Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4318299 Visió per Computador / Computer Vision | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Grau en Enginyeria, Matemàtiques, Física o similar
Module Coordinator: David Merino
The course as a part of the master in Computer Vision deals with the non vision-based goals, the aim are to go through a large set of transversal skills that are indispensable for a researcher and/or a professional. Focusing essentially in two competences: Research Dissemination and Technology Transfer.
The introduction to research dissemination seeks to introduce students to the process of dissemination of results. This process will be divided into two areas:
Finally we will deal with some important issues regarding ethical issues in research and plagiarism
In Research and Technology transfer management, we introduce the students to the proper use of the tools at its disposal to carry out the research process in computer vision. The use of planning tools, location of meaningful information, literature review and statistical analysis of data. In addition, the module also provides content associated with technology transfer of research results to society. It introduces various forms of entrepreneurship, the development of business plans, financing, and the range of options available for the protection of research results.
The course will be divided in 5 different topics:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Escriptura de textos cientifico-tècnics | 33 | 1,32 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
Planificació de projectes | 4 | 0,16 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
Presentacions orals | 34 | 1,36 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
Ètica en recerca | 8 | 0,32 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
Tipus: Autònomes | |||
Anàlisi de dades | 10 | 0,4 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
Mètodes de Transferència de la Investigació | 45 | 1,8 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19, CA05 |
La metodologia d’ensenyament es basarà en l’avaluació continuada d’un conjunt d’activitats que es proporcionaran al campus virtual. Es tracta d’un curs basat en activitats on l’alumne fixa el seu propi ritme i decideix quan dedica el seu temps al mòdul. Només hi ha terminis específics per a la realització de les activitats. Essencialment, l'alumne el proporcionarà:
L'estudiant ha de visualitzar les videoconferències i recursos, i ha de fer qualsevol dubte als fòrums del curs. És molt recomanable la participació activa al fòrum, fer preguntes, respondre preguntes d’altres estudiants i publicar opinions als debats oberts al curs.
L’estudiant tindrà tutors acadèmics que respondran les vostres preguntes als taulers del fòrum i el guiaran a través del procés d’aprenentatge. Moltes de les activitats realitzades es corregiran i es proporcionarà un feedback adequat.
La naturalesa d'aquest curs és molt desafiant, i una de les competències clau del mòdul és la impartició d'exposicions orals amb èxit. Els estudiants han de preparar un entorn adequat per enregistrar-se a través de presentacions orals. La metodologia bàsica del curs és aprendre practicant.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
OP1: Presentació oral (Presentación personal) | 10% | 8 | 0,32 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
OP2: Presentació Oral (Proyecto C3) | 20% | 16 | 0,64 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
PP&D1: Planificació de Projectes - Diagrama de Gantt | 3% | 2 | 0,08 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
PP&D2: Exercicis d'Anàlisis de Dades | 3% | 8 | 0,32 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
PP&D3: Ètica en recerca: debat | 4% | 4 | 0,16 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
RM&D1: Publicació dels resultats de la recerca (Qüestionari+Resum) | 2% | 5 | 0,2 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
RM&D2: Enterpreneurship ( Elevator pitch+Business Plan&Model+ Presentation) | 20% | 15 | 0,6 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
RM&D3: Finançament públic (Qüestionari+Resum) | 6% | 5 | 0,2 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
RM&D4: Propietat Intel·lectual (Qüestionari) | 2% | 5 | 0,2 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
WST1: Escriptura de textos científics (Ressenya) | 10% | 8 | 0,32 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
WST2: Revisió Bibliogràfica (Informe) | 20% | 15 | 0,6 | CA05, KA17, KA18, SA07, SA15, SA17, SA19 |
The final Mark in this course will be computed by the following weighted formula on the whole evaluation activities:
Final Mark = Project Planning x 0.03 + Data Analysis x 0.03 + Ethics x 0.04 +
Writing (Essay) x 0.1 + Writing (Biblio-Review) x 0.2 +
Oral Presentation (Into-Yourself) x 0.1 + Oral Presentation (Project C3) x 0.2 +
Publishing Research Results x 0.02 + Enterpreneruship x 0.2 + Public Funding x 0.06 + Intellectual Property x 0.02
Els materials ubicats a l’espai Els recursos de l’aula ajudaran a assolir els objectius del curs.
Els tutors faran servir el tauler de missatges, que és l'espai de comunicació a l’aula, i proporcionarà documents i altra informació per complementar vídeos previs i explicatius sobre temes específics.
Cap programari específic
La informació sobre els idiomes d’impartició de la docència es pot consultar a l’apartat de CONTINGUTS de la guia.