Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4317584 Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigacióon a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca.
Disseny i implementació d'una investigació, podent ser un treball original o revisió sistemàtica. La investigació finalitzada serà presentada de forma escrita i defensada davant un tribunal.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Seminaris | 9 | 0,36 | 1, 4, 7, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutorias virtuals | 30 | 1,2 | 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Es realitzaran tres sessions de seminaris amb tots els estudiants. En aquestes es revisarà la normativa de la feina i s'analitzaran possibles fenòmens d'estudi.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Defense | 40% | 1,5 | 0,06 | 3, 5, 6, 8, 10, 11 |
Treball de fi de Máster | 60% | 334,5 | 13,38 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 |
García, M. P.; Martínez, P. (coords.) (2012). Guía práctica docente para la realización de trabajos fin de grado y trabajos fin de máster. Murcia: Universidad de Murcia.
Maina, M. (2017). Guía del Seminario de investigación: Posgrado en investigación e-learning. Barcelona: UOC.
Rodriguez, M. L.; Llanes, J.; Burguet, M.; Buxarrais, M. R.; Esteban, F.; Jarauta, B.; Cruz Molina, M. (2013). Com elaborar, tutoritzar i avaluar un Treball de Fi de Màster. Barcelona: AQU Catalunya.
Universitat Oberta de Catalunya. Guía del trabajo final de máster de aplicación profesional: máster interuniversitario en seguridad de las tecnologías de la información y de las comunicaciones (MISTIC). UOC, UAB, URV, UIB.
Universitat Oberta de Catalunya (2017). Trabajo Final de Máster y Prácticas Externas: Guía del itinerario profesionalizador: Máster universitario en Educación y TIC (e-learning). Barcelona: UOC.
GESTOR BIBLIOGRAFICO Mendeley
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 101 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | matí-mixt |