Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4310486 Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Es recomana competència comunicativa avançada en anglès, equivalent al nivell C2 del MECR.
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès adquireixin coneixements que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. Aquesta aspiració es concreta en els objectius següents:
L'alumnat que vulgui matricular aquesta assignatura és un/a candidat/a a professor o professora d'anglès, per la qual cosa és responsable d'accedir al curs en condicions de ser un bon model lingüístic. Per tant, ha de ser capaç d'expressar-se en llengua meta oralment i per escrit amb adequació, fluïdesa i correcció gramatical, lèxica i fonètica tant en situacions ordinàries com en tota la varietat de situacions professionals: debats, informes, presentacions orals, gestió de la comunicació a l'aula, explicacions a professionals i a alumnat, etc. També ha de ser capaç de llegir en llengua meta amb un alt grau de comprensió textos informatius, textos literaris i textos professionals de divulgació i recerca.
1) Marc Europeu Comú de Referència (MECR) per a les llengües
2) Producció literària i audiovisual, i cultura popular per a aprenents adolescents i adults
3) Adquisició d'una segona llengua (SLA): teoria i pràctica
4) Habilitats acadèmiques orals i escrites
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Presencial dirigida (magistral expositiva, pràctiques d'aula, exemplificació i estudi de casos) | 62,5 | 2,5 | 1, 3, 4, 7, 5, 11, 9, 6, 12, 14, 10, 15 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories especialitzades o presencials: col·lectives o individuals | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 7, 5, 8, 11, 9, 6, 12, 13, 10, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats no presencials i autònomes | 137,5 | 5,5 | 1, 2, 3, 4, 5, 11, 9, 13, 14, 10, 15 |
La metodologia de les sessions presencials combinarà les activitats magistrals i expositives amb pràctiques d'aula, treball en parelles i grups, exposicions, debats, elaboració de projectes, etc. Es requerirà una participació activa de part de l'alumnat i l'ús sostingut de la llengua meta com a llengua vehicular habitual. L'anglès és la llengua en la qual es realitzen les activitats d'aprenentatge i d'avaluació.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Anglès - Proves diagnòstiques, individuals (octubre, 5%, no recuperable; febrer, 20%, recuperable) | 25% | 0 | 0 | 1, 11, 13, 15 |
Diari d'aprenentatge, individual (gener, no recuperable) | 10% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 7, 5, 8, 11, 9, 6, 12, 13, 14, 10, 15 |
Presentació acadèmica oral, individual (febrer, no recuperable) | 15% | 0 | 0 | 1, 3, 11, 6, 15 |
Projecte, grupal (gener, no recuperable) | 15% | 0 | 0 | 1, 3, 4, 5, 8, 9, 12, 13, 14, 10, 15 |
Treball Acadèmic escrit, individual (febrer, recuperable) | 20% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 7, 5, 8, 11, 9, 6, 12, 13, 14, 10, 15 |
Treball de Literatura, parelles (novembre, recuperable) | 15% | 0 | 0 | 1, 3, 4, 7, 8, 11, 9, 6, 14, 15 |
Per a la superació del mòdul es necessari el compliment dels requeriments següents:
Activitats i dates d'avaluació:
El programa complet de l'assignatura es facilitarà el primer dia de classe i via Campus Virtual. El professorat explicitarà en el seu programa les tasques i criteris d'avaluació.
Les entregues de treballs es realitzaran en l'aula del Campus Virtual. No s'acceptaran treballs lliurats amb formats incorrectes, que no incloguin el nom dels/les autors/es o que es lliurin fora de termini. L'alumnat és responsable d'assegurar que el format dels arxius és compatible amb l'entrega a l'aula moodle.
Càlcul de la qualificació́ final del mòdul:
Com a norma general, la qualificació final és la mitjana ponderada obtinguda a partir de totes les tasques d'avaluació del mòdul.
Un cop comunicades oficialment a l'alumnat a través del programa del curs, les dates d'avaluació només es podran modificar per causes de força major. Si és el cas, el canvi de data s'anunciarà a través del Campus Virtual de l'assignatura.
Excepcions:
Avaluació única:
Tot i que, per les característiques de l'assignatura, aquesta opció no és aconsellable, aquesta assignatura contempla l'avaluació única. Per acollir-se cal sol·licitar-ho en el termini i seguint els procediments marcats per Gestió Acadèmica.
És necessari assistir a un mínim del 80% de les hores assignades a l'assignatura.
Les activitats d'avaluació són les mateixes i amb el mateix pes que l'avaluació continuada, amb l'excepció dels treballs grupals, que es presentaran individualment en cas de no poder formar grup. Es podrà fer, a més, una entrevista amb l'estudiant per comprovar que els treballs lliurats siguin propis.
La data de l'avaluació única és el divendres 21 de febrer de 2025. Aquest dia es presentaran tots els treballs i les proves.
Revisió:
La comunicació a l'alumnat per part del professor o professora responsable de les qualificacions de les diferents tasques formals d'avaluació anirà sempre acompanyada de la fixació de la data, hora i lloc de revisió.
Reclamacions:
Les demandes d'aclariment o les reclamacions sobre les qualificacions rebudes es formularan per escrit a través del Campus Virtual en el termini d'una setmana després de la revisió.
Recuperació:
S'espera de l'alumnat un treball continuat que cal concretar en la superació de cadascuna de les tasques d'avaluació. Els i les estudiants que hagin lliurat 2/3 parts de les tasques amb una nota mitjana mínima de 3,5 podran recuperar les activitats suspeses recuperables el divendres 28 de febrer de 2025. La qualificació de cadascuna d'aquestes activitats no superarà 5 sobre 10 punts.
En cas d'assistència per sota del 80%, s'exigirà un treball individual addicional que caldrà lliurar per escrit i oralment (presencial) en el període de recuperació (a més de les altres tasques recuperables). La nota màxima global de l'assignatura en aquest cas serà un 5 sobre 10.
No avaluable:
S'obtindrà nota de no avaluable en cas que 1) no es presenti el 66% de les activitats d'avaluació la nota i, per tant, no es té dret a la recuperació; 2) no s'assisteix al 80% de les classes i no s'aconsegueix una nota d'aprovat en recuperació. En laresta de casos s'assignarà una nota numèrica.
La bibliografia s'especificarà al programa.
No es fa servir cap programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEmRD) Teoria (màster RD) | 1 | Anglès | anual | matí-mixt |