Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4317584 Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Tot i no ser un requisit previ, és important que l'alumnat tingui formació bàsica en metodología de recerca.
En aquest mòdul els/les estudiants adquiriran les competències necessàries per fer servir de forma adequada el coneixement científic aplicat al camp de les ciències de la salut, així com l'anàlisi i la resolució de problemes identificats en la pràctica professional.
Cerca d'informació a les bases de dades científiques
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estudi personal | 281 | 11,24 | 7, 8, 9, 11, 12 |
Seminari | 35 | 1,4 | 3, 6, 7, 11, 13, 14 |
Teoria | 59 | 2,36 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 |
Classes magistrals, virtuals on s'impartiran continguts teòrics i es fomenta a discussió.
Seminaris de discussió de casos, resolució d'exercicis, debat crític, treball amb pacient expert o d'altres metodologies actives.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exàmen | 45% | 0 | 0 | 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Presentaciones orals | 20% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14 |
Treballs escrits | 35% | 0 | 0 | 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 13 |
Els treballs escrits es realitzaran de forma virtual en base a diverses actitivats tals com, lectura crítica o debats online.
En finalitzar el mòdul es realitzarà un examen tipus test.
En grup petit, l'alumnat haurà de dissenyar una proposta de recerca (qualitativa i quantitativa) que exposarà oralment a classe. Es realitzaran preguntes metodològiques al respecte. Un cop incorporades les possibles modificacions que facin els/les docents i l'alumnat escriurà una memòria breu del sus projectes.
Es obligatori presentar i aprovar totes les activitats per poder promitjar les qualificacions.
La qualificació final de l'assignatura serà el sumatori de les diferents parts que la configuren. Segons l’acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d’avaluació, les qualificacions seran:
L'alumant té dret a la revisió de les proves d’avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en Moodle.
Els/les estudiants que no hagin superat l’assignatura per mitjà de l’avaluació continuada es podrà presentar a una prova de recuperació al final de l'assignatura.
Les situacions especials i particulars es valoraran pel coordinador de l'assignatura i el/la tutor/a del grup.
Absències:
Es consideren absències justificades a les pràctiques de laboratori i seminaris les següents situacions:
Fora d'aquestes situacions, cada absència suposarà una reducciód'un punt er cada absència en la nota final, fins a un màxim de 3 absències.
Qualsevol signe de deshonestedat acadèmica, com ara plagi o manipulació de documents d’avaluació, etc., o qualsevol actitud discriminatòria, violenta o irrespectuosa cap a companys/es i/o docents, suposarà el suspens immediat de l’assignatura.
Recursos d'Internet
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEMm) Seminaris (màster) | 101 | Català/Espanyol | anual | matí-mixt |
(TEm) Teoria (màster) | 101 | Català/Espanyol | anual | matí-mixt |