Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4316022 Gestió Esportiva / Sport Management | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits.
- Obtenir una visió del panorama en evolució de la indústria de l'esport, inclosos els seus aspectes legals i de govern, la transformació digital i verda i el paper de la ciència de dades.
- Conèixer les eines de gestió essencials, les estratègies de transició digital i l'impacte de les xarxes socials, el Big Data i la IA a les organitzacions esportives.
- Explorar els reptes i les oportunitats de dades úniques en els esports, des de la participació dels fans i l'anàlisi del rendiment fins a les aplicacions d'IoT, IA i blockchain, alhora que desenvolupeu habilitats analítiques pràctiques.
1. Tendències als models de governança del sector esports
2. Transformació digital a la indústria de l'esport
3. Transformació verda i sostenible a la indústria de l'esport
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | 15 | 0,6 | |
Sessió magistral participativa | 45 | 1,8 | |
Tipus: Supervisades | |||
Casos d'estudi | 15 | 0,6 | |
Supervisió de treballs grupals i debats a classe | 15 | 0,6 | |
Tipus: Autònomes | |||
Hores d'estudi | 90 | 3,6 | |
Resolució de problemes, exercicis | 30 | 1,2 |
Modalitat en línia
En el cas de la modalitat en línia, la metodologia s'ajustarà per tal que els alumnes puguin assolir tots els resultats de l'aprenentatge especificats en aquesta guia i alhora desenvolupar les competències i habilitats pròpies de la matèria impartida.
A tal efecte, s'optimitzaran els recursos disponibles en les aules modle per tal de maximitzar la implicació i la motivació dels estudiants (fòrums, debats, jocs de simulació, casos de estudi, presentacions en línia, etc...)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | KA21, KA22, SA33, SA34 |
Realització i lliurament d'activitats pràctiques | 40% | 5 | 0,2 | CA15, CA16, CA17, KA21, SA33, SA34 |
Treballs individuals i pràctics | 30% | 8 | 0,32 | CA15, CA16, CA17, KA21, KA22, SA33, SA34 |
El primer dia de classe, el/la professor/a especificarà quantes I quines son les activitats individuals i grupals, en que consisteixen I concretarà quin percentatge d’avaluació tenen cadascuna sempre respectant el pes total proposat en la guia docent.
Lectures complementàries:
- "Sports Law and Regulation: Cases, Materials, and Problems" by Matthew J. Mitten, Timothy Davis, Rodney K. Smith, and Robert C. Berry.
- "Sports Analytics and Data Science: Winning the Game with Methods and Models" by Thomas W. Miller.
- "Sport Business Analytics: Using Data to Increase Revenue and Improve Operational Efficiency" by C. Keith Harrison and Scott Bukstein.
- "Sports Data Analytics: Using Data to Improve Performance and Win More Games" by Daniel A. Y. Fort.
N/A
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | anual | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Anglès | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 10 | Espanyol | anual | matí-mixt |