36, 49, 51, 53, 55, 56, 59

Metodologia

 La dedicació de l'alumnat a aquesta assignatura es divideix en diversos tipus d'activitats, cadascuna de les activitats té un pes determinat d'hores de treball. Aquesta varietat de formes de treball es materialitza en metodologies diferenciades.
L'assignatura és de 6 crèdits ECTS.


Les activitats es distribueixen en:


- Activitats dirigides, que són activitats a l'aula amb la presència del professorat  i poden consistir en classes magistrals (amb la utilització de les TIC i amb la possibilitat de debats en grup); en seminaris de discussió de les lectures obligatòries en grups més reduïts i sessions més orientades a qüestions pràctiques en les quals s'analitzaran casos, problemes i exemples relatius al temari del curs. Per a aquestes sessions hi haurà lectures prèvies obligatòries anunciades pel professorat  amb antelació. aquestes activitats representen, aproximadament, un terç del total del treball exigit.


- Activitats supervisades són les dutes a terme per l'alumnat  fora de l'aula i d'acord amb un pla dissenyat i posteriorment tutoritzat i avaluat per part del profesorat. L'alumnat haurà de realitzar lectura i preparació de textos que seran objecte d'un control i avaluació en sessions de seminaris i pràctiques; redacció d'un treball grupal que serà objecte de control i avaluació mitjançant la presentació escrita i oral en manera de seminari; buscar documentació sobre un determinat tema referent a l'organització internacional (amb una guia elaborada pel professorat), redactar un breu informe i fer una presentació a l'aula. Així mateix, durant el curs, làlumnat  haurà de llegir articles breus i realitzar un comentari sobre el text llegit, a més de participar activamentenlosdebates sobre els articles. També s'inclouen tutories i altres activitats similars de seguiment de curs. Aquestes activitats representen, aproximadament, el deu per cent del treball exigit.


- Activitats autònomes són tusis les activitats que realitza l'alumnat pel seu compte i d'acord amb les exigències de l'assignatura per a superar-la amb èxit. Poden ser lectures bàsiques i complementàries, estudi de les anotacions de classe i/o totes les activitats que complementin la formació que exigeix el curs. Aquestes activitats representen aproximadament la meitat del temps del treball de l'alumnat.


La metodologia docent s'adequa a la distribució del treball i les activitats.

 

 

Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.


Avaluació

Activitats d'avaluació continuada

Títol Pes Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Examen escrit 50% de la nota final 2 0,08 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 26, 28, 30, 32, 33, 34, 38, 40, 41, 46, 47, 48, 49, 51, 53, 54, 56, 57, 59
Participació a classe, debats, comentaris de textos i altres activitats programades pel professorat 10% de la nota final 0 0 7, 8, 9, 11, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 22, 24, 28, 31, 33, 36, 38, 40, 41, 45, 46, 47, 48, 51, 53, 55, 56, 57, 59
Seminaris 20% de la nota final 12 0,48 11, 17, 18, 19, 23, 24, 28, 30, 36, 49, 50, 52, 53, 55, 56, 59
Treball grupal 20% de la nota final 2 0,08 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60

L’avaluació del curs es basarà en els següents components:

  1. Examen escrit (50%)
    Un examen escrit que cobreixi els continguts teòrics i pràctics del curs representarà el 50% de la nota final. Per aprovar l’assignatura, cal obtenir una nota mínima de 5 sobre 10. Aprovar aquest examen és una condició imprescindible per superar l’assignatura.
  2. Treball en grup i presentació oral (20%)
    L’alumnat haurà d’elaborar un treball de recerca en grup i defensar-lo oralment. Aquest component representa el 20% de la nota final i és obligatori per aprovar; cal obtenir una qualificació mínima de 5 sobre 10.
  3. Seminaris (20%)
    Es duran a terme seminaris durant el curs. Aquestes representaran el 20% de la nota final.
  4. Participació a classe (10%)

Notes importants:

  • L’alumnat que suspengui l’examen escrit tindrà l’oportunitat de recuperar-lo el dia establert per la Facultat. Les activitats de seminari i el treball en grup no són recuperables.
  • Suspendre l’examen escrit (menys de 5/10) suposa suspendre l’assignatura, encara que la resta d’activitats estiguin aprovades.
  • La presentació a l’examen escrit exclou automàticament la qualificació de “No Presentat”.

Integritat Acadèmica

El plagi és considerat una infracció molt greu. Qualsevol treball, examen o exercici amb plagi serà qualificat amb un 0 (zero).

Avaluació Única

D’acord amb l’article 265 del reglament acadèmic vigent de la UAB, l’alumnat pot optar per l’avaluació única. Per fer-ho, cal presentar una sol·licitud motivada a la Facultat dins dels terminis establertsi informar el professorat a l’inici del curs.

L’avaluació única es farà en una sola data, que coincidirà amb el període d’exàmens finals o de recuperació. Constarà de:

  • Un examen escrit (50% de la nota final)
  • Respondre a preguntes del seminaris (30%)
  • Examen oral (20%)

Per superar l’avaluació única, cal obtenir una nota mínima de 5 sobre 10. Si es suspèn, es podrà recuperar en la data establerta per la Facultat per a l’avaluació compensatòria. La revisió de la nota seguirà el mateix procediment que per a l’avaluació contínua.

Ús d'intel·ligència artificial (IA)  

Per a aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de suport: correcció de textos o les traduccions. L'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat. 


Bibliografia

HURD, I. International Organizations. Politics, Law, Practice, (4ª ed.) Cambridge, Cambridge, University Press, 2020. Existeix e-Book.

RITTBERGER,V,  ZANGL, B. KRUCK, A and DIJKSTRA, H. International Organization (3ªed.) Red Globe Press 2019. Existeix e-Book.

 

 


Programari

Totes les activitats es desenvoluparan d'acord amb la Guia Docent.


Grups i idiomes de l'assignatura

La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura

Nom Grup Idioma Semestre Torn
(PAUL) Pràctiques d'aula 1 Anglès primer quadrimestre matí-mixt
(TE) Teoria 1 Anglès primer quadrimestre matí-mixt